♥ Debby's gevleugelde vriendjes ♥

Gestart door ♥Debby♥, 5 oktober 2007, 12:00:54

« vorige - volgende »

♥Debby♥

Nou Anja, dat ligt eraan hoe groot manlief de voliere dan zal gaan maken.. hahahahaha..

Anke,  ik weet niet wat de beste leeftijd is om een valkje bij te plaatsen.. ze moeten natuurlijk wel samen in de kooi in huis.. dus het moeten wel vriendjes worden zeg maar..

hoe ouder hoe moeilijker lijkt me..?

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Wilma1

7 oktober 2007, 20:33:02 #76 Last Edit: 7 oktober 2007, 21:03:29 by Wilma1
Citaat van: Debbeltje op  7 oktober 2007, 20:19:28
Hoi Wilma,

wat naar dat je zelf geen valkjes meer hebt nu.. heb je nog wel andere huisdieren??

bedankt voor je reactie op het gewicht.. ik ben razend benieuwd.. morgen eerst naar de winkel.. kijken of de weight watchers al nodig zijn voor Diesel..  :D

Jááwel  ;D 2 hamsters

en halsbandparkietje Coco, en Alexanderparkiet, Ruby,  (mag eigenlijk óók niet  :-\ ;)) en 2 kanarie's en 8 katten  ;D

Ik blijk superallergisch voor kromsnavels  :-\ :-\ :-\ en valkjes hebben ernorm veel stof bij zich   :-\ ik had er 14 stuks inmiddels  :) :-\

Coco en Mitzy  ;D

Ruby

Roxy en Flossie  :D

Maus  :D

Mickey....  ;)

Daisy en Binky  ;D

Ruby en Flossie   ::)

Snoopy, Lizzy en de rest  :D

Dus genoeg vee  ;D

Míjn ervaring met valkes is, dat ze héél sociaal zijn en altijd te plaatsen zijn met elkaar  :D maar leuker is gelijke leeftijden!

;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

♥Debby♥

Jemig dat lijkt me moeilijk.. mag ik vragen hoe dat zich uitte?? kreeg je uitslag of andere klachten.. dit ivm uitslag die mijn jongste zoontje ineens heeft.. Nu moet ik zeggen dat hij de afgelopen week net als z'n zus een griepje heeft gehad maar nu sinds zaterdag eigenlijk echt die uitslag..

Anja

Hoi Debby,

Zijn het geen waterpokken? Als je het niet vertrouwd dan zou ik morgen naar de HA gaan.

Qua leeftijd kan je volgens mij wel een valkje bij plaatsen.

Groetjes Anja

♥Debby♥

Nee, waterpokken zijn het niet.. geen blaasjes.. ik moet morgen zoiezo naar het consultatiebureau en naar de arts daar dus laat het daar even zien.. anders kan ik dinsdag even naar de huisarts gaan..  vandaag heeft hij in ieder geval al een stuk minder gekriebeld.. op zicht neemt de uitslag nog niet echt af maar misschien de jeuk al wel.. altijd moeilijk te zeggen.. Wessel is van 30 juli 2006 dus uitleggen wat hij voelt is er nog niet bij..

Wilma1

Heeey zeg, ik krijg hier óók ineens kriebels  :o ::) ;D ook ik "moet" morgen naar de HA vanwege uitslag op mijn rug  :-\
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

♥Debby♥

He, ik zie ineens allemaal mooie foto's!!

waanzinnig zeg.. een poes met een vogel op 1 foto..  :D

Leuk om jouw beestenboel te bekijken..

bedankt voor de foto's en succes morgen bij de huisarts..

Wilma1

Hihihihi..... Poes. vogel, hond, konijn, hamster..... het gaat hier allemaal goed zo samen  :D :D :D
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Hoi Debby,

Hou je ons op de hoogte over Wessel?
Ik zal voor je duimen dat het niet aan de valkjes ligt hoor.

Groetjes Anja

Rob S

Citaat van: Debbeltje op  7 oktober 2007, 20:00:42
Trouwens..  mijn man heeft al verzonnen waar de voliere eventueel kan komen.. volgens mij heeft hij zelfs de bouwplannen al in z'n hoofd hoor.. ik ben dan ook gezegend met een hele handige man..  :D

Het valkenvirus is weer eens toegeslagen ;D ;D

♥Debby♥

Dit is toch wel een héél fraai gezicht..

Anja

Hoi Debby,

Wat een schatje zeg. Hij gaat meteen voor het grootste stuk wat in het bakje ligt ;D ;D ;D ;D
Gaat helemaal goed komen hoor.

Groetjes Anja

♥Debby♥

Hij laat nog wel heel erg veel uit z'n snaveltje terugvallen.. ik heb het idee dat hij alleen wat eivoer echt binnenkrijgt... maar het begin is er.. Hij heeft vanmorgen weer goed 8 ml. pap gehad en ik ga nu dus proberen op die 3 voedingen omdat hij van de 4 altijd één zat te trutten met max. 4ml.. ik ben benieuwd.. De volgende wordt dan dus nu rond half 3 vanmiddag.. ben benieuwd hoeveel commentaar dat op gaat leveren vandaag.. hahaha

Gisterenavond was hij trouwens weer aan het bedelen en toen hebben we hem even terug gezet in z'n kooi..(rond 8 uur) toen ging hij eerst heel hard fluiten maar na een keer of 6 was dat over en toen werd hij rustig en hebben we hem om 10 uur gepakt en eten gegeven.. De foto's hierboven was nog na z'n pap..  :)

♥Debby♥

Even melden hoor.. ik geniet!!

ik ben lekker aan het ruimen in huis en Diesel zit op z'n kooi.. en iedere keer als hij me ziet begint hij te fluiten.. en nu komt hij naar me toe vliegen.. hup, zo op mijn schouder.. ik moest hem net even terugzetten omdat ik vuil buiten ging brengen en ik kom nu binnen.. schenk een bakje koffie in en hoppa, daar is hij weer.. zo gezellig..

Oh.. hij zit nu op mijn vingers en gaat ook ophet toestenbord tikken.. nu maakt hij het scherm vande laptop schoon.. en ik kan nog maar weinig lezen wat ik typ... wat een gezelligheids dier zeg.. geweldig!!

♥Debby♥

Half één nu.. hij bedelt nog niet..  zullen we het gaan redden tot 15.00 uur??

Hij zit ook steeds meer te rommelen bij z'n voerbakjes dus wellicht krijgt hij nu ook echt iets binnen..

so far, so good!