2 augustus 2025, 20:06:35

♥ Debby's gevleugelde vriendjes ♥

Gestart door ♥Debby♥, 5 oktober 2007, 12:00:54

« vorige - volgende »

*Petra*

Yoehoe, Deb, waar ben je ??

Heb ik geen mooie volle kuif, en spikkeltjes op mijn borst  ;D?

Groetjes Duuk  ;)

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Anja

Wow wat een knapperd zeg.
Petra mijn complimenten hoor.

Groetjes Anja

♥Debby♥

iedereen bedankt voor de complimentjes voor de kinderen... 't is een lekker stel..

Petra.... wat is hij mooooooiiiiiiiiiiii..... hij is echt TE lief.....

ik heb zoveel foto's gekregen van Petra... echt gaaf!! petra, heel erg bedankt nogmaals!!

En wat Diesel betreft op die laatste foto.. hij was net 2 uur buiten de kooi geweest dus hij mocht niet zeuren.... 't is gewoon een dramaqueen...hahaha...  ;D

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Anja

:o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o

Kaatje

Hoi Petra en Debby,

Duuk is zeker een schatje om te zien zeg ... en wat heerlijk hè om nu eens geen pap te zien maar een hele mooie volle baard  ;D ;D

Fijn hoor, en zoals je hebt kunnen lezen ben ik vanaf vandaag ook in blijde afwachting !!!

Yes, Grisha en Nezumi hebben hun "eerste" eitje weer gekregen  ;D

Groetjes Karin

♥Debby♥

13 oktober 2007, 20:13:37 #230 Last Edit: 13 oktober 2007, 20:16:13 by Debbeltje
Citaat van: Anja op 13 oktober 2007, 20:09:25

vind je me te hard anja?

Ik heb gewoon liever niet dat Diesel los is als ik niet thuis ben.. en als je dan net je pap hebt gehad en lekker los hebt gevlogen en ik moet weg.. dan gaat hij echt terug in de kooi hoor..

♥Debby♥

Gaaf hoor Karin.. nu dus 3 weken duimen voor popjes!!

Kaatje

Met vingers en tenen ... dat is één ding wat zeker is !! Owhh wat zal ik ze verwennen en kroelen en liefhebben en en en ... Ik kan gewoon niet wachten tot ik de kleintjes kan zien, zo lief en afhankelijk van papa en mama nog !!

Krijg er gewoon kriebels van in mijn buik ... en Gerda helemaal denk ik !!  ;D ;D

♥Debby♥

volgens mij stuiter jij nu net zo als ik van de week deed.... hahahaha

heerlijk hoor!!  ;D

Anja

Citaat van: Debbeltje op 13 oktober 2007, 20:13:37
Citaat van: Anja op 13 oktober 2007, 20:09:25

vind je me te hard anja?

Ik heb gewoon liever niet dat Diesel los is als ik niet thuis ben.. en als je dan net je pap hebt gehad en lekker los hebt gevlogen en ik moet weg.. dan gaat hij echt terug in de kooi hoor..

Groot gelijk hoor. Als wij weggaan moeten ze hier ook de kooi in hoor.

Groetjes anja

Bello

Wat is Duuk mooooooooooooooiiiiiiiii

Benieuwd wat Diesel er straks van vind als hij definitief bij jullie komt wonen.

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

♥Debby♥

even vraagje... morgenmiddag hebben wij een 25 jarig huwelijksfeest.... nu is het een uur rijden en we worden om 3 uur verwacht.... dus om even voor 2 weg hier..

nu krijgt diesel dus normaal om 3 uur eten.. kan ik hem dan om half 2 eten geven en dan 's avonds iets eerder? of wordt de nacht dan te lang???

alvast bedankt weer...

♥Debby♥

Trouwens Anja.... ik zou weleens een vlieg op jouw muur willen zijn... hoe doe jij dat dan?? als je weg wilt alle 12 de valkjes zo gek krijgen dat ze ook echt hun kooi ingaan... whahahahaha

echt heel knap!

Anja

Hoi Debby,

Ik laat ze gewoon opstappen en zet ze in de kooi. Niks aan hoor.
En ik denk dat het wel kan met de papvoedingen. Zou dan wel proberen om de avond voeding toch op de gewone tijd te geven.

Groetjes anja

♥Debby♥

zou hij dan niet heel erg veel honger hebben 's avonds???

Ik kan hem natuurlijk zo lang mogelijk proberen te rekken dan.. zo laat mogelijk zeg maar...

gaaf hoor Anja.. en dan tussendoor als je er 1 in zet... gaat het deurtje dicht? of vliegen ze er dan niet meer uit..