26 april 2024, 16:53:43

♥ Debby's gevleugelde vriendjes ♥

Gestart door ♥Debby♥, 5 oktober 2007, 12:00:54

« vorige - volgende »

Anja

Joehoe,

Hoe staan de zaken hier? Je wordt enorm gemist hoor.

Liefs,

Anja

Kaatje

Hoi Deb,

Ik sluit me Anja aan ... Ik hoop dat alles goed gaat met jouw, je gezin en de valkjes  :D Hopelijk lezen we je snel weer een keertje !

Liefs, Karin

Anja


Christine


*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Dierenfreackske

Hoi Deb... hoe is het met jouw, alles toch goed daar met je gezinnetje, de valkjes ? Een heel fijn paasweekend hoor!
Grtjs Ann



Mara


♥Debby♥

Via een nare omweg weer hier gekomen. Nellie heeft me gevraagd om haar stukje over Wilma te komen lezen.. Dat heb ik zojuist gedaan en ook daar maar mijn medeleven betuigd..

Het is vreselijk om te moeten lezen maar aan de andere kant ook heel mooi om te zien hoe iedereen hier intens begaan is met de ander..

Mede daarom voelt het zo raar om hier nu te schrijven. Het ontbreekt me aan tijd om op een fatsoenlijke manier te reageren op iedereen. Om alle boekje bij te houden en om ieders valkenavonturen te kunnen volgen..

Ik vind het niet netjes om het alleen bij mijn boekje te houden en dus blijf ik weg..

Natuurlijk nieuwsgierig, natuurlijk toch een klein gemis.. maar ik kan geen tijd maken als die er al zo weinig is..

Ik doe geen belofte's meer.. ik kom ze toch niet na..

Maar vergeten doe ik dit forum zeker niet.. alle hulp, advies, ondersteuning, lol en ook verdriet... 't is heel fijn om te weten dat er nog zoveel "vreemden" zo ontzettend begaan kunnen zijn met elkaar.

Stuk voor stuk... toppers!


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Kaatje

Dag lieve Debby,

Je hebt alles ontzettend mooi verwoord, je hebt nu eenmaal hiernaast andere verplichtingen die voor jou belangrijk zijn en dat is wat telt.

Jij bent zeker ook een kanjer en als je het ooit weer minder druk krijgt dan zie ik je heel erg graag terug. Ik moet steeds aan het Sinterklaas gedicht denken, onvoorstelbaar wat een gedicht  :o

Je bent hier weer gekomen via een verdrietige gebeurtenis, maar toch heel fijn dat je hier ook even iets neerkrabbelt en ik begrijp je helemaal  :-*

Liefs, Karin


Anja

Hoi Debby,

Alle begrip meis.

Verder kan ik me alleen bij Karin aansluiten.

Dikke knuffel voor jou,

Anja

Mara

Hey Debby

Karin heeft het mooi verwoord en ik kan alleen maar bij haar aansluiten.

Liefs

Mara

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anke

Hoi Debby,
Ik begrijp heel goed dat je gewoon geen tijd hebt om ook het forum nog bij te houden.
Jammer dat het een verdrietige reden had dat je even langskwam.
Maar het is wel fijn om weer even wat van je te horen :)
Ga maar lekker je ding doen, en als je weer wat meer tijd hebt dan zien we je gewoon gezellig weer terug :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes


Anja


Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.