2 augustus 2025, 17:02:40

♥ Debby's gevleugelde vriendjes ♥

Gestart door ♥Debby♥, 5 oktober 2007, 12:00:54

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Leuk dat je valkjes de hele ochtend uit de kooi mogen !!!
Hier zijn ze ook op dit moment uit hun kooi !Allemaal samen en Lady mijn hond is er ook nog !!!Ze wil de situatie in het oog houden he !!! Grtjs Ann

Anja

*Petra*

Ben ook benieuwd, Doerak vindt het geweldig  ;D!!

Gr. Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

♥Debby♥

De foto's worden geupload.. dan mogen jullie zelf oordelen!  :D

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

♥Debby♥

De allereerste echte douchesessie van Diesel en Duuk!  ;D

Hoe ze het vonden? Kijk maar en oordeel zelf.. ::)

Duuk is nog wat voorzichtig.. laat zich iets weg zakken.. al dat gekke spul dat naar beneden komt..

Hier zit ik veilig!  ;D

Hij wilde toch omhoog maar gleed steeds weg... dus even geholpen.. Daar zit hij dan..

en samen...

De rest van de foto's laat ik even voor zich spreken.. sommige zijn wat beter dan de andere.. moest even zoeken naar de goede stand voor de camera.. en de lens werd af en toe wat vochtig.. :D

en deze is jammer genoeg erg bewogen.. maar toch maar even erbij...

Anja

Hoi Debby,

Geweldig. Die snoetjes heerlijk.

Wat genieten ze ervan zeg. Dat is zeker voor herhaling vatbaar toch?

Groetjes Anja

♥Debby♥

Op zich gingen ze er dus heerlijk voor zitten.. als ik diesel besproei met de plantenspuit doet hij weleens helemaal z'n vleugels wijd enzo.. dat deed hij nu dus niet.. maar ze zaten met koppie omhoog volgens mij toch wel te genieten... 't was in ieder geval leuk om zo eens te doen.. zullen we zeker vaker gaan doen!

♥Debby♥

ze zitten nu in hun kooi.. te drogen in het zonnetje.. dat mag toch wel??

Anja

Tuurlijk mag dat Debby. Geen probleem.

Groetjes Anja

♥Debby♥

Dank je Anja... dacht weleens gelezen te hebben dat veel zon niet goed was?? maar 't is nu natuurlijk wel lekker want zo drogen ze lekker snel en warm op..

ze staan nu naast de kerstboom dus meer voor het raam..

's avonds laat ik het vouwgordijn lekker zakken.. dat ze niet kunnen schrikken van een kat ofzo 's nachts..

Mara

Hoi Debby

Wat een lieve douchefoto's en nu zie ik dat je ook een foto van de kerstboom hebt geplaatst. Echt heel erg mooi!! Genieten hoor.

Mara

♥Debby♥

Hoi mara,

lief wel he die douchefoto's.. 't verbaasde mij al dat ze niet rond gingen vliegen.. had voor de zekerheid het veluxraam en de spiegel afgedekt....  't was echt leuk om te doen..

groetjes Debby

♥Debby♥

ze zitten druk te poetsen nu samen.. wat kan je toch genieten van die beestjes he.. dat het zo leuk zou zijn had ik nooit verwacht!!!  :-*

Anke

Hoi Debbie,
Wat een prachtige douchefoto's!!!!
Het genot spetterde er van af ;D
Heerlijk is het he als je je valkjes zo ziet genieten!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Citaat van: Debbeltje op  9 december 2007, 14:03:02
Hoi mara,

lief wel he die douchefoto's.. 't verbaasde mij al dat ze niet rond gingen vliegen.. had voor de zekerheid het veluxraam en de spiegel afgedekt....  't was echt leuk om te doen..

groetjes Debby

Hoi Debby

Het is ook heel leuk om ze te douchen, ik heb het bij Anja twee keer mogen meemaken.  :D

Mara