2 augustus 2025, 20:38:16

♥ Debby's gevleugelde vriendjes ♥

Gestart door ♥Debby♥, 5 oktober 2007, 12:00:54

« vorige - volgende »

♥Debby♥

Citaat van: Monky op  6 november 2008, 15:46:30
Inderdaad geweldig!!!

Hele mooie foto's. Je zou ze bijna allemaal mee naar huis nemen  :D Wat een doddekoppies  :-* :-* :-*

Groetjes,
Monky

dat is ook precies wat ik ga doen.. ik neem ze allemaal mee naar huis.. ;)

Wat een lieve reactie's allemaal.. je gaat er bijna van naast je schoenen lopen.. maar ja, die hebben Duuk en Didi niet aan..  ;D

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

♥Debby♥

Citaat van: Gerdy op  6 november 2008, 16:21:32
helemaal geweldig

Je had zo'n tig keer de sizecode en je tekst stond helemaal achter de code.. die moet je tussen de code's in plaatsen..   :-*

Karin

Heerlijke foto's Debby  :-* Ik ga weer aan de pap........ ;D
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Peggy

Maar Debby ,wat maak jij toch prachtige foto's van prachtige valkjes!  echt superrr om te zien.

Liefs peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

aad

hoi Debby

Mooie foto's hoor .. zijn al minder erg als in het begin ... ik bedoel niet de foto's he  :D ;D 8) :P

♥Debby♥

wat worden ze knap he Aad.. hahahaha...

Karin en Peggy, jullie ook bedankt hoor.. ben ook erg trots op ze..  ::)

Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Diaantje

zo kom ook een bij jou kijken...
geweldig mooi zijn ze die kleintjes!
Begrijp ik goed dat je ze allemaal zelf houdt?

Dagboek Tjippy en Yuki

Dierenliefde is een wonder,
deze vriendschap is heel bijzonder.

Hermien

Vanavond had ik huisarrest, ik mocht niet weg. Dus genoeg tijd om weer even in je boekje bij te lezen en te kijken. Ik was te laat voor het kwijlbakje, dus moet hier nu gaan dweilen. Prrrrachtige foto's van de kleintjes. Ik begrijp dat je ze allemaal zelf gaat houden? 'k Kan je geen ongelijk geven!
Geniet er maar lekker van.

;D   ;D   ;D   ;D 

*~Jeanine~*

GEWELDIG MOOI

Dat een paar dagen verschil al zoveel uitmaakt echt wonderbaarlijk.

Ze zijn super mooi Debby. Daar mag jij ook van naast je schoenen gaan lopen ;)

Liefs Jeanine

Marc van de Kuifjes

Moet ik nog zeggen dat de foto's gewelding, fantastisch, ongelooflijk mooi zijn? ;) ;D

Heerlijk zo in het zonnetje! :D

Moet je nou niet oppassen met die pennetjes dat je ze niet pijn doet? Als ze bij ons in de rui zijn en je raakt zo een pennetje wat onvoorzichtig aan dan krijsen ze het al uit... :o

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

♪ Marlies

Kirsten

Hoi hoi!

Geweldige foto's meid!, ik val even snel je boekje binnen en zag eerder ook je vraag in je onderwerp.

Ik denk geen parels, bij lutino is dit vaak ook moeilijk te zien hoor, verder denk ik wel bont te zien, maar dit wordt allemaal pas duidelijker na een rui en als er bekend is wat de poppen en wat de mannen zijn.

Hoest trouwens met teentjes? Ik kan ze niet allemaal op de foto's zien, maar volgens mij gaat het best goed.
, toch?

Lekker genieten hoor, ze worden al zo snel groot :-\ :D
Groetjes!
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

♥Debby♥

Goedemorgen.

wat een leuke reactie's weer.. kreeg alleen wel natte voeten toen ik hier vanmorgen inlogde.. ;) :D

Marc, ik vroeg me dat dus ook altijd af als ik de foto's bekeek.. maar dat is dus niet zo.. 't lijkt op de één of andere manier ook wel zachter dan wanneer ze ruien..

en natuurlijk ben je wel voorzichtig maar ze reageren helemaal niet zo fel als valkjes die in de rui zijn....

Kirsten, de teentjes gaan inderdaad goed.. ik ben de optibreed en calcilux zelf aan ze gaan geven en dat ging hartstikke goed..

Nou, ik ga nog even van mijn koffie genieten.. meiden zijn al op school, jongste kijkt even naar plop.... mama koffie!  ::)

Kimm

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010