♥ Debby's gevleugelde vriendjes ♥

Gestart door ♥Debby♥, 5 oktober 2007, 12:00:54

« vorige - volgende »

Karin

Ik heb een koppel gehad die zelfs 5 eitjes bebroeden terwijl de jongen nog in het blok zaten. Ze werden dus niet agressief tegen de jongen. Gewoon de eitjes vervangen door neppers en haar haar gang laten gaan...
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

♥Debby♥

Hermien,

ik heb de minimais 20 minuutjes gekookt. dan wordt het net ietsjes zachter..

Rianne, we zullen het in het voorjaar wel zien.. ik ben benieuwd!  :D

Karin, zodra Mikado uitgevlogen is gaat het blok eraf en dan zien we hoe het gaat.. als ik nog vragen heb dan horen jullie het wel! hahahaha.. alweer bedankt natuurlijk..  ;)

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

♥Debby♥

Vanmiddag had ik hier bijna een stereo wipwap... was het niet dat Dixie niet stevig stond, Daya haar evenwicht verloor en ze samen naar beneden vielen..  :o

Ik moet maar een wipstok vlak boven de grond gaan maken..  :)

Het begint hier weer vreselijk te waaien.. heb net al een rondje door de tuin gedaan.. alle stoelen plat gelegd en even bij de vogels gekeken.. die zitten gelukkig lekker uit de wind.. want koud is het helemaal niet.. heb boven even een kwartiertje alles open gezet.. al het stof is weer naar buiten gewaaid..  :)

Anja

Wat een heerlijke foto's. Ik dacht eerst dat er worstjes lagen maar dat bleken worteltjes te zijn. Muts ;D ;D ;D

en dat vallen dat doen Yingo en Yelo ook heel vaak. Maar ze zittendan ook op de gekste plaatsen.

Liefs Anja

☺ Pita ☺

En Debby hoeveel nestjes neem je nog?  ;D
Nee hoor plaag je maar , als ik volgend jaar een nestje probeer weet ik ook nog niet of ik ze wel weg kan doen hoor  :D

Marc van de Kuifjes

Ach, als dit nest "voorbij" is krijgt Debby heimwee en begint ze er opnieuw mee! ;) ;) ;)

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

♥Debby♥

nou zeg... wat kennen jullie mij allemaal slecht..  :P 8)

Caroline

Je moet doen wat je zelf een fijn gevoel geeft maar .... ik moet heel eerlijk zeggen .... ik ben ook een tuttebel op dat gebied ..... alles wat hier binnen is gekomen is ook gebleven en krijgt een plekje in de groep maar met jongen kun je al gevoelsmatig een bepaalde afstand nemen.

Ik dacht ook dat kan ik nooit maar als je dan ziet hoe blij mensen ermee zijn en je ziet dat je babies het fijn hebben, geeft dit toch weer een fijn gevoel.  :D

Maar .... hier moet je zelf naartoe groeien.  ;)

Tuurlijk kun je zeggen is kan het niet maar dan moet je ook het mooie van zelf een nestje krijgen missen.

Succes met het maken van voor jou de goeie keuze.  :-*

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

♥Debby♥

Het zal denk ik ook altijd wel moeilijk blijven.. toch vind ik dit gezond.. het zegt ook iets over wat je voor je beestjes voelt..

Het zijn niet zomaar vogels..  het zijn echte "vriendjes"..

en ja, dan moet je jezelf afvragen, wil ik nog graag een nestje en heb ik daar mensen voor die ik vertrouw..  maar het moet niet zo zijn dat omdat IK graag een nestje wil ik wel zal zien waar ze terecht komen. Ik zou toch heel graag van te voren een beetje een idee hebben hoe of wat..

Het is misschien ook iets dat moet groeien.. en wie weet denk ik er over een paar maanden heel anders over maar nu moet ik gewoon even naar mijn verstand luisteren.

En geloof me, het lijkt me vreselijk om straks die eitjes weg te moeten gooien.. echt vreselijk.. ondanks dat ze niet bebroedt zijn en ondanks dat het nog niets is... Omdat ik weet dat het WEL iets is.. en omdat ik weet dat er supermooie en lieve valkjes uitkomen..  maar het zal na het volgende nestje weer precies zo gaan.. dan willen ze waarschijnlijk nog wel een keer..
pfffffff... het is zo moeilijk...

Nou, voor de luchtigheid.. ik heb SUPERfoto's gemaakt.. tenminste..dat denk ik.. ga ze nu bekijken, uploaden en plaatsen..

tot zo...  :-*

♥Debby♥

::) Voor de verandering..... FOTO'S!  ::)

MIKADO

#################################

DOMINO

################################

SCRABBLE

##################################

JENGA

Close Upjes

Zo, en daar mogen jullie het weer mee doen voor vandaag..  :D

♥Debby♥

Oh niet vergeten natuurlijk.. met dank aan mijn man voor de mooie achtergrond..  ;)

☺ Pita ☺

Hele mooie foto's Debby :)
Het lijkt wel of scrabble gepareld op zijn buik is :P al die gele spikkeltjes :)
Is dat altijd zo bij een wildkleur?
Groetjes Petra.

♥Debby♥

nee niet altijd maar je ziet het weleens vaker.. z'n papa had dit ook.. die had het nog meer zelfs.. helaas verdwijnt het na de rui..  :)

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

♥Debby♥

Citaat van: Caroline op 10 november 2008, 23:03:34

Fantastisch!!!!   :-*

dat dacht ik nou ok! hahahahaha..  ;D maar dan iets minder groot..  ;)