2 augustus 2025, 20:08:42

♥ Debby's gevleugelde vriendjes ♥

Gestart door ♥Debby♥, 5 oktober 2007, 12:00:54

« vorige - volgende »

Kaatje

Wat !? Nee dat kan niet hoor Deb, ik ben vreselijk nieuwsgierig en kan echt niet heel erg lang meer wachten. Het is echt spannend aan het worden, ze vertonen toch ander gedrag.

Poeh, lijkt echt of er wat staat te gebeuren. Morgen ben ik gelijk weer van de partij hier  :P

♥Debby♥

Nee, hahaha.. dat zei ik ook.. dat kan niet.. maar ik ging toch echt 12 dagen overtijd.. met moeder natuur valt niet te spotten.. hahahaha...

Maar inderdaad.. nog steeds samen in het blok.. echt vreemd dit..

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

*Manon*

Een ei hoort erbij  ;D
Het is al de hele dag 13 oktober.... het wordt nu toch wel tijd voor een eitje....
Kom er maar uit.... ik heb je al gezien  :P :P :P

♥Debby♥

ik ga snel slapen.. is het eerder morgen.. hahaha..   ;)

Welterusten allemaal.

hahaha, Manon.. tja.. het kan ook zomaar 16 oktober worden... volgens mij is dit mijn straf omdat ik mijn hele leven al zo ongeduldig ben..  :D

Caroline

Veel samen in het blok .... dat is goed nieuws .... doen de meeste koppeltjes hier vlak voor de donsjes komen. Schijnbaar horen/voelen zij ze eerder tikken/piepen als wij.  :D

Meis meis, wat spannend!!!

Ga maar lekker slapen.  :-*

Wat dat betreft kun je het beter hebben zoals ik het laatste nest, toen keek ik er een weekje naast. Ik had in mijn hoofd de uitteldatum van het laatste eitje als uitteldatum van het eerste eitje. Ik verwacht zaterdag het eerst donsje en werd de zondag ervoor verrast met voeder geluidjes. Dit was echt heel erg leuk!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kimm

spannend debby!
ik vind het ook zo spannend!  :D  :D

slaap lekker voor straks.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

♥Debby♥

Goedemorgen... nog steeds een lege vol en 2 valkjes in een blok..

mennnnnnnnnnnnnnnnnnn dit is killing.. hahahaha

ga straks het gehoorapparaat van oma pikken en dan naast het blok liggen..   ;D

♥Debby♥

Citaat van: Caroline op 13 oktober 2008, 23:10:45
Veel samen in het blok .... dat is goed nieuws .... doen de meeste koppeltjes hier vlak voor de donsjes komen. Schijnbaar horen/voelen zij ze eerder tikken/piepen als wij.  :D

Meis meis, wat spannend!!!

Ga maar lekker slapen.  :-*

Wat dat betreft kun je het beter hebben zoals ik het laatste nest, toen keek ik er een weekje naast. Ik had in mijn hoofd de uitteldatum van het laatste eitje als uitteldatum van het eerste eitje. Ik verwacht zaterdag het eerst donsje en werd de zondag ervoor verrast met voeder geluidjes. Dit was echt heel erg leuk!!

Hahaha.. Nou met zo'n eerste nestje ben je veels te alert denk ik om zulke fouten te maken caroline..  ;)

Caroline

Klopt .... het eerste nestje is killing!!!!

Net wat je zegt, je bent veel te allert.

Nou moet ik zeggen ik ben ook super precies, schrijf werkelijk elk detail op papier maar was er 100 % van overtuigd dat ik de juiste datum in mijn hoofd had.  ::) Niet dus,  :-[

Heb je geen schouwlampje?? Als ik jou was zou ik even de eitjes schouwen als pa en ma net eten hebben gehad en gelijk even het eerste eitje luisteren.

Als jij leven in de eitjes hebt gezien/gehoord ben je veel rustiger.  ;)

Sterkte met wachten, meis.  ;D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kaatje

Owhhh niet te geloven wat spannend hier !! Ja Deb, pikken dat gehoorapparaat, ik ben als eerste dit boekje ingedoken, was zo aagie  ::)  ::)

Dit is inderdaad killing, poeh, krijg er spontaan kramp van in de buik. Zijn Didi en Duuk nog steeds samen aan het scharrelen in het blok !?

We wachten ongeduldig met je mee hoor Deb, je staat niet alleen, enuhhh als we moeten helpen puffen dan geef je maar een seintje  :P

Kimm

oh het blijft zo spannend hier  :D   :D  :D  :D

♥Debby♥

Ik heb gefaald... heb mijn nieuwsgierigheid NIET kunnen beheersen..... maarrrrrrrrrrrrrrrrrr

IK HEB EEN PIEPEI!!!!!!!!

Kimm

oh geweldig debby!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

wat wordt dit toch leuk!  :D  :D

Kaatje

Citaat van: Kimm op 14 oktober 2008, 10:38:27
oh het blijft zo spannend hier  :D   :D  :D  :D

Dat is zeker, poeh !! Héé Deb, hoehoe, al nieuws !? Ben ook zo benieuwd wat voor een mutaties eruit gaan komen, ... uhmmm ben gewoon benieuwd naar alles !!

Spannende dag vandaag hier op het forum en nog wel in jouw boekje   ;D

Kaatje

Citaat van: *Debby* op 14 oktober 2008, 11:26:34
Ik heb gefaald... heb mijn nieuwsgierigheid NIET kunnen beheersen..... maarrrrrrrrrrrrrrrrrr

IK HEB EEN PIEPEI!!!!!!!!

Goed zo, ... daar hoopte ik al op ! Yes, een piepei, ... wow, nu wordt het echt heel erg spannend  :o

Gefeliciteerd met het eerste piepei, echt geweldig !!