2 augustus 2025, 20:05:29

♥ Debby's gevleugelde vriendjes ♥

Gestart door ♥Debby♥, 5 oktober 2007, 12:00:54

« vorige - volgende »

Kimm

spannend hoor debby, ik hoop dat het vandaag geboren gaat worden :D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Gerdy

volgens mij gebeurd dat wel vaker hoor ik heb nu zelfs in mijn nestje twee eitjes gehad die dezelfde dag uitkwamen

liefs Gerdy

♥Debby♥

22 oktober 2008, 10:34:53 #3347 Last Edit: 22 oktober 2008, 10:38:19 by ♥Debby♥
Ach 't is toch best wazig geweest met leggen ook..

in totaal zijn er 8!! eitjes gelegd..

21 sept, vanaf stok, kapot

23 sept, later in blok kapot

25 sept, uitgekomen Jenga  14 oktober (19 dagen)

27 sept, in blok kapot

29 sept, uitgekomen Scrabble 17 oktober ( 18 dagen)

2 okt, (dus ineens 3 dagen tussen de eitjes), uitgekomen Domino 19 oktober (17 dagen)

4 okt, piepei ( als het vandaag komt, 22 oktober 18 dagen)

6 okt, direct lek geprikt.

dat zijn dus behoorlijk wat eieren..  ::)

In principe is het laatste eitje dus keurig op tijd als het vandaag zou komen.. ik had het zelf alleen een dag eerder verwacht om dat de vorige eitjes ook steeds eerder kwamen..

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Kaatje

Hoi Deb,

Jeetje, ik zat best wel een beetje in spanning maar gelukkig lees ik dat er flink getikt wordt door de kleine ! Ik heb er nog steeds een heel goed gevoel over, tenminste nu weer wel, het was vanmorgen nog zo stil hier dat ik dacht, owhh nee, niet dit  :-[

Maar wat je zegt, het is een beetje "raar" gegaan met de eitjes, en deze kleine houd zich gewoon aan de regels  ;)

Ik wacht met smacht op een geboorte bericht  :-*

Veel plezier met Nellie vandaag en succes met het ringen !!

Peggy

hele mooie foto's weer Debby..je nieuwe aanwinsten zien er prachtig uit.

Ben benieuwd of er vandaag nog een donsje wordt geboren..spannend hoor.  succes iig.

Gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

♥Debby♥

Hoi Kaatje.. ja 't blijft toch weer spannend he.. en als ze dan geboren zijn is het ook weer spannend.. wordt dit kleintje ook nog goed gevoerd?? z'n brusjes zitten al flink met de koppies omhoog te bedelen.. goed in de gaten houden dus..  ach, 't blijft spannend tot ze zelfstandig zijn denk ik..  ;)

Bedankt!  :-*

Hoi Peggy, leuk dat je even langs kwam schieten.. ga eens lezen hoe het bij jou gaat met je voliere en de vogels..  :) Jij ook bedankt!  :-*

Gerdy

kan je nagaan hoe ik ermee bezig ben..lag ik vannacht ff wakker in bed en toen dacht ik op eens misschien heet het straks wel mikado

gr Gerdy

♥Debby♥

Citaat van: Gerdy op 22 oktober 2008, 11:48:08
kan je nagaan hoe ik ermee bezig ben..lag ik vannacht ff wakker in bed en toen dacht ik op eens misschien heet het straks wel mikado

gr Gerdy

Hahahaha.. 's nachts moet je slapen hoor Gerdy!  :-*

Gerdy

eh ja eigenlijk wel maar lig de laatste tijd wel ff wakker en tja dan denk ik alleen maar aan die dondertjes..stom he

maar is het Mikado?ahum nou ja je zegt het toch niet

liefs gerdy

Kimm

hahaha leuk he die namen raden!

debby veel plezier vandaag meid!

liefs kim

♥Debby♥

Ik maak me trouwens een klein beetje zorgen over Domino.. niet heel ernstig maar ik zal er vanmiddag een foto van maken als Nellie hier is..  het jong is levendig, wordt super gevoerd.. geen probleem dus.. maarrr.. op het buikje steekt er een heel klein stukje "weefsel" ?? naar buiten.. volgens mij is het de verbinding met wat wij placenta noemen.. dooierzak??

't is eigenlijk net een navelstompje dat nog af moet vallen maar ik heb dat bij de andere 2 helemaal niet gezien..

Ik zal er in ieder geval een foto van maken.. als Nellie er is kunnen we dat samen doen.. kan zij hem even vast houden..

hoop maar dat het vanzelf afvalt en niets ernstigs is.. verder doet het kleintje het super dus ik verwacht eigenlijk niets geks..

Gerdy

zit het helemaal onderop het buikje?volgens mij heb ik dat ook een keertje gehad..maar als ik de foto zie kan ik het beter beoordelen

♥Debby♥

in het midden van het buikje.. gerdy.. en als ik achteraf de foto's terugkijken.. het kleintje kwam al na 17 dagen en was behoorlijk rood van kleur nog.. die anderen hadden dat ook minder.. misschien toch net ietsjes te vroeg geboren??

maar goed, verder doet het kleintje het super..
zodra ik foto's heb zet ik ze erop..

en dan even iets anders....  ::) :-[ ::)

Ik had net Jenga even gepakt.. wilde niet helemaal onbeslagen te ijs komen vanmiddag bij Nellie.. dus zit het pootje te bekijken.. de teentjes enzo.. wat denk je.. ik pak het ringetje en schuif het er zo om heen... whahahaha...

Nu is het natuurlijk de vraag of het ringetje blijft zitten maar voorlopig is Jenga dus geringt.. gewoon in 1x...  :-[

Gelukkig komt Nellie niet voor niets want ze komt nog voer brengen en natuurlijk de baby's bewonderen maar achteraf vind ik het nu wel een beetje lullig...  zit ik me druk te maken, nellie lastig te vallen en nu lukt het me zo..

maar goed, hebben we natuurlijk vanmiddag wel meer tijd om te kletsen en koffie te drinken..  :)

Kimm

wat goed van je!!

ach en nellie vind dat toch niet erg en jullie hebben een hele gezellige middag en kan je lekker teuten toch!!! :D

♥Debby♥

Ja nou ja... maar vind het wel weer echt een Debby aktie..  :-[