2 augustus 2025, 20:06:46

♥ Debby's gevleugelde vriendjes ♥

Gestart door ♥Debby♥, 5 oktober 2007, 12:00:54

« vorige - volgende »

*~Jeanine~*

Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

♥Debby♥

Vanavond mochten pap en mams even lekker vliegen.. de kinders in een mandje bij mij op de tafel gezet.. kon ik even lekker kroelen en pa en ma badderen, vliegen, poetsen en even bijkomen.. (lees kooi van de andere valkjes leegeten.. :D )

Op een gegeven moment kwam Duuk even bij de kleintjes kijken en gaat ze voeren.. terwijl ik er met mijn neus bovenop zat.. zoooooooo gaaaaaaaaf.... en wat gaat dat hard!!!!

Jan zat er ook bij die vond het ook helemaal geweldig om te zien.. echt heel apart..

De kleintjes hebben zo'n 45 minuten bij elkaar in het mandje gezeten en toen ik ze terug zette in het blok gingen duuk & didi gelijk de kooi weer in.. er wordt ook nu weer stevig gevoerd.. en ik moet straks nog even wat voerbakken bijvullen bij Djeego, Dixie en Daya.. hahahaha.. Lekker stel hoor..  hun kooi hangt vol met bakken en dan gaan ze nog bij de buren leuren.. ;)

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

*Petra*

Hoi Debbie,

Ach, wat een prachtige foto's. "Even stembanden checken" en ik dacht; Zeg eens AAA  ;D.
Wat zijn ze weer hard gegroeid in één weekend..
Wat zijn ze snel groot....
Geniet van je jonkies, voor je het weet...

Groetjes Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Anja

Marc van de Kuifjes

Die vier-op-een-rij-foto's vind ik écht geweldig! :D :D

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

♥Debby♥

Dank je Marc!  ;D

Anja en Petra, jullie ook bedankt voor de leuke berichtjes..  :-*

Dierenfreackske

Hoi hoi , whaaaaaauuuuuuwie , allemaal lieve donsjes om te kroelen , heerlijk , ik ben stiekem een heel ietsiepietsie jarloers , al die schattige donsjes , mooi , lief , teer , zacht , schattig , snoezie , knuffie , ach , super heerlijk om te zien gewoon . Moet een zalig gevoel zijn als je de donsjes van zo dichtbij kan bewonderen he ! Knuffie Ann

christa

♥Debby♥

Goedemorgen....

Ik ben weer klaar met de kooien... vandaag hebben ze zaad, eivoer, trosgierst, frutti paté, appel, kiwi, notenrijst en cocktail frutti... er wordt dus druk gegeten momenteel.. hahahaha..

Dixie en Djeego zitten samen te smullen van het brood.. 't is een kontje en steeds gaat één van de twee ermee vandoor.. zo mooi om te zien.. heen en weer, heen en weer... hahahaha

zo te zien heeft Djeego gewonnen.. Dixie gaat verder met de rijst..

Straks nog even de voliere voorzien van schoon water en lekker eten.. kijken wat ze daar van notenrijst vinden...  ::)

Gerdy

ze hebben dus weer een heerlijke smul dag vandaag..de noten rijst vinden ze binnen heerlijk maar buiten kijken ze er niet naar om..

liefs gerdy

♥Debby♥

Dachten sommige dat Jenga pareltjes zou krijgen... Ik denk dat Mikado ze krijgt...

Veel geler nog dan Jenga en ook op de rug en niet alleen op de vleugeltjes.. 't is ook veel meer dan bij Jenga..

Hier even 2 foto's.. de eerste is van Mikado, vanmorgen gemaakt.. De tweede is van Jenga toen ze ongeveer net zo oud was..

't blijft natuurlijk afwachten maar het maakt het wel weer spannend.. hahahahaha... Ook Domino heeft gele pennetjes.. meer te vergelijken met Jenga.. ze worden hoe dan ook dus allemaal behoorlijk geel... heel gaaf dus!

Meer foto's volgen vanavond.. straks naar het ZH toe..

*Yvon

Hoi hoi

Wat kunnen de pennetjes van jonge valkjes je toch lekker bezig houden.  ;D ;D
Ik zat ook even naar mijn pennige opaline lutinodonsjes te kijken,en het lijkt er idd wel op dat Mikado een opalientje gaat worden.  :D
Helaas heb ik geen goede vergelijkbare foto kunnen vinden.
Het zou ook nog een bontje kunnen worden.  :P :D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

♥Debby♥

Citaat van: *Yvon op  5 november 2008, 13:46:33
Hoi hoi

Wat kunnen de pennetjes van jonge valkjes je toch lekker bezig houden.  ;D ;D
Ik zat ook even naar mijn pennige opaline lutinodonsjes te kijken,en het lijkt er idd wel op dat Mikado een opalientje gaat worden.  :D
Helaas heb ik geen goede vergelijkbare foto kunnen vinden.
Het zou ook nog een bontje kunnen worden.  :P :D

Groetjes Yvon

Ja en die kans zou op zich groter zijn omdat Duuk Split bont is.. en het zou natuurlijk altijd kunnen dat Didi dat ook is, maar dat weet ik niet..

Ik ben wel weer benieuwd hoor...

Joh Yvon.. het houdt je van de straat he... hahahahaha..

ROCKS

Heey Debz,

Ik ga met jou niet meer in discussie over wel of geen pareltjes :-X
Wacht maar af, dan zie je het vanzelf wel 8)

Wat vinden je valkjes van de frutte paté? :D
Eten ze het?
Ben benieuwd!

Wil je even meekijken in het buurthuis?
Ik wil even weten wat jij ervan denkt/vindt. ::)
Alvast bedankt!

Doeii, Nellie

ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart