3 augustus 2025, 00:21:31

♥ Debby's gevleugelde vriendjes ♥

Gestart door ♥Debby♥, 5 oktober 2007, 12:00:54

« vorige - volgende »

*~Jeanine~*

Hoi Debby,

Fijn dat het ringen zo soepel is verlopen.
Ik had gedacht dat Bingo?? er ondertussen wel bij zou zitten maar die laat lekker op zich wachten.

Wederom geweldige foto's.
Prachtig dat je bij Jenga al een klein kuifje ziet komen :D

Liefs Jeanine

♥Debby♥

De meiden hebben vanmiddag nog Bingo gespeeld Jeanine.. wij hebben zo'n balletjesdraaigeval... bloedirritant spel trouwens Bingo.. brrrrrrrrr... mijn vriendinnen proberen me wel vaker mee te krijgen maar ik speel echt GEEN Bingo..  :-X

enne, schattig he dat kuifje.. morgen ga ik gelijk met haargel aan de gang hoor!  :)

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

*~Jeanine~*

Dan zal de naam ook wel geen Bingo zijn  ;D
Hier was Bingo ineens verdwenen hoe zou dat toch komen :P ;D
Net als jij heb ik er een hekel aan en mijn kids maakte tot slaans toe ruzie om dat draaigeval. Dus WEG ERMEE  ;D

Ben echt benieuwd welke naam het laatste donsje meekrijgt.

Ik zal geduldig afwachten hihihi

Liefs Jeanine

Marc van de Kuifjes

Misschien een domme vraag maar... kun je de geboorte niet "inleiden"? Een handje helpen met het openen van het eitje? ???

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Kimm

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

♥Debby♥

nee dat mag niet marc.. want je weet niet of ze de dooier helemaal opgenomen hebben.. en dat moet wel..

Marc van de Kuifjes

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Gerda

Citaat van: ♥Debby♥ op 22 oktober 2008, 19:39:43
De meiden hebben vanmiddag nog Bingo gespeeld Jeanine.. wij hebben zo'n balletjesdraaigeval... bloedirritant spel trouwens Bingo.. brrrrrrrrr... mijn vriendinnen proberen me wel vaker mee te krijgen maar ik speel echt GEEN Bingo..  :-X

Dus het wordt Bingo!

Maar Twingo en Bingo in de voliere dat kan echt niet.

Dus toch maar Mikado!

Citaat van: Marc van de Kuifjes op 22 oktober 2008, 19:55:36
Misschien een domme vraag maar... kun je de geboorte niet "inleiden"? Een handje helpen met het openen van het eitje? ???

Ik heb bij mijn eerste nestje het valkje dat nu bij Margreet (Sissy) woont uit het ei geholpen, maar pas toen er een gaatje in het ei zat en dit gaatje na een paar uur niet groter was geworden.
Als je het eerder doet is er grote kans dat de dooier nog niet is opgenomen.

Met Sissy is trouwens alles goed gekomen, ze heeft al twee keer een nestje gehad.  

Liefs, Gerda

♥Debby♥

ik zou niets liever doen hoor... ik kan goed eitjes pellen..  ;)

♥Debby♥

Nou ik hoop maar dat ................. snel uit het eitje kruipt.. zou het heel erg vinden als het kracht te kort komt..

Gerda, wil je even naar de bovenste foto's kijken.. van Domino??

Gerda

Hoi Debby,

Lijkt me niets aan de hand met Domino. Hij is natuurlijk snel uit het ei gekomen, dus ik denk dat dit een stompje van de verbinding met de dooier was. Dus een soort naveltje.
Dit valt vanzelf af denk ik. Ziet er droog uit en zeker niet geirriteerd ofzo!

Liefs, Gerda

♥Debby♥

Ja het is inderdaad ingedroogd.. Ik zal het goed in de gaten houden.. hopelijk ligt het er eerdaags af.. bedankt!  :-*

Anja

Hoi Debby,

Wat goed dat het ringen zo feilloos ging. Het moet wel erg gezellie zijn geweest met Wilma en Nellie.

Mooie foto's Debby. Wat zijn het toch schatjes. Ben benieuwd wanneer het eitje uit gaat komen.

Liefs Anja

♥Debby♥

Wilma kon helaas niet zo lang blijven.. die was al te laat voor een afspraak.. hihi..

maar ze heeft de vogels even gezien en de voliere en de kleintjes..  :)

ROCKS

Hee Debz,

Het was weer effe lekker om bij te kletsen, over van alles en nog wat maar het meest natuurlijk over de valkjes, voliere, kids.....en forum..... :D

Uhm....wanneer ga je met vakantie? ::)
Je mag van mij elke maand wel hoor. :P
Ik offer me graag op, maar dan kom ik niet alleen, ik neem de kids mee, mogen ze dan lekker los gaan in je tuin?
Alleeeeeen in de tuin, niet in de voliere, dat beloof ik.
Ik zet wel een tent in de tuin, dan ga ik er wel slapen, dan heb ik ook vakantie. :D
Iedereen blij, toch? Oh ja, ik neem dan gewoon me vogels mee, en doe ze bij de jouwe, kunnen ze ook lekker genieten van de buitenlucht.
Zo, weer een probleem minder.....

Dat jasje wat je voor J'tje had, dat staat haar gewoon helemaal gewellie, super, echt onwijs bedankt ervoor! :-*
Haar zusje geloofde amper wat J allemaal zei over jou, de kinderen en de tuin, vol met al dat moois, en ook nog een auto waar ze in kon zitten.... ::)
En...ze wil ook een keer naar jou toe :D

Zullen we dan maar op kraamvisite komen als je achtste kind er is? Met een beetje mazzel is dat morgen...gniffel...gniffel... ;)
Tja, ik moet toch bijtijds komen kijken op wie ik straks allemaal moet gaan passen, toch?
En anders kom ik wel weer als nummer 2 en 3 geringd moeten worden... :-X

Doeiiii de poeiiiii, Nellie

ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart