♥ Debby's gevleugelde vriendjes ♥

Gestart door ♥Debby♥, 5 oktober 2007, 12:00:54

« vorige - volgende »

Kimm

hmmm dat wist ik ook niet van de ui en prei. :-\

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

sandy

gaaf die neppertje bij welke tuincentrum heb je die gekocht ik vind het heel erg leuk

Kaatje

Hoi Deb,

Je volière begint al flink uit te breiden .... wat een plaatjes heb je gekocht zeg  :-*

Wouw en Didi heeft haar 4de eitje gelegd las ik, .... mooie aantal hoor heb je nu ! En heel erg spannend nu zeker, hihi ... jij bent vast al aan het aftellen en aan het fantaseren hoe de donsjes er zullen gaan zien.

Ik ben benieuwd welke ( "verborgen" ) splitten Duuk allemaal heeft en wat voor een mooie donsjes je gaat krijgen  :D

Helemaal tè gek hier !!

Anke

Hoi Debby,
Ik ben weer van de laatste ontwikkelingen op de hoogte :)
Spannend hoor wachten op donsjes.
Ik houd je boekje in de gaten :)

Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Karin

CitaatEn ja.. bij het tuincentrum.. deze had jij niet in je assortiment! hahahahaha..   


Hihihi, nee, zulke stijve valkjes heb ik niet zitten  ;D ;D ;D
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

♥Debby♥

Dat is een plaatselijk tuincentrum Sandy.. hier in het dorp.. geen landelijk tuincentrum..

Karin, Duuk zal niet echt verborgen splits hebben.. die heeft cinnamon, gepareld en lutino.. oke, een heel klein kansje op bont maar dat is tot nu toe bij de ouders nooit gebleken dus ik ga daar niet van uit..

Het gaat er meer om of Didi nog iets verborgen heeft.. maar dan, al zou ze die hebben dan zullen we daar weinig van merken.. Dus echt verrassingen? ik verwacht ze niet..

Hoi Anke, ja ja.. bij jou is het al begonnen.. hier tellen we nog steeds af..  :D

Karin.. er is ook weinig aan hoor.. ze negeren me volledig!  :D


Zo, net terug van een verjaardag.. nu lekker niets meer doen..

Vanmorgen de vogeltjes al verzorgd en buiten gaat alles goed met de nieuwelingen erbij.. ik heb ze al lekker zien eten en ze zijn de boel goed aan het verkennen..

Alles goed dus hier!


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Dierenfreackske

Hoi Debby , wat gaaf dat het al goed gaat met de nieuwe valkjes erbij en ze al op verkenning zijn geweest in de voiliere !  Is het daar ook zo aan 't regenen ? Hier is het gewoon vreselijk ! Grtjs Ann



♥Debby♥

het is vreselijk weer Ann.. gelukkig al wel stukken minder wind.. morgen en overmorgen zou het hier droog moeten zijn.. we zullen zien.. ben die regen al spuugzat!  :-X


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Marc van de Kuifjes

Tjonge wat gaat dit boekje weer hard zeg! Sinds gisteren alweer twee pagina's verder! :o ;D

Maar het is geen wonder natuurlijk, met die prachtige nieuwe aanwinsten! Die valkjes-ring vind ik ook erg leuk trouwens, ook al reageren die valkjes niet echt op je! ;D




Haha... en bij ons regent het ook flink hoor, en waaien doet het ook nog wel wat! ;D Ze noemen dat herfst geloof ik! :P Ideaal weer trouwens om kastanjes te rapen. Alleen jammer dat ik geen kandidaten vind om me te vergezellen... ::) ...en het is misschien nog wat te vroeg voor kastanjes ook...




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

♥Debby♥

te vroeg??? nou marc.. ik denk dat je toch al wel op moet schieten hoor.. ik heb hier al een tas vol.. die heb ik afgelopen vrijdag geraapt.. dus niets te vroeg..

maare.. met dit weer rapen???? nee dank je!  ::)


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Marc van de Kuifjes

Hangt ook een beetje van de boom af natuurlijk... bij de ene vallen ze later dan bij de andere. Enneuh... dat weer is juist ideaal! De wind laat de kastanjes vallen en de regen zorgt ervoor dat er niemand anders komt rapen! Heb je lekker alles voor jezelf! ;D

...en als je thuiskomt drink je een lekkere kop warme chocolademelk! Hmmm lekker! :D




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

♥Debby♥

Het wachten is even op photobucket maar ik heb heel veel foto's.. Alleen niet van Duuk.. die zit te broeden dus die heb ik lekker met rust gelaten.  :)

even geduld nog...

De buitenvogels gaan super..  wat een lieve andere geluidjes hoor je dan weer.. leuk!

ze eten goed, ze bewegen genoeg en zien er wel tevreden uit.. geen gemorrel onderling.. alles super dus!

ook de buitenvogels staan op de foto..  :)


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Marc van de Kuifjes





De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

♥Debby♥

Didi na een badje vanmiddag...  :D







PUNKIEEEEEEEEEEEEEE





♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

♥Debby♥



♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.