2 augustus 2025, 20:08:48

♥ Debby's gevleugelde vriendjes ♥

Gestart door ♥Debby♥, 5 oktober 2007, 12:00:54

« vorige - volgende »

♥Debby♥

Ik heb helaas niet zoveel tijd.. ik heb hier nu 4 zieke kinderen.. ik weet soms van gekkigheid niet waar ik heen moet..

't gaat echt goed en ik hoop dit weekend wat mooie foto's te maken!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

*Petra*

Hey Debbie,

Beterschap met alle vier de kids! Dat is nu het belangrijkst!
De foto's komen later wel!

Groetjes Petra

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

♥Debby♥

Dank je petra.. zo af en toe zou ik heel hard willen gillen.. hahaha.. dit hakt erin hoor..
ik heb vanavond gewoon liggen slapen op de bank..  nu dus weer wel klaarwakker.. daar wordt je dan ook weer niet zo blij van..  :P ::)

Kaatje

Hoi Debby,

Hè jakkes, vier zieke kindjes  :(  Geef ze maar een dikke beterschapsknuffel !!!

Heel veel sterkte meid en nee dat valt inderdaad niet mee !!

Groetjes Karin

Anja

Hoi Debby,

Heel veel beterschap met je 4 zieke kindjes.

Groetjes Anja

♥Debby♥

Allemaal bedankt voor de beterschapswensen..

1 klein lichtpuntje.. onze oudste moest en zou naar school.. en aangezien ze koortsvrij was heb ik haar laten gaan..  dat is alvast 1 handje over.. hihi..

Wessel is er toch wel het beroerdst aan toe.. die wil niet echt opknappen.. En bente en britt?? tja.. het ene moment denk ik, ze gaan weer naar school morgen.. en dan ineens zie ik ze weer instorten..  dus we kijken het nog maar even aan..

ik ben wel heeeel erg toe aan een frisse neus.. denk dat ik straks mijn ramen maar even ga zemen buiten..  :D

Na de lunch mogen er 3 weer even de vleugels strekken.. zal dan wat foto's maken!!

♥Debby♥

Monky

:-* :-* :-* :-* :-* :-*

Wat een schatje  :D

Je hebt hele leuke foto's gemaakt.  Daar kan ik altijd heel erg blij van worden  :)

Groetjes,
Monky

♥Debby♥

Daar doen we het voor Monky!  :D

*Petra*

Hey Debbie,

Oooh wat zijn ze allemaal foto geniek!!
Of ligt het aan de fotograaf  ;D ;).
Het zijn iig heel mooie foto's, ik houd zo van die close-ups!

Groetjes Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Annelies

Hoi Debby

Goed joh dat er een klein licht puntje is met de kids.

Mijn complimenten voor de foto's en wat is die schommel gaaf, waar heb je die gekocht ik zag hem bij karin ook hangen en vind hem echt super gaaf.

Hé meisje wat betreft de babies rustig aan hé maak op je gemak je keuze ik heb mijn voorkeur uitgesproken en heb ook tegen karin gezegd dat als jij daar voor kiest dat ik hem je gun.
Ik meen het doe het rustig aan ik wacht op jouw, blijft het lekker spannend

Gr. Annelies

♥Debby♥

Je bedoelt caroline??

en die schommel.. die heb ik op een snuffelmarkt gekocht..  daarna nooit meer ergens gezien.. 't is een loeigroot ding maar heel erg leuk..

en wat de jonkies betreft.. 't komt goed.. ze moeten maar snel veertjes gaan kweken!  :D

over een paar weken zitten we allebei vol trots met onze nieuwste aanwinst..  ;D

Annelies

Caroline ???

Jouw kinderen zijn toch ook ziek. ???

♥Debby♥

Citaat van: Annelies op  5 maart 2008, 16:42:17
Caroline ???

Jouw kinderen zijn toch ook ziek. ???

ja dat wel.. maar ik bedoelde dit stukje..

Hé meisje wat betreft de babies rustig aan hé maak op je gemak je keuze ik heb mijn voorkeur uitgesproken en heb ook tegen karin gezegd dat als jij daar voor kiest dat ik hem je gun.