2 augustus 2025, 21:56:09

♥ Debby's gevleugelde vriendjes ♥

Gestart door ♥Debby♥, 5 oktober 2007, 12:00:54

« vorige - volgende »

Gerdy

Hoi Debby

dat badderen is juist goed hoor..ze gaan dan weer op de eitjes zitten..dat doen ze hier ook
en ik zie ze hier ook niet altijd tussen door wipwappen en toch komen er weer bevruchtte eitjes..vraag mij ook niet hoe dat kan maar het gebeurd wel.

gr gerdy

♥Debby♥

Ja maar de eerste is al onbevrucht Gerdy.. dan zou het gek zijn als de volgende ineens wel bevrucht is lijkt mij..

Didi zit nu inderdaad weer op de eitjes.. we wachten het natuurlijk ook wel gewoon af.. ik bedoel, oefening baart kunst toch.. hihi.. maar ik baalde stiekem wel een beetje hoor.. 't is zo spannend en je hoopt toch dat het lukt..

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

♥Debby♥

Gerdy

wowww wat een lieffies..mooie foto s

kan wel hoor dat onbevruchte eitje je hebt kans dat het tweede eitje wel bevrucht is..

gr gerdy

Annelies

Hoi Debby

Als eerste wil ik even laten weten dat ik het toch wel zielig vind voor Djeego zo alleen en dan iik nog weg gestuurd worden.  :'( ;)

En ja dan het onbevruchte eitje, ik kan me voorstellen dat je toch een beetje baalt, had toch wel heel leuk geweest.

Suc 6 met de rest van de eitjes blijf voor je duoimen.  :D

Groetjes Annelies

Caroline

SUper lieve foto's Debby.  :D

Balen dat het eerste eitje niet bevrucht is.  :-\

Duimen voor de andere.  ;)

Fijn weekend!!  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Marc van de Kuifjes

Prima foto's! :D

Vertederend! :-*

't Zal mooi weer zijn dit weekeinde, mischien maak ik er ook nog wel eens enkele! :-[ ;D

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Rianne

He, echt balen joh! Maar het was toch hun eerste nest? Laat je ze het hierna nog eens proberen?

*edit* ;)
Ik zie dat het 1e ei net 3 dagen oud is. Probeer het over 3 dagen nog eens, wie weet.

♥Debby♥

Het eitje is van dinsdagochtend vroeg..

Ik verwacht morgenochtend het volgende eitje.. de bult zit er al..  :)

Ik dacht alleen dat het zo was dat als het eerste eitje onbevrucht was de rest dat ook wel zou zijn aangezien ze nu helemaal niet meer wipwappen..

ach, we wachten het wel af.. anders kijken ik over een paar dagen nog eens.

Kaatje

Hoi Deb,

Gaat snel hier in je boekje .... Ik ben erg benieuwd naar je volière en uiteraard naar het nestje van Duuk en Didi. Ik hoop voor je dat de eitjes toch bevrucht blijken, maar ach, ze zijn nog erg jong dus je hebt nog alle tijd, toch !?

Fijn weekend, enuhhh klus ze, het is er heerlijk weer voor !

♥Debby♥

Er gaan dit weekend zeker foto's komen hoor.. De gaaspanelen zijn echt supermooi.. Meestal slaap ik lekker uit op zaterdag maar het zou best kunnen dat ik morgen behoorlijk vroeg op ben.. hahahaha..

En je hebt gelijk hoor Karin.. en natuurlijk weet ik zelf ook dat ze nog jong zijn en dat het hun eerste nestje is maar je hoopt toch ergens op.. Ik bedoel, anders hang je dat blok niet op toch.. hihi..

maar goed, ze doen het nu uiteindelijk toch onwijs goed samen en ik laat ze lekker begaan en we zien wel wat er van komt.. niets moet, alles mag..

Kimm

hoi debby,

ik kom even kijken hoe het met de eitjes gaat?

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

♥Debby♥

Er is een eitje bijgekomen vanmorgen vroeg..  ;D

ze broeden nu echt goed.. om en om... de eitjes worden praktisch nooit meer "alleen" gelaten..

Het is gewoon een kwestie van afwachten.. half oktober zullen we het weten..

Leuk detail... dit eitje zou volgens de kweekkalender op mijn verjaardag uit moeten komen.. :D

Kimm

hee wat leuk zeg! spannend allemaal hoor. zou leuk zijn als er eentje op jouw verjaardag zou uitkomen :D  :D  :D

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Kaatje

Wow, ... spannend Deb en natuurlijk gefeliciteerd met het 3de eitje ! Het zou inderdaad geweldig zijn als er een donsje op je verjaardag geboren zou worden, en ja ik kan me vorig jaar nog goed herinneren rond jouw verjaardag, want toen hebben Grisha en Nezumi het eitje van Xena gelegd  :D

Ik ga duimen voor bevruchte eitjes  :D