2 augustus 2025, 20:04:50

♥ Debby's gevleugelde vriendjes ♥

Gestart door ♥Debby♥, 5 oktober 2007, 12:00:54

« vorige - volgende »

Marc van de Kuifjes

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

trienke

Hoi

wat leuk zeg dat het een popje is en binnenkort naar je toe komt. Ik heb gestemt voor daya

Groetjes Trienke

♥Debby♥

Bedankt allemaal voor de reactie's en het stemmen..

't is nog niet gemakkelijk maar ik heb een voorkeur voor 2 namen.. welke zeg ik natuurlijk niet  ;) maar met 1 zijn jullie het in ieder geval eens..  :P

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

trienke

Kaatje

Ik ben ook heel erg benieuwd, maar dat ze een mooie naam gaat krijgen daar ben ik van overtuigd  ;D En Debby, .... popjes zijn zo anders en zo lief ook !! Echt leuk dat je er zo mee bezig bent  :D

♥Debby♥

Ik zit zelf nog met een klein dillemaatje.. heel klein hoor..

We hebben natuurlijk onze lieve Diesel.. maar Diesel is dus ook een pop.. 100% zeker nu want ze is in de rui geweest en heeft al haar staartveren gewisseld en weer zebrastrepen en dots..

maar ja... ze heet nog steeds Diesel... en eigenlijk vind ik Didi nu veel beter bij haar passen.. maar ja..

nu zeg ik de naam niet vaak hoor.. meestal heb ik het over wijffie.. maar goed...

wat zouden jullie doen??

Diesel laten of Didi van maken?

tjonge waar kan je mee bezig zijn he..  ::)

Annelies

Hoi Debby

Ja dat is een probleem hé.

Nou moet ik zeggen dat ik diesel ook geen verkeerde naam vind, maar goed het is een pop dus ik zou er Didi van maken als ze nog niet zo aan haar naam gewend is  ;D

Gr. Annelies

Marc van de Kuifjes

Ach, hoe belangrijk is de naam écht?...
Ik zeg tegenwoordig steeds "Toeter" of "Toeterke" tegen Tuurke! ;D

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Kaatje

Hoi Debby ...

Nu je de naam Diesel wat minder gebruikt en vaak meisje of wijfie zegt, denk ik dat je probleemloos over kan stappen op de naam Didi ...

Vooral als jullie samen zijn, veel de naam Didi gebruiken en haar aankijken, ... komt vast helemaal goed !! Daar ben ik van overtuigd en over een paar weken weet ze niet beter !!

Succes  ;)

♥Debby♥

ja stom he... maar het blijft toch steeds in mijn hoofd spoken marc.. 't is zo niet meisjesachtig..  :P

Ik zal het er eens met Jan over hebben.. ik denk zelf toch dat een kleine omdoopceremonie geen kwaad kan..  :D

Agnes

Hoi Debby,

Gefeliciteerd met je bijna nieuwe aanwinst.
Persoonlijk vind ik Dakota erg mooi (heb ook gestemd ;) )

En Diesel: als je Disl (net als Lisl in het Duits ;) ) schrijft klinkt het wel het hetzelfde :P
Of je kunt er nog Daisy van maken......

Hihihi, heeeel veel namen om uit te kiezen, dat betekend: nog meer valkjes in de toekomst om al die namen te kunnen gebruiken ;D ;D ;D

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

♥Debby♥

Hoi Agnes..

Daisy is niet helemaal mijn smaak.. net iets te zoet.. en tel daar bij op dat ik iemand ken met die naam en die vind ik niet zo aardig..  :-\ hihi..

Agnes

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

*Petra*

Proficiat met je popje!!
Ff stemmen ..  ::) ja k weet het1

Groetjes Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Gerdy

Hoi hoi

gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinst..wat een poepie..en ja ik heb gestemd op Daya..vind ik echt een mooie naam en wat de naam van Diesel betreft..je kan er ook Diesie of Diesy van maken..heeft toch dezelfde begin klank..

gr Gerdy