Het Disneyteam! Alle valkjes verhuisd. Ze doen het allemaal heel goed.

Gestart door *~Jeanine~*, 25 september 2007, 00:17:18

« vorige - volgende »

*~Jeanine~*

Hoi Yvette,

Mijn moeder is echt een vrouw uit duizenden. We zijn haar ook heel dankbaar voor de goede zorgen :D

Hoi Anke,

Ik heb echt een schat van een moeder. En ben me daar ook heel goed van bewust ;)

Hoi Caroline,

Dankjewel voor de prachtige foto's :D

Hoi Ann,

Het was inderdaad snikheet. Overdag vaak ruim 40 graden ::)
Leuk dat Vitaniu op jou Crystal lijkt :D

Hoi Kim,

We hebben onze valkjes heel erg gemist maar wisten wel dat ze uitstekend verzorgd werden en dat is al een hele geruststelling :)

Hoi Hermien,

Hier is ook wel eens paniek in de tent maar dat is zo over. Mijn moeder wilde gewoon geen enkel risico nemen vandaar dat ze ze terug naar huis heeft gebracht. En ze doen het hier prima :D
En volgens mij ben je net zo'n bofkont als mij ;D

Hoi Ann,

Leuk ook met jou een beetje valkjesfamilie ;D

Hoi Caroline,

De terugreis ging heel wat makkelijker dan de heenreis. Met Jacky en de dames is het prima gegaan. Hoop dat ik morgen ze kan gaan bewonderen en Vitani meteen meeneem naar hier.
Ze vond het superlief dat Ed een stuk is voorgereden.Het was veel makkelijker dan hoe de tom tom je stuurd en ook nog eens veel sneller. Dat weet ze nu dan ook voor de volgende keer.
Ze verheugd zich nu alweer op de komst van Lemon die overigens Rexie gaat heten ;D

Hoi Ann,

Mijn moeder heeft vandaag 3 valkjes gehaald voor haarzelf bij Caroline en Vitani voor mij meegenomen. En er komen nog 4 van Caroline naar mijn moeder en ik ben ook nog niet klaar hihihihi

Hoi Caroline,

Zie ik nu dat jij al hebt gereageerd op Ann :-[
De namen wist ik niet allemaal.
Weet alleen dat Vitani eerst Keesje was :P
Mijn moeder zegt dat ze supermooi zijn.
Kan al niet wachten ;D

*~Jeanine~*

Hoi Ann,

Nee weer mis!

Mijn moeder mag binnenkort nog eentje ophalen. Ik moet wachten. Die ik heb gereserveerd zitten nog niet eens in het ei ;)

Dierenfreackske

Hoi Jeannine , mijn hoofds draaid als een tol op het moment , haha , ik ben echt een beetje sloom van die situatie in mijn dagboekje over Mysterie , hihi ! Sorry meiss ! Ik ga volgende keer 2 keer goed lezen hoor ! Grtjs Ann ;)

Oeps , o ja , je hebt nog even dus,  wens je mams maar alvast een dikke proficiat met haar nieuwe aanwinst , zo heb ik het goed he , grtjs Ann ;D

Anke

Hoi Jeanine,
Wat leuk dat je moeder er weer valkjes bijkrijgt :)
En jouw valkjesteam is dus ook nog niet compleet??
Ik ben benieuwd :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Caroline

8 augustus 2008, 21:59:10 #2749 Last Edit: 8 augustus 2008, 22:01:13 by Caroline
Hoi Ann, geeft niks, jje kan niet alles bij houden.  ;)

En Jeanine, namens Ed graag gedaan.  ;)

Fijn dat alles goed is gegaan met de kanjers.

En wat je zegt/schrijft .... je hebt zeker een geweldige moeder maar dat wist je allang.  :D

En .... Lemon wordt Rexie .... ik weet het alleen .... mams vertelde me het al bijna in de auto zittend en nu wist ik nog even niet hoe ik het moest schrijven.  :-[

Ook hebben we meteen besproken welke mutaties/geslachten de volgende 3 jongen nog "moeten" gaan worden, komt helemaal goed.  ;)

Veel plezier morgen met Vitani als ze thuis komt.

PS. niet lachen als je Jamie ziet hoor, dit komt weer helemaal goed.  :o

Ik heb alle (volgens mij wel 8 ) afgebroken staartveren eruit getrokken .... op die manier kunnen er nu alvast mooie nieuwe veren groeien, dit duurt een weekje of 5-6 .... als je de oude stompjes laat zitten heeft ze geen staart tot de eerste rui.  :-\
Mijn Cartier wordt deze maand 1 jaar en is nu voor de eerste keer haar staart aan het verwisselen, even om een beeld te krijgen hoe lang dit nog duurt bij Jamie.  :)

Nou meis .... ik ga weer een boekje verder lezen .... we spreken elkaar .... liefs Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*~Jeanine~*

Hoi Ann,

Maakt helemaal niks uit hoor ;)
Ik verbeter het wel ;)

Hoi Anke,

Nee ik sta nog voor 4 valkjes bij Caroline op de wachtlijst. Maar weet dat 2 van die 4 nog een behoorlijke tijd gaat duren.
Tuurlijk wacht ik op het albinomeisje Melody en op de Kouros look a like dat wordt Bagheera.

Hoi Caroline,

Mijn moeder was helemaal opgelucht en vond het natuurlijk ook ontzettend lief. Dus ook namens ons Mam  :-*

En ik weet zeker dat ik een fantastische moeder heb.

Maakt niet uit. Rozie en Rexie zijn genoemd naar twee dwergkeeshondjes die we vroeger hebben gehad ;D

Mam had het al aan de telefoon verteld. Het worden ongetwijfeld weer prachtige valkjes :D

Dankjewel :-*

Mijn moeder zei al dat Jamie zonder staart ook een schoonheid is. En die staart komt zo wel weer terug. Mijn moeder vind vooral de kleuren van de valkjes heel mooi en Jamie en Vitani hebben hele apart gevormde pareltjes. Ze zijn gewoon allemaal weer harstikke mooi :D

Zeker spreken we elkaar weer.
Dikke knuffel ook van Feline en Gorgi. Je ventje fluit nu al de steren van de hemel. Echt geweldig. :D :D

Kimm

oh ik zou dat niet durven hoor om de stompies er uit te trekken.

doet dat geen zeer bij de valkjes? ::)

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

*~Jeanine~*

Hoi Kim,

Denk dat het best een beetje pijlijk is. Maar een staart is wel belangrijk voor een vogel dus beter even zonder een lange staart dan een eeuwigheid met stompjes.
En Caroline weet heel goed wat ze wel of beter niet kan doen met een vogel daar twijfel ik geen moment aan ;)

Kimm

hoi jeanine,

nee ik twijfel ook geen moment aan caroline, maar ik vroeg het mij zo eventjes af, omdat bemmie vaak met halve veren loopt,dus vandaar ;)  ;)  ;)

maar bedankt voor je antwoord :D

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Caroline

Valt reuze mee hoor .... valkje goed tegen je aan houden en per stompje, tussen wijsvinger en duim met een korte ruk eruit trekken en je zult zien .... ze geven amper een kik.

EIgenlijk net als met een pleister verwijderen, heel langzaam doet uiteraard pijn maar snel en tjakka .... valt het reuze mee.  ;)

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Peggy

Hi  Jeanine,
Lang geleden hè  :-[
Maar ik ben hier weer een beetje bij. Fijn dat jullie een heerlijke vakantie hebben gehad en ja het zal er idd wel warm zijn ja,daar in het verre Egypte.

Superr dat het zo goed gaat met je valkjes..je hebt een mooi disneyteam hoor,  net als je moedertje  :D

Gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Dierenfreackske

Hoi , dat moet te doen zijn dan he ,  beter zo in een ruk dan zo heel zachtjes want dat is inderdaad pijnlijk , beter de korte pijn , maar dan geven ze amper een kik want als ze het voelen is ie er al uit he . Grtjs Ann

Caroline

Hoe vind je je nieuwe meisje??  ::)

Ik zal zo ook even de foto's plaatsen van mams nieuwe toekomstige vriendje.  ;)

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.