28 maart 2024, 11:10:17

kent iemand de oogdruppels centapol

Gestart door valek, 29 september 2007, 16:15:37

« vorige - volgende »

valek

hoi allemaal even een vraagje ik heb gisteren contackt opgenomen met de dierenarts voor kuifie want het gaat nog steeds niet goed met zijn oogje ik dacht even dat het beter ging maar hij heeft nog steeds een geiriteerd oogje hij doet hem soms niet helemaal open en het oogje is een beetje waterig de dierenarts heeft oogdruppels gegeven voor katten en honden ik heb nagevraagt of dat voor een valkparkiet ook kan woorden gegeven en of het geen kwaad kan ze vertelden mij dat ze voor kleine huisdieren zoals reptielen slangen vogels cavias konijnen enz enz geen medicijnen waren maar het werd er wel voor gegeven het kon geen kwaad het merk van de oogdruppels heet centapol en het heeft een antibacteriele werking het is een soort antibioticum en het is uitsluitend werkzaam bij externe ooginfecties hij moet 10 dagen lang twee keer per dag 1 drupel in zijn oogje  is er iemand die deze oogdruppels kent en heeft iemand ervaring met deze druppels of het inderdaad goed is om het te geven er is mij vertelt dat de dieren arts zich een beetje heeft gespecialiceerd in kleine huisdieren zoals ook de vogels maar het is geen vogelarts  een echte vogelarts woont helaas niet dicht in mijn buurt dus als het even kan gaat ik liever naar mijn eigen dieren arts hopelijk kan iemand mij advies geven  alvast erg bedankt groetjes anja