2 augustus 2025, 12:28:25

♥ Debby's gevleugelde vriendjes ♥

Gestart door ♥Debby♥, 5 oktober 2007, 12:00:54

« vorige - volgende »

Anja

Wat een spannende tijden zeg. Ik hoop en duim dat alles goed gaat.
Leuk zeg.

Je hebt weer een schitterende handtekening.

Liefs Anja

Marc van de Kuifjes

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

♥Debby♥

Bedankt voor de leuke reactie's!

Marc, wat een schitterende foto in je handtekening!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Annelies

19 september 2008, 20:35:21 #2523 Last Edit: 19 september 2008, 21:20:22 by Annelies
Hoi Debby

Jeetje wat leuk zeg maar idd ook heel spannend.

Nou een betere backup als dit forum is er niet denk ik wel eens met al die ervarenen hier.

Top joh ik ga voor je duimen dat er hele mooi kleintjes uit gaan komen.

Gr. Annelies

Marc van de Kuifjes

Citaat van: *Debby* op 19 september 2008, 20:29:47
Bedankt voor de leuke reactie's!

Marc, wat een schitterende foto in je handtekening!

Dank je :)!
Een beetje zon kan wonderen doen! ;)

♥Debby♥

Ik heb wel gelijk 1 vraagje eigenlijk..

Is het verstandig om Duuk en Didi nu nog uit de kooi te laten? ze worden allebei al behoorlijk fel  :-\ :'( ik weet niet hoe ze buiten de kooi zijn.. of kunnen ze zolang beter in de kooi blijven dat ik daar lekker met ze ga kletsen?

Ik ga vaak even bij ze zitten.. rustig tegen ze praten.. maar als ik met mijn vinger bij de kooi kom.. poeh..

Nou weet ik dat het er bij hoort en later vaak wel weer bijdraait maar ja, nu wel of niet eruit???

Hermien

Wat een prachtige foto's van vogels en kids. Ja, ik ben inmiddels ook weggesmolten bij zoveel moois.

♥Debby♥

Dank je Hermien!

Zo, weekend... De valkjes hebben weer schone kooien.. de boel is weer aan kant.. Nu nog even boodschappen doen en dan richting Jan z'n Oma.. ze heeft lekkage gehad en haar hele slaapkamer moet aangepakt worden.. nieuw plafond, nieuw behang.. Jan is er al heen die gaat dus aan de klus.. Kan ik het vanmiddag even schoonmaken en dan kan ze weer rustig slapen.. ze is nu maar bang dat het plafond naar beneden komt storten.. :-\

Iedereen een fijn weekend toegewenst!

Marc van de Kuifjes

Jullie hebben duidelijk de handen weer vol! ;D

Kimm

hoi debby,

hoe gaat het hier? nog steeds een lege kooi? :D o ik ben zo benieuwd zeg!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Sally

Hoi Debby,

Ben hier toch al een hele tijd niet meer geweest, en toen ik de naam Djeego in uwe titel zag staan werd ik toch even benieuwt, dus ben ik wat gaan terug bladeren.

Ik heb echt genoten van de foto's van jouw 5 schatjes, ze zijn 1 voor 1 prachtig.
En jouw handtekening is ook heel erg mooi! Hoe doe je dat toch?
Fantastisch!

Groetjes Sally

♥Debby♥

Ik zit inderdaad weer tegen een lege kooi aan te kijken Kim..  Ik laat ze maar lekker met rust.. vanmorgen hebben ze nog wat lekkere extraatjes gekregen en verder moeten ze het samen gaan doen... maar ik ben ook echt reuze benieuwd.. heel erg spannend.

Wilma1

War veel en mooie foto's en wat een tick hebben we toch allemaal met NAMEN...ik vind dat zo leuk, Iedereen heeft wel iets wat in de namen steeds terug komt. Jij dus met een D...

Sommige met het alfabet, ivm jongen, Anja met een Y en IK alles eindigend op een i (behalve Coco, die heette al zo  ::) ) en zo blijven we zoeken naar 'passende' namen voor onze dieren

:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Kaatje

Hoi Debby,

Zeker ontzettend spannend zeg, ik ben ontzettend benieuwd moet ik zeggen ! Tja, af en toe vraag je je af waarom ze zo "pittig"  moeten zijn  ::)

Paco was ook ontzettend pittig, bij het agressieve af, toen mijn oor zowat op 5 plekken gepierced was, heb ik radicaal het ei verwijderd en de volgende dag het blok.

Maar hopelijk komt het bij jou wel allemaal goed, ik zie voorlopig van alles af, dit heb ik er niet voor over  ;)

Mooie foto's, maar dat heb ik geloof ik al gezegd  :P

Liefs, Karin

Karin

Het antwoord op je vraag of ze nog wel los kunnen : zolang er nog geen eitjes zijn wel. Maar hou ze in de gaten met de andere, want als er één te dicht bij het blok komt kan het een bloedbad worden  :o Dus liever apart los. Hou er wel rekening mee dat als je er mee kweekt ze wel minder aanhankelijk naar jullie toe kunnen worden hè ? Ik heb zelfs mijn tamste knuffels zien veranderen in felle tantes die niet meer geknuft willen worden  ::) Vandaar dat ik een aantal popjes heb waar ik persé niet mee wil kweken, zo blijven ze gewoon lekkere knuffels  :-*
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves