3 augustus 2025, 00:32:23

♥ Debby's gevleugelde vriendjes ♥

Gestart door ♥Debby♥, 5 oktober 2007, 12:00:54

« vorige - volgende »

Sally

Hallo Debby,

Proficiat met je 3de donsje. Gaat goed daar zo te lezen.
Leuk dat er 2 lutino's bij zijn, en nu nog spannend afwachten wat de ander gaat worden.

groetjes Sally

Gerdy

Hoi Debby..

geweldig weer een donsje erbij en Domino..hihi leuke namen heb jij..deze namen hoor je echt niet veel ..super

heb jij een foto van die denne appel? ben wel heel benieuwd hoe die eruit ziet.

ze hebben echt een dag taak aan het voeren het gaat gewoon de hele dag door..super he

bij de oudste van mij komen nu de pennetjes door maar helaas kan ik niet zien of het nu een witmasker of een cinnamon is..moet ik toch nog iets langer wachten

gr gerdy

Kaatje

Wouw,

Alweer een donsje !! Gefeliciteerd met Domino, het is inderdaad een heerlijk weekend voor jullie !! Ook heel leuk voor Sanna, Bente en Britt  :D

Fijne herfstvakantie met de meiden !!

♥Debby♥

We hadden Djeego beter Wicky kunnen noemen..  ;) Hij moest en zou......

En toen zaten ze er alle 3 op en toen was mijn batterij leeg.. hahaha...

Oh enne.. Djeego vliegt!! het is nog wat behelpen maar hij stort niet meer accuut naar beneden..  Hij kan eindelijk mee doen.. Op dit moment zit hij bij Bente te genieten van een Melba toastje.. Dixie en Daya zitten bij Jan... die vinden dat ongecontroleerde van Bente toch nog wel wat eng..  ;)

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

♥Debby♥

Hoi Sally, Gerdy en Kaatje.. het is inderdaad een heerlijk weekend voor ons.. en dan ook nog vakantie..  :D

Bente is degene die toch het meest met de vogels heeft..die gaat ook heel graag mee de voliere in.. helpen met schoonmaken en voer brengen.. Ze loopt nu ook al de hele tijd met Djeego te slepen..  :) en die vind het ook allemaal goed..  :D

Marc van de Kuifjes

Geweldige foto's die je geplaatst hebt! :D
Djeego ziet er wel érg tam uit! :D En de kinderen vinden dat uiteraard heerlijk! ;D Bij ons deed alleen Jefke dat!

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

♥Debby♥

Djeego is natuurlijk gewiekt geweest.. die was volledig van ons afhankelijk.. Nu begint hij het vliegen weer onder de knie te krijgen maar nog steeds zit hij er erg graag bij.. Hij rijdt ook gewoon rondjes met wessel op z'n trapauto.. 't is echt een maffe lieverd...

Er zitten nu 3 beauty's boven op de kooi te slapen.. genoeg gegeten, gespeeld en gesloopt..  :-*

Anja

Prachtige foto's Debby. Het was toch Bente die toen zo is gevallen? Je zier er niets meer van hè. Tenminste als ik zo naar de foto's kijk.

Een hele fijne herfstvakantie allemaal. Hoop dat jullie net zulk mooi weer hebben als wij afgelopen week.

Liefs Anja

♥Debby♥

Klopt Anja.. dat was Bente.. er zit nog een litteken op haar voorhoofd maar het wordt gelukkig steeds minder..

net weer even de kraamkamer gecheckt.. vanmorgen was het kropje van Domino echt helemaal leeg.. gelukkig heb ik er nu al wat eten in gezien.. dat stelt me gerust... en ik zag dus ook dat Jenga al behoorlijk gaat bedelen..  :D

Heel stom, ik schrok vanmorgen in eerste instantie van hoe klein Domino was.. maar ja, Jenga en Scrabble groeien gewoon hartstikke keihard!  :-*

♥Debby♥

Gelijk nog even een vraagje....

hoe vaak maken jullie het blok schoon... nu met 3 van die kleintjes erin zag ik dat het toch al wel wat viezig wordt.. 

zal ik wachten tot alle 4 de kleintjes er zijn? of kan ik dat morgen al doen.. al gaat er maar even schoon zaagsel in en een doekje door.. maar mogen ze al "zolang" uit het blok?

Marc van de Kuifjes

Citaat van: ♥Debby♥ op 19 oktober 2008, 18:01:59
Heel stom, ik schrok vanmorgen in eerste instantie van hoe klein Domino was.. maar ja, Jenga en Scrabble groeien gewoon hartstikke keihard!  :-*

Ja het is duidelijk dat Jenga al véél te groot is om in zo'n eitje te passen! ;D

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Rianne

Ik wacht zelf tot alle jongen er zijn, veeeel te bang dat ik een eitje beschadig! Het kan geen kwaad om nog even te wachten, er zijn kwekers die hun blok nooit schoonmaken maar wel de mooiste jongen op stok hebben ;) Nu is dat wat overdreven maar ter voorbeeld ;D
Leuke Wicky foto's, kromsnavels zijn gek op zoet. Hier mag Rhody wel eens een slokje uit mijn glas nemen als ik bijv Sisi Fruitmania drink ;D

♥Debby♥

Nou het was meer het knabbelen aan het rietje.. hij heeft er niets van gedronken.. maar dat rietje... hahahahaa...

Ja Marc, daar gaat Jenga niet meer inpassen he.. hahahaa..

Ik zal in ieder geval wachten met het schoonmaken tot het laatste eitje ook uitgekomen is.. dat verwacht ik overmorgen dus dat kan nog wel.. helemaal niet schoonmaken moet ik niet aan denken.. bah...  :)

Kimm

mooie foto's debby! die moet je gaan opsturen naar wicky, voor reclame ;D  ;D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Anke

Hoi,
Leuke en mooie foto's!
Lief hoor die donsjes in hun blok.
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes