2 augustus 2025, 20:48:29

♥ Debby's gevleugelde vriendjes ♥

Gestart door ♥Debby♥, 5 oktober 2007, 12:00:54

« vorige - volgende »

♥Debby♥

wel stukken gezelliger he.. samen dansen... *auw!!* je staat op mijn teen!  ;D

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Anja

Sorry komt dat ik mijn bril niet op heb ;D ;D ;D ;D

Groetjes Anja

*Petra*

Hoi debby,

Ik wil je echt niet ongerust maken, maar moet het je toch even zeggen. Ik wil namelijk dat het ook goed gaat met Diesel natuurrlijk, omdat hij toch Duuk's beste vriend(in) wordt.
Let je op dat Diesel niet te veel gaat eten, dat hij niet te zwaar wordt  ;D ;D?

Groetjes Petra  :D
ps. Goed gedaan Deb, ben trots op jullie  ;) Als het met Duuk zijn gewicht ook goed gaat, dans ik lekker een rondje mee.

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Anja

Dat mag hoor Petra...............hoe meer zielen hoe meer vreugde toch.

Groetjes Anja

♥Debby♥

Hahahaha, het is ook nooit goed.. ;) en wat geslacht betreft.. ik ga wat diesel betreft voor DIDI... het is volgens mij echt een pop..

het enige geluid dat ze maakt is op 1 toonhoogte en steeds hetzelfde geluidje.. en dat terwijl wij bijna de hele dag fluiten... verder heeft didi hele vale wangetjes en heel veel geel over haar hele lijfje..

en ik weet dat je het pas kan zien na de rui maar het is puur gevoelsmatig..

Ik weet ook niet waar we goed aan doen.. gewoon de naam diesel blijven gebruiken of er toch Didi van maken...

Didi en Duuk is ook schattig toch?? misschien nog wel schattiger als ze lekker gaan kroelen samen!  :-*

Enne, Anja.. bril al gevonden???  ze zijn nu bijna alle 10 blauw.. en als petra dan ook nog mee komt dansen nou, dan kan ik straks morgen geen stap meer zetten.. hahahaha

♥Debby♥

Nou, er was vanmorgen nog 84 gram Diesel over gebleven..

ben benieuwd wat hij vandaag weer groeit..

*Petra*

Nou, goed toch?  84 gram Didi of Diesel  :D.

Groetjes Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

♥Debby♥

Ik was net even goed aan de poets.. lekker dweilen enzo.. en Wessel liep buiten in de tuin dus de tuindeuren wagenwijd open..  Di(di)esel moest dus in z'n kooi blijven.. en hij heeft zitten eten joh!! blij dat hij z'n eten daar nu ook ontdekt heeft.. ik denk dat ik nu echt een zelfstandig valkje heb.. Heerlijk!!

Kaatje

Hehehehe

Nou schamen hoef je je niet wat betreft de namen hoor ! Hier heeft Rico eerst naar de naam Vicky en toen naar de naam Wickie moeten luisteren, hihi ...dus wat dat betreft  ::)

Super mooi gewicht, Rico woog vanmorgen zonder kapje 85 gram en ik denk dat ze zo'n beetje van dezelfde periode zijn ! Ik ben in ieder geval dik tevreden  ;)

Mag ik meedansen  ;D !?

♥Debby♥

Dat mag hoor.. maar pas op voor Anja.. hahahahaha...

ik hoop dat het beter gaat met Rico... vind het zo zielig voor hem!

Kaatje

Hoi Debby,

Ik heb net Rico zijn kapje eraf gehaald en hij zit nu lekker in de speelplek te schooieren ! Ik heb net de wond bekeken en er zit een hele dikke grote korst op ! Ik hoop dat het zo door blijft gaan dan heb ik er best vertrouwen in dat alles goed komt  ;)

Nu mag hij onder toeziend oog toch even een beetje poetsen, ik heb hem een klein beetje met een plantenspuit besproeid, dit op aanraden van de DA want anders droogt zijn huidje zo uit !

Groetjes Karin

♥Debby♥

Moeilijk hoor..en zo zielig ook.. maar hij heeft een hele lieve valkjeszuster.. hopelijk komt het snel weer helemaal goed!

Wilma1

Citaat van: Debbeltje op 30 oktober 2007, 20:39:46
aaaaahhhhhhhhhh.....

88!!!! gram!!

waar haalt tie dat nou ineens weer vandaan?????????

ehhhmmmm ??? ??? ??? Eten misschien ??? zou dát het kunnen zijn ???  ::) :P ;D ;D ;D

Pas maar op, straks moet ie nog op dieet  ::) want dan groeit ie naar de kilo's toe  :o ;D ;) :P
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

♥Debby♥

't zou zielig zijn wilma.. een valkparkiet van een kilo.. hihi...

Nou hij zit lekker te eten en nog zo rond de 84/85 gram.. dus zolang hij niet verder zakt gaat het wel goed..

Hij zit nu lekker te poetsen na een douche met de plantenspuit... het stof vliegt weer in het rond om z'n kooi.. hij zit op een stok die buiten de kooi hangt...

♥Debby♥

jullie zullen wel denken, daar heb je haar weer... maar ik vraag me af of mijn weegschaal gisteren wel klopte met die 88 gram..

Diesel weegt nog maar 83 gram nu en z'n krop voelt hartstikke leeg.. ik voel alleen maar z'n nekwervel.. die steekt vooruit als hij in één zit en als hij z'n kopje omhoog houdt is dat weg.. snappen jullie wat ik bedoel?

zal ik hem notenrijst geven of moet hij het echt met zaadjes gaan doen?? Ik heb hem wel zien knabbelen maar hij komt niets aan.. volgens mij krijgt hij echt niets binnen?