Het Disneyteam! Alle valkjes verhuisd. Ze doen het allemaal heel goed.

Gestart door *~Jeanine~*, 25 september 2007, 00:17:18

« vorige - volgende »

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Manon*

Hoi Jeaninne,

schaam schaam, ik zou je nog steeds een kaartje sturen.. hij komt echt wel hoor, was de laatste tijd even met andere dingen bezig, maar we gaan er weer voor  :-*

Ik begrijp uit het berichtje van Caroline dat Nick bij jullie komt wonen??
Wat een mooierd zeg!
wordt hij het vriendje van een valkje of heeft hij nog geen vriendinnetje?

Groetjes Manon

Caroline

Bijna goed, Manon ..... Nick gaat bij andere "kinderen" van mij bij Mieke wonen, de moeder van Jeanine.  ;) :D

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi Jeannine , wat is Nick een supermooi valkje he , komt ie ook naar jou wonen ?? Grtjs Ann ;D ;D

*~Jeanine~*

Hoi Caroline,

Ik heb terug gezwaaid ;D
bedankt voor de foto's van Nick hij is echt supermooi.

Hoi Manon,

Niks schaam schaam ;) Nergens voor nodig. Heb het zelf soms ook razend druk en dan blijven de "onbelangrijke" dingen gewoon wat langer liggen. Denk dat iedereen dat wel heeft :)
caroline heeft het al gezegd, Nick gaat bij mijn moeder wonen :D
Ik vind hem ook prachtig. Hij lijkt heel erg veel op mijn Gorgi van de vorige ronde van Eros en Perle. Als hij net zo lief is als Gorgi is hij net zo perfect als mijn klein kereltje :D
Nick krijgt al heel wat vriendjes en vriendinnetjes bij mijn moeder namelijk. Beauty, Yodi, Jamie, Jacky, Rozie, Remy, Rexie en er komt waarschijnlijk nog een mooie dame erbij :D Keuze genoeg zou ik zeggen :P

Hoi Caroline,

Bedankt voor het antwoord.

Hoi Ann,

Nick is inderdaad een super mooi valkje.
Zoals Caroline al schreef hij komt niet bij ons wonen maar bij mijn moeder.

Liefs Jeanine

Kimm

hoi jeanine

wat leuk zeg dat nick naar jouw moeder toegaat. helemaal leuk zeg! :D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

*~Jeanine~*

Hoi Kim,

Wij vinden het ook super dat Nick naar mijn moeder gaat verhuizen.
Hij gaat heel goed krijgen daar.

Liefs Jeanine

*Manon*

En jullie kunnen hem nog eens opzoeken.... leuk joh!
Je moeder is ook helemaal wild van valkjes hé, zo leuk!
Hoe is het trouwens met je zus... die zou toch ook een valkje nemen of ging dat niet door?
Ligt me iets van bij  ??? maar kan ook wel weer mijn fantasie zijn hoor  :P :P ;D ;D ;D

Groetjes Manon

Dierenfreackske

Hoi Jeannine , sorry , ik kan het soms niet bijhouden , met al die valkjes geraak je inderdaad soms het noorden kwijt , ik toch , hihi !  Wens je moeder ook veel succes met Nick he !
Hoeveel valkjes heeft je moeder nu ?? Hoe is het met de disney valkjes van je ? Grtjs Ann

Anja

Wat een knapperd die Nick.

Hoe gaat het met de valkjes Jeanine?

Liefs Anja

*~Jeanine~*

Hoi Manon,

Vind de valkjes van mijn moeder bijna net zo mooi en lief als die van mij ;)
Het is echt leuk dat we onze hobby delen.
Mijn zus is niet zo stapelgek dat ze er heel veel wil maar ze geniet wel van de 3 die ze heeft.
Mijn zus heeft 3 valkjes afkomstig van Chantal. 2 mannetjes en 1 poppetje. Yago een witmasker ventje Shadow een bonte witmasker en Shelby het geelwangpoppetje en halfzusje van mijn Belle.

Het was dus geen fantasie maar gewoon een goed geheugen ;D

Hoi Ann,

Ik zal het aan mijn moeder doorgeven.
Mijn moeder heeft *Beauty, *Yodi, *Jamie, *Jacky, *Remy, *Rexie en *Rozie en binnenkort Nick en misschien nog een ander poppetje. Dus nu nog 7 maar binnenkort 9.

Hoi Anja,

Nick is inderdaad een knapzak. Zou het bijna jammer vinden dat hij naar Brunssum verhuisd en niet naar Heerlen ;D
Maar misschien zit er deze ronde wel een pracht exemplaar erbij voor mij.

Hier gaat alles goed met de valkjes.

Nu een kleine update over het Disneyteam.

Baloo en Feline wipwappen meerdere malen per dag. Hier is Belle weer helemaal niet gelukkig mee (arm meisje) Ze is echt helemaal in love met Baloo en hij is alles behalve trouw :-X Hopelijk komen er snel een paar mannetjes deze kant op ;)
Gorgi is ook wel een man maar meneertje snapt er nog steeds niks van.
Hij fluit seranades of het de lieve lust is maar niet echt voor een valkje. Tegen het brood en speelgoed komt een van de dames ervoor zitten draait hij zich om en gaat aan de andere kant vrolijk verder. Volgens mij geniet hij gewoon van zijn vrijgezelle status ;D Ik dacht eerst dat hij op de versiertoer zou gaan met Zazou of Twinkel maar de dames zijn het wachten meer dan zat ::) 8)
Gorgi blijft toch een heerlijk machomannetje 8)

Feline maakt nog altijd haar lieve prietgeluidje. Ze stapt heel goed op en als zij wil kroelen kan ze echt super genieten heeft ze geen zin laat ze dat ook merken dan springt ze meteen op de kooi. Het is een pracht meisje met een super lief karakter :D

Baloo is niet echt een mensenvalkje al bijt hij niet en ik denk ook niet dat hij dat ooit zal doen. Hij is lief voor zijn kooigenootjes en stapt keurig op als hij de kooi in moet. De laatste paar dagen begint hij ook weer wat meer te fluiten en houd hij niet meer zijn snavel als Gorgi erover heen komt. Hij moet dan namelijk altijd net iets langer en harder fluiten als Baloo 8) ::)

Zazou is helemaal weer in love met Alaaeldin. Ze kijkt helemaal niet meer om naar Baloo en roept zo gauw ze Alaaeldin hoort of ziet. En tuurlijk krijgt juffie meteen haar zin en kan ze ik weet niet hoe lang op de schouder van Alaaeldin genieten van de omgeving en lekker met haar grote liefde een kopje thee delen :D

Belle is door het gedrag van Feline en Baloo de laatste paar dagen erg uit haar humeur. Ze wil niet opstappen en blaast naar iedereen. Het zullen haar hormoontjes wel zijn en de ontrouw van Baloo :(

Shanti blijft zeuren als ze me ziet. Dan wil ze eruit of in ieder geval een kroel :)

Twinkel is helemaal hersteld van haar bloedpen avontuur. Het is ook een echte lieverd die net als haar zus liever uit dan in de kooi is. En ze krijgen ook nog eens heel erg vaak hun zin :-\ :-X ;D

Tot slot Vitani. Bij ons mooie meisje zie ik alweer een paar staatveertjes terug komen. Al twijfel ik of ze lang blijven. Ze houd namelijk niet op met turnen. En ik heb al zo vaak tegen haar gezegd dat turnen gewoon niet haar sterkste kant is ook al heeft haar kweekster haar dat ingefluisterd :P ;)
Vitani kijkt me dan met haar prachtige bruine oogjes aan van "Duh nooit van gehoord! Oefening baart kunst!! Wen er maar aan"
Stiekem hoop ik dat ze die droom laat varen. ;D
de tijd zal het leren

Zo nu zijn jullie ook weer op de hoogte van het wel en wee van ons DISNEYTEAM!!!

Liefs Jeanine

*Manon*

*~Jeanine~*

Hoi Manon,

Dankjewel :-*

Liefs Jeanine

*Petra*

Hoi Jeanine,

Oooh gaat Nick naar je moeder? Wat leuk !!
Alleen al door de naam, is het voor mij een speciaal valkje  ;).
En ik lees hier over Brunssum? Ik heb een heel lieve collega in brunssum wonen... Toevallig toch?

Groetjes Petra  :D 

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Caroline

Hele gave update!!  :D

Ik heb haar ook ingefluisterd dat ze moet koppeltje duikelen in de ringen .... doet ze dit nog wel eens??  ;D ;D :P

Nick is luiiiiiiiiiiiiiii!!!!

Of vindt het lekker warm in het blok nu de verwarming nog maar voor 1/3 werkt in de kweekkamer.  :-\

Ik ga morgen op zoek naar een nieuwe verwarming .... misschien komt hij dan nog eens uit het blok.

* Duim duim duim *  Voor witte donsjes.  ;D ;D ;)

Liefs Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.