10 mei 2025, 20:10:28

Kooi naar buiten af en toe ?

Gestart door Dierenfreackske, 23 september 2007, 19:06:53

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

De kooi van mijn twee valkparkieten staat op wieletjes dus is mijn vraag !
Mag ik de kooi soms verplaatsen met hen erin naar buiten bij mooi weer of liever niet !! Ik weet dat ze niet rechtstreeks
in de zon mogen en ook geen tocht maar 't was gewoon even om te weten of ze dat wel leuk zouden vinden en ook eens naar een ander stuk in de woonkamer als ze eens dichter bij computer kunnen als ik hier zit  !!Grtjs

Anja

Hoi Ann,

een beschut plekje moet kunnen. Als het zo'n weer is als vandaag dan. Ik denk dat het nu te koud gaat worden dus dan zou ik wachten tot het voorjaar.

Groetjes Anja

Dierenfreackske

Ja ....dat ga ik doen hoor ! Nu gaat het inderdaad te koud worden maar zal als het april mei is misschien wel eens de kooi buiten zetten op een beschut plaatsje,  dank je Anja !!!
Grtjs  Ann, Suske en Wiske !

Anja

Agnes

Je doet je valkjes er een groot plezier mee als je ze met mooi weer buiten zet!

Zorg voor de zekerheid dat er een slotje op het deurtje zit, en zet ze weer binnen als je weg moet.

Zo kan niemand per ongeluk de kooi opendoen, en zijn ze veilig voor eventuele katten die in de tuin kunnen komen als je er niet bent.

Ik had mijn valkjes ook vaak buiten als het kon, nu zitten ze in een buitenvoliere.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Dierenfreackske

Hey Agnes ...ik ga ook je raad opvolgen hoor !! Alvast allemaal bedankt voor de tips