Het Disneyteam! Alle valkjes verhuisd. Ze doen het allemaal heel goed.

Gestart door *~Jeanine~*, 25 september 2007, 00:17:18

« vorige - volgende »

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*~Jeanine~*

Hoi Debby,

Het had me zolang geduurd voor ik die vervloe.... laptop aan de praat had. Wil ik opgeven en hoppa daar was het internet  ;D
En nu heb ik de jongste ziek thuis :'(
Maar kan tussen de bedrijven door ff komen spieken.
Durf alleen de laptop niet uit te doen hihihihi

Hoi Caroline,

Jij ook een hele goede morgen.
Sterkte ook ff hier zeggen.
En mijn duimen draaien op volle toeren.

Liefs Jeanine

*Manon*

Welkom terug Jeanine,

Als die pc's het niet doen als jij dat wilt.... dan kun je er helemaal de kriebels van krijgen inderdaad, maar hij doet het weer  ;)
Beterschap voor je zieke patientje, kruip je lekker erbij op de bank, tv aan en jij op je lappie....
2 vliegen in 1 klap  :P :P :P

*~Jeanine~*

29 oktober 2008, 10:04:57 #3033 Last Edit: 29 oktober 2008, 10:07:51 by *~Jeanine~*
Hoi Manon,

Naschwa samen op de bank met mama dat gaat wel maar lappie erbij is geen goede combi ::)

Ze ligt nu lekker te slapen dus neem ik er even van. :P

Met de valkjes gaat het prima. Een paar dames (Shanti, Twinkel, Belle en Feline zijn op dit moment behoorlijk broeds. Ze gaan omstebeurt kippetje zitten in het voerbakje en maar roepen ::)

Gorgi snapt er helemaal niks van en Baloo heeft denk ik ook zijn neus vol van alle dames ;D
Het wordt langzaam tijd dat er een kereltje het team komt versterken ;D

O,ja Marian,

Je mag altijd wel foto's van je valkjes in mijn boekje zetten. Vind ik helemaal niet erg ;)

Liefs Jeanine

Caroline

Beterschap voor Naschwa.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kimm

hoi jeanine,

beterschap hoor!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

*~Jeanine~*

29 oktober 2008, 15:41:14 #3036 Last Edit: 29 oktober 2008, 15:42:49 by *~Jeanine~*
Caroline en Kim,

Dank jullie wel  :-* :-* :-*

Ik had net brood in de kooi gehangen.
Nou wat kan dat een valkje veranderen zeg.
Mijn lieve zachtaardige Gorgi is een broodmonster  :o :o :o
Hij jaagde echt iedereen weg bij het brood terwijl er meer dan genoeg inhing. Gaat de een daar jaagt Gorgi die weg met als uitkomst dat Gorgi het minste heeft gegeten van allemaal ::)
Vond het zo zielig dat ik hem een extra stukje buiten de kooi heb gegeven. Hij was ook bang da ik het weer zou afpakken wat hij blies naar me iets wat hij normaal nooit doet.
Toen meneertje genoeg had gegeten mocht ik hem lekker kroelen en hij doet nu een dutje.
Mijn gekke mannetje.

Liefs Jeanine

Kimm

haha ik ken het! bij mij zijn ze ook echte broodmonsters ;D

vanmorgen zat happy al weer op mijn brood te stelen.
wat een doerakken he!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Jeannine , wat een moppie die Georgi ! Hier zijn het spagetti monsters ! Grtjs Ann :P

♥Debby♥

wat heerlijk dat je er weer bent..!

Beterschap voor Naschwa als eerste!

moest wel lachen om je broodmonstertje hoor.. wat stoer dat hij z'n brood zo verdedigd.. ;)

Ik hoop dat je snel een mooie man kunt vinden die je vrouwtjes tevreden kunt houden.. al moeten ze dan toch zeker nog een maand of wat geduldig afwachten tot man weet wat wipwappen is.. hahahaha..

Nou, ik ga je weer in de gaten houden hoor!  :-*

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Marian

Hoi Jeanine,

Fijn dat je weer terug in de PC wereld bent!
Hihi, het wachten op Guusje is inderdaad niet makkelijk :P
De tijd k.r.u.i.p.t. voorbij ::)
Maar Gijsje doet het zo goed :-*......daar genieten we volop van.... :D
Ik heb me nu lekker genesteld naast de verwarming en Gijsje zit lekker zijn snaveltje te knarsetanden :)
Gijsje heeft namelijk net zijn eerste badje genomen :o ;D
De 2 keren daarvoor moest hij er nog niks van hebben....maar vanmorgen.....heel aarzelend......voorzichting zijn 1-ste pootje.....toen zijn andere pootje....op het bord....en in het water.....!!!! Oh zo'n mooi, lief gezicht!! :D
En hij vond het heerlijk, hihi.....ik heb ondertussen ook nog wat water bijgedaan.........wat meegespattert....... ;)
En toen wilde ik dat hij lekker op een stokje bij de verwarming bleef zitten.........maar nee hoor ::) .....hij wilde bij mij zitten :D :D
Dus dan ik ook maar lekker bij de verwarming met mijn laptopje op schoot.......haha ;)

Oh ja, in het badwater een druppeljte eucalyptus gedaan....voor de lekkere geur en glanzende veren :-* :-*

Tja en foto's maken.......we hebben eigenlijk nog geen camera :o Deze is namelijk bij de inbraak gestolen >:(
Maar in december ben ik jarig..........en ik heb een balletje opgegooit........dus.......nog even afwachten..... ;D

Zodra ik een mooie foto met de mobiel van mijn zoontje heb gemaakt, laat ik hem jou zien ;)

Nou dat is een heel verhaal geworden....haha.

Beterschap met Naschwa!!! :)
En zelf ook maar extra vitamintjes pakken om niet ook ziek te worden......... ;)

Je mannetje.....zorgt in elke geval erg goed voor zichzelf...hihi
(euh en dan bedoel ik je valke mannetje.....even voor de duidelijkheid....hihi :D

Groetjes, Marian

Kaatje

Hoi Jeanine,

Altijd lastig als er een pc of laptop crasht, gelukkig kan je toch weer online komen  :D

Ik vind het zo ontzettend leuk om te lezen dat je man maar eigenlijk iedereen in huis zo dol is met de valkjes, ik duim dan ook stevig dat er bij Caroline een albino meisje geboren wordt !

Vervelend zeg dat Naschwa ziek is, hopelijk gaat het al een stuk beter ! En Gorgi is veranderd in een broodmonster, haha ... grappig om te lezen dat hij iedereen wegjaagt terwijl er brood genoeg voor iedereen is  :D

Ik wens je een hele goede dag vandaag en alvast een heel erg fijn en goed weekend toe  :-*

Liefs, Karin

Dierenfreackske

Hoi Jeannine , allereerst beterschap voor Naschwa en hopelijk is je laptop snel weer in orde he ! Fijn dat je toch weer hebt geforumd he ! Wat eenb heerlijke bende valkjes heb je toch , hihi , Georgi is toch ook een dondersteentje he , de andere valkjes wegjagen terwijl ie lekker aan het brood zit ,  ;) ;)
Grtjs Ann

Anja

Hoi Jeanine,

Fijn dat je er weer bent. Het is wat met de laptoppies en pc's.

Heel veel beterschap voor Naschwa. Geef haar maar een beterschapsknuffel.

En die gekke Gorgi...........zo het brood verdedigen en zelf niets hebben. eigen schuld dikke bult :o :o :o

Maar gelukkig kreeg hij van jou nog een stukje.

Liefs Anja

Marian

Hoi Jeanine,

Hier een foto van Guusje, ze is een cinnamon opaline popje en 3 weekjes jong :D
Is ze geen schatje? :-* :-*

We moeten nog even geduld hebben voordat we haar op kunnen halen..... :P :D

Hoe is het met jouw broodmonstertje :)....en de rest?.....

Fijne avond, groetjes, Marian