23 mei 2024, 09:59:08

♥ Debby's gevleugelde vriendjes ♥

Gestart door ♥Debby♥, 5 oktober 2007, 12:00:54

« vorige - volgende »

♥Debby♥

Hoi Monky, Kim, Kimmie en Kaatje..

Genieten doe ik zeker hoor.. het liefst zou je ze de hele dag in een glazen kooitje zetten..  ;) ik zou er echt uren naar kunnen kijken.. hahaha..

Ik heb net weer lekker eten in de kooi gezet..

vanmorgen eten ze Andijvie, Wortel en notenrijst.. :D er wordt hard geschranst dus het zal zo wel weer voeren worden..  :-*

't is gewoon jammer dat de hele babytijd in 6 weken over is.. 't is zo mooi om mee te maken.. Maar het is net als met kinderen.. alle leeftijden hebben hun charme's.. kan aan de andere kant dus ook niet wachten tot ik het eerste koppie uit dat blok zie steken..  ;D

;D

Ook Dixie, Daya en Djeego hebben de andijvie en de wortel gevonden.. ze zijn heerlijk stil.. af en toe wat gekraak van de trosgierst... ze kunnen het wel.. hahahaha..

Nou, ik ga even een bakje doen..

Fijne dag allemaal!



♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

*~Jeanine~*

Hoi Debby,

Wat gaat dat hard zeg. Super mooie foto's.
Ik vind het altijd zo lief uitzien zo'n piepkleinkuifje nog in de pennetjes.

Ze zijn allemaal prachtig. Papa en Mama hebben mooi werk afgeleverd ;D

Super dat je ons ook lekker laat meegenieten.
Dankjewel :-*

Liefs Jeanine

*Yvon

Moggel  :D

Ik zit hier heerlijk met een bakkie te genieten van je donsjes,waarvan er een paar al geen donsjes meer zijn :D ,te genieten.  ;D
Men oooohw mennnnn,wat groeien ze hard !!  :o ;D

Groetjes Yvon


Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

♥Debby♥

Hahaha.. knap stukkie werk he Jeanine.. ze doen het tot nu toe ook echt super.. hopen dat het zo goed blijft gaan.. tot nu toe vind ik ze echt geweldig!

Yvon.. lekker is dat he.. ik ben ook aan mijn rondje bezig onder het genot van een bak koffie..  :D

en ja, veels te hard!  :-X :)


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Kaatje

Je bent een supermama voor je kinderen en valkjes ! Als ik de verhalen zit te lezen die je schrijft, lijkt het net alsof ik ze ook in het eggie kan zien en kan voelen !

Je hebt gelijk denk ik hoor, het is net als met de leeftijd van kinderen, elke leeftijd is anders en ook leuk, bij ons gaat dat in jaren, bij donsjes is dat dag na dag  ;)

Nu ga ik ook wat doen, ben niet vooruit te branden  ::)


♥Debby♥

lief compliment Kaatje.. dank je wel.. ben je al in aktie gekomen ondertussen?  ;)

Ik heb net nog maar wat worteltjes gegeven.. het was maar een klein schaaltje maar hij was dan ook zo leeg..  :o tja, 't was ook wel wat mager voor 6 valkjes.. hahaha..

Duuk is niet bij de notenrijst weg te slaan.. dat is echt een supertip van Anja geweest.. ze vinden het zoooo lekker.

Nou, ik ga nog even verder.. was in mijn keuken aan de gang..  :P



♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Kaatje

Uhmmm eerlijk !? Kooi staat half in de kamer, bakjes zijn er wel uit en al schoon, er moet alleen nog voer in. Paco en de meiden vliegen lekker om me heen en spelen lekker voor het raam in het zonnetje wat er op schijnt en schrikken zich af en toe een bult van een koolmeesje !

Verder lijkt er een bom ontploft en kan mezelf maar niet opstarten, maar ach ben verder niks van plan vandaag dus het komt wel goed  ;)

Ik ga ook maar weer eens verder, lijkt het net alsof we samen bezig zijn  ;)

♥Debby♥

oooooooooo ik baal vreselijk...

Ik heb vanmorgen onwijs lieve kroelfoto's gemaakt van Twingo en Zafira.. zo ONTZETTEND lief.. zo intens had ik het nog NOOIT gezien.. zelfs niet bij Duuk & Didi.. en ik sta er met mijn neus bovenop, maak er foto's van met mijn mobiel die ik bij me had en die toch een 5 megapixelcamera heeft..

Nu is waarschijnlijk mijn SD card beschadigd en krijg ik ze niet op mijn laptop... ik baal er behoorlijk van!


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Marc van de Kuifjes

Kun je me eens vertellen wat notenrijst precies is?? ???




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

♥Debby♥



Is van Lassie..

Een melange van rijst, amandelen, pompoenpitten, zonnebloempitten en stukjes papaja met een milde, nootachtige en lichtzoete smaak

Notenrijst heeft een milde, nootachtige en lichtzoete smaak. Lassie Notenrijst heeft alles in zich om als derde component (naast vlees/vis en groente) de maaltijd compleet te maken.



♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Marc van de Kuifjes

Ik heb het nog nooit gezien in de winkel. Misschien is het niet verkrijgbaar hier... ???




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Kaatje

Hier vinden ze het ook vreselijk lekker  :D Vanavond of eigenlijk zo meteen krijgen ze nog wat pasta, de rest bewaar ik voor morgen en dan krijgen ze weer pasta, kiemaad, onkruidzaad, brood en wat bieslook ... dan ruiken ze zo lekker uit hun snaveltjes   ;D

♥Debby♥

Nou, 't is erg balen maar ik heb maar 2 foto's kunnen redden.. en het zijn niet eens de mooiste.. ik had zelfs en filmje gemaakt.. ze bleven maar bezig samen.. Ik hoop het vaker te zien en dan met een goede sdcard..  :-\












en nog smulfoto's van Duuk & Didi..






Ook maar 2 helaas.. morgen eerst om een nieuwe kaartje..  >:( :o ;)

Heb zojuist de kleintjes gewogen en op de foto gezet.. de foto's komen vanavond.. eerst eten koken.. ;D



♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Kaatje

Nou ja zeg, Deb !!

De foto's zijn schitterend, de eerste is misschien een beetje minder scherp maar zeker nog erg mooi !! Ik begrijp dat je stevig baalt, maar ik heb er enorm van genoten, wat een plaatjes en wat een gave mand heb je daar hangen met al dat lekkers erin  :-*

♥Debby♥

30 oktober 2008, 17:21:45 #3644 Last Edit: 30 oktober 2008, 17:23:26 by ♥Debby♥
Citaat van: ♥Debby♥ op 29 oktober 2008, 15:32:22
De Gewichten!!

De grammen tussen haakjes zijn het verschil met gisterenmiddag

Jenga = 80 gram (+5 gram)
Scrabble = 65 gram (+8 gram)
Domino = 48 gram (+ 9 gram)
Mikado = 20 gram (+ 4 gram)



hierboven de gewichten van gisteren met daarachter het verschil met de dag ervoor..

En dit zijn de gewichten van vandaag..

Jenga, 86 gram  :o
Scrabble, 69 gram
Domino 50 gram
Mikado 23 gram

:D

Kaatje, Ja de foto's zijn wel mooi maar ik had er heel veel gemaakt.. de één nog vertederender dan de ander.. dus ja.. dat is jammer dat ik die niet meer kon redden.. ;)

Maar het zal me best nog een keer gaan lukken hoor..

en dat mandje heeft een dubbele dienst.. voerbakje voor wat extra's en tevens een hele grote schommel! hhahahaha.. ze zitten er graag op..  :D ook als hij leeg is hoor!  ;)


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.