2 augustus 2025, 21:58:14

♥ Debby's gevleugelde vriendjes ♥

Gestart door ♥Debby♥, 5 oktober 2007, 12:00:54

« vorige - volgende »

*~Jeanine~*

Wat een super orgineel idee zo'n kraamkistje.
Echt superleuk ;D

en jou voor gek verklaren ik zou niet durven.

Bij Caroline krijg je ook de eitjes mee en die van Feline, Gorgi en Vitani heb ik heel goed bewaard. ;D

Vooral omdat je het hele nestje zelf houd is het super dat je al die dingetjes bewaard op een speciaal plekje.

Liefs Jeanine

sandy

gefeliciteert mama debby wat een lief donsje en wat een leuke naam

♥Debby♥

15 oktober 2008, 08:41:45 #3017 Last Edit: 15 oktober 2008, 08:44:36 by *Debby*
zo.. een nieuwe dag... het kleintje  wordt gevoerd! helemaal fijn dus..

Toen ik vanmorgen beneden kwam hoorde ik helemaal niets.. kreeg het er helemaal warm van.. en hoe goed ik ook luisterde... niets.... pffff...  maar het kleintje doet het, voor zover ik kan zien en weet natuurlijk, goed...

er zat al duidelijk wat voeding in z'n kropje.. maar ik wil niet allerlei kapriolen uithalen om foto's te maken.. zo'n foto in het blok vind ik eigenlijk net zo schattig..  :-*

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Marc van de Kuifjes

Wat een ongelooflijk klein wezentje is dat toch! :D

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Caroline

Geweldige foto, Deb!!

Wat vinden je meiden ervan?? Je zoontje zal nog wel net wat te jong zijn om het mee te maken.

Sanne en Thomas vinden het hier na inmiddels 12 nestjes nog steeds elke keer een gebeurtenis.  :D

Jasper wilt de kleintjes altijd kusjes even.  :-*

Lekker van genieten hoor, voor je het weet vliegen ze door je kamer.

Liefs Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

♥Debby♥

Bente vroeg vanmorgen of ik even wilde kijken of er niet meer lagen.. hahahaha...

heb maar even uitgelegd dat het zo niet helemaal werkte..

maar iedereen die hier binnen komt wandelen weet dat wij babyvogels hebben.. hahahaha..

12 nestjes al caroline... wauwwww.. en toch.. het blijft een wonder!!

♥Debby♥

Weet je wat nog wel lief was.. Britt vroeg of de baby nu ook bij de moeder ging drinken.. ik heb maar verteld dat dit babytje eten krijgt van papa en mama....  Over een paar weken zullen ze vast nog weleens zien dat ze gevoerd worden..  :)

Wilma1

Citaat van: *Debby* op 14 oktober 2008, 21:33:59
Ik heb trouwens vanmiddag een soort kraamkistje gemaakt.. verklaar me maar voor gek.. het mag..  ::)

het is een houten kistje en daar gaan allerlei tastbare dingen in van dit nestje..

Zo ligt het eitje van Jenga er al in.. Heb de naam op het eitje geschreven zodat ik weet bij wie welk eitje hoort..

en verder heb ik een krantenknipseltje van 14 oktober en doe ik er ook wat foto's bij later..

en dan van het hele nestje in 1 kistje... vind het wel speciaal om dat dan te bewaren..  ::)

Wat een leuk idee  :D (foto ??? ) Gefeliciteerd met de geboorte van Jenga (leuke naam!). Het blijft en wondertje dat geboren worden uit zo'n ieniemienie eitje  ;D

Ik kan me de vragen van Britt wel voorstellen  :D want bij ons blijft een baby héél lang baby en bij dieren zijn ze zó snel "groot" en dan nog alle verschillen van zoogdieren, vogels etc.  ;)

:) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

♥Debby♥

15 oktober 2008, 10:33:54 #3023 Last Edit: 15 oktober 2008, 10:35:31 by *Debby*
Als het kistje helemaal mooi af is zal ik een foto maken Wilma!

en bedankt voor de felicitatie's hoor!

en ja.. Brittje.. die dacht vast terug aan haar broertje.. die heeft best lang borstvoeding gehad.. en dat vond ze al die tijd zooo interessant..  't arme kind zit zich vast af te vragen of Duuk dan ook borstvoeding kan geven..

::)

Kimm

hoi debby,

hoe gaat het hier, zo te lezen allemaal super!
volgens mij is het 2e eitje a.s. vrijdag toch uitgerekend?

ik blijf het leuk vinden hoor  :D  :D

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

♥Debby♥

Ja klopt Kim.. dat eitje zou vrijdag uitgerekend zijn.. maar Jenga kwam ook 1 dagje later dus de kans is groot dat dit ukkie pas zaterdag komt.. we moeten het maar even rustig afwachten..

ben heel benieuwd of het weer rode oogjes worden of zwarte..  :) dan kan het zowel wildkleur als cinnamon gepareld zijn..  :D

dus ja.. 't blijft spanneeeennnnndddddddd..  :D

Kaatje

Hoi Deb,

Lekker geslapen zie ik, .... kan me voorstellen dat het best even eng is als je niks hoort. Wat een lieve foto weer van Jenga met mama, zo'n schattig gezicht ! En leuk zo'n kraamkistje waar je allerlei dingen van dit nestje in kan bewaren, echt wat voor jou  ;D

Spannend inderdaad, ik ben ook benieuwd wanneer je eitje 2 mag verwelkomen  :D

Gerdy

ben echt blij voor je..zo'n donsje is echt een wondertje zoals je al zegt zo klein en teer..nu weer de spanning voor het volgende eitje..

ik vind het zo knap van je dat je waarschijnlijk al weet wat het wordt..ik kan er nog steeds geen wijs uit worden.

gr gerdy

♥Debby♥

hahaha.. ik ben zo blij met die calculator hier gerdy...  ;)

oooooooooooo ik hoor weer voerdergeluidjes... zo schattig... 't lijkt zelfs al iets harder te klinken..

Ik heb echt de hele kooi met eten volgehangen...

er hangen bakjes met:
zaad
eivoer
pellets
worteltjes
paprika
appel
zonnebloempitjes gepeld (klein beetje maar verwennen mag nu als je het mij vraagt)
brood
en verder nog

sephia, grit, mineralenblok en zo'n extra kalkblok

waar moeten de vogels straks zitten vraag ik me af! hhahahahaa..

Marc van de Kuifjes

Hoe klinkt dat dan, die voergeluidjes? :)

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -