Het Disneyteam! Alle valkjes verhuisd. Ze doen het allemaal heel goed.

Gestart door *~Jeanine~*, 25 september 2007, 00:17:18

« vorige - volgende »

*Manon*

Hoi Jeannine,

Wat een zware dag moet dit voor je zijn en zo dubbel!
Ik wil jullie dan ook heel veel sterkte wensen met dit verlies.
Het is altijd zo overduidelijk in je dagboek te lezen hoe erg jullie uit kijken naar een klein valkje en dan krijg je zo'n bericht te horen!
Natuurlijk is het altijd erg als er een valkje overlijdt, maar juist omdat er eigenlijk geen symptomen waren dat het niet goed ging met kleine Melody/Iris, komt dit echt als donderslag bij heldere hemel en dan uitgerekend op je verjaardag.

Ik hoop echt heel hard, dat het eitje wat vandaag gelegd is bij Caroline een kleine witte Melody is!

Veel sterkte en natuurlijk Caroline, ik had al even in je dagboekje geschreven, maar wil je nogmaals hier ook heel erg veel sterkte wensen met dit verlies.

Groetjes Manon

Jacoba

Hoi Jeannine,

Wat ontzettend jammer dat het met een mooi valkje op deze manier gaat en je er als mens machteloos bijstaat en zo jong nog. Sterkte toegewenst.
Ook Amanny en Amir veel  sterkte. Amanny ga door met je eigen dagboekje want je bent zo lekker enthousiast over de andere valkjes. Veel plezier met de valkjes die nog gaan komen waaronder de broer van Melody.
Ook Caroline sterkte.
Groetjes Jacoba.

♪ Marlies

Hoi Jeannine,

Ondanks dit verdrietige nieuws hoop ik toch dat je nog een gezellige dag hebt gehad.

Triest om te lezen dat je je broer rond jouw verjaardag moest verliezen.
Ik kan goed begrijpen dat je hebt gezegd dat je je verjaardag nooit meer op die dag wil vieren.

Hopelijk wordt er voor jullie snel een nieuw albino meisje geboren.

Groetjes Marlies ;)

*~Jeanine~*

Hoi Petra,

Inderdaad een rare dag vandaag.
En bedankt.

Hoi Ann,

Ik steek er mijn hand voor in het vuur dat Caroline alles heeft gedaan om Melody te redden. Helaas heeft het niet zo mogen zijn.
Bedankt verder voor je lieve woorden. Het maakt niet uit hoe lang het gaat duren maar Amir krijgt zijn albinopoppetje dat heb ik me voorgenomen en van Amir moet ze perse van Caroline komen, lief he?

Hoi Manon,

Het had idereen kunnen over komen maar dat maakt het natuurlijk niet minder erg.
Voor nu duim en bid ik dat het iets natuurlijks is geweest en dat de rest van het nestje en de anderevalkjes van Caroline geen gevaar lopen. Eind van de week zullen we meer horen.

Lief dat je duimt dat het eitje van vandaag hopelijk een Melody is maar ik geloof niet dat Pablo en Coco een albinomeisje op de wereld kunnen zetten. Caroline schreef dit omdat ik nog meer valkjes bij haar heb gereserveerd waaronder een kleintje van Pablo en Coco de papa en mama van jou Lizzy als ik het goed heb.

Hoi Jacoba,

Dankjewel voor je lieve woorden.
Amanny gaat zeker door met haar dagboekje. Het was vandaag een beetje te moeilijk voor d'r. Bij iedere lieve reactie schoot ze weer vol. Dus heb ik haar gezegd laat het even rusten en pak het over een paar dagen weer op.
We kijken zeker uit naar de valkjes die nog gaan komen.

Hoi Marlies,

Het is inmiddels weer 16 jaar geleden maar zoiets vergeet je natuurlijk nooit. Mijn verjaardag doen we over anderhalve week wel dunnetjes.

Denk dat het een tijdje gaat duren maar dat maakt niet uit we hebben geduld.


Hallo allemaal,

Sorry dat ik niet iedereen apart heb bedankt wat ik normaal wel altijd doe maar er waren zoveel reactie's hoop dat jullie het me vergeven.
Het heeft ons wel goed gedaan dus iedereen nogmaals bedankt :-*

Caroline

Je bent niet meer jarig.  ;) :P

Trusten voor straks.

Bedankt voor al je steun en vriendschap vandaag.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*~Jeanine~*

Gelukkig niet nee.

Jij ook heel erg bedankt voor alles, het is gewoon te veel om op te noemen :-*.
Je hebt trouwens nog een IM met speciaal verzoekje ;) :-*

Weltrusten voor dadelijk.

Gerda

Hoi Jeanine,

Ik ben een dagje niet op het forum geweest en ik dacht: nog even kijken. Toen zag ik jouw dagboektitel en ben meteen hier komen kijken.
Heel veel sterkte, ik weet dat op het moment dat je een valkje reserveert het eigenlijk al je valkje is en ook al is ze nooit bij jullie geweest, ik begrijp het intense verdriet!

Vooral Amir, maar ook Amanny en de rest van het gezin heel veel sterkte!

En Caroline natuurlijk vooral, ik ga meteen in haar dagboek lezen.

Wel fijn om te lezen dat jullie er samen verdriet om kunnen hebben en er veel begrip is over en weer!

Liefs, Gerda

Dierenfreackske

Hoi Jeannine ....ik droomde net dat Melodie het goed maakt in de valkjeshemel en dat ze nu over haar lieve zusje en broertjes waakt en jullie , ze zei dat ik dit even moest zeggen en ze al veel vriendjes en vriendinnetjes heeft , ze zei ook dat er een nieuwe Melodie zal geboren worden en alles goed komt !
Ik moest dit even zeggen tegen jou en Caroline en Amanny !

Hey meid, , het is niet leuk om zo'n lief donsje te moeten laten gaan natuurlijk , maar het is zo lief dat je zo'n goede band hebt met Caroline ne jullie elkaar begrijpen he ! Zowel jij als Caroline konden dit niet voorkomen ,  gelukkig heb je een blijvende herrinnering aan ze en kan je die mooie foto's blijven koesteren he ! Het moet erg lastig voor je zijn , maar er is hoop dat er een nieuwe Melodie komt he ! Jij bent ook echt toppie hoor ! Ik moest dit even kwijt he ,sorry .



*~Jeanine~*

Hoi Gerda,

Het is echt precies zoals je het zegt.
Toen we wisten dat het albinopoppetje naar ons zou komen dan ben je gewoon helemaal happy.
Iedereen weet dat Caroline je fantastisch op de hoogte houd en heel vaak foto's maakt.
Zo lijkt het voor ons alsof ze al veel ouder was dan de 16 dagen die ze is geworden.
Je leeft er zo naar toe.

Bedankt voor de sterkte wensen.
Voor Caroline is het zeker verschrikkelijk ze was zo trots op haar albinomeisjes. Ik weet zeker dat er in de toekomst nog meer albinomeisjes komen waar Caroline ook weer net zo trots op wordt dan dat ze is/was op Indy en Melody/Iris.

En over het verdriet en begrip dat gaat helemaal vanzelf als je te maken hebt met zo'n supervrouw/kweekster als Caroline.


Hoi Ann,

Ik weet niet wat ik hier op moet zeggen Ann.

En ik weet dat Caroline het niet heeft kunnen voorkomen. En Caroline en ik begrijpen elkaar zeker.
We kunnen nog naar de foto's kijken en ik ben er van overtuigd dat er in de toekomst nog wel een Melody geboren gaat worden.
Bedankt voor je lieve woorden.
En je hoeft je niet te verontschuldigen.

Dierenfreackske

Hey Jeannine ...je hoeft niets te zeggen hoor ! Ik moest het gewoon even zeggen he ! Ik vind het gewoon heel erg voor jullie allebei he ! Grtjs Ann



*~Jeanine~*


natacha

Hallo Jeanine,

Hoe gaat het ondertussen met jullie? Het is natuurlijk een groot verlies. Ik weet hoe jullie altijd verlangen naar jullie nieuwste schat.
Ik wil jullie dan ook nog veel sterkte wensen.

Groetjes
Natacha

Peggy

Hoi Jeanine,met tranen in mijn ogen heb ik je verhaal gelezen over het waarom je je verjaardag niet meer viert op 14 april  :'( ontzettend triest hoor.
Ik leef enorm met jullie mee ...en hopelijk krijgt jullie Amir gauw een mooi albino meisje. Dat doet je als ouder zo'n verdriet hè,wanneer je kinderen zo moeten huilen  :'(

Je hebt het allemaal mooi verwoord Jeanine; ik kreeg er kippevel van.  Sterkte. Heel bijzonder en met name heel mooi om te lezen is ook hoe je over caroline schrijft en caroline over jullie  :-*  Topwijffies zijn jullie !!

Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

*~Jeanine~*

Hoi Natacha,

Het gaat natuurlijk beter als gisteren.
Het kwam voor iedereen totaal onverwacht omdat het nestje het zo goed deed en de ouders zich ook voorbeeldig gedragen.
We gaan gewoon wachten op het volgende albinopoppetje van Caroline.
En heel erg bedankt.

Hoi Peggy,

Ik weet dat je met ons meeleeft :-*

Amir heeft al gezegd dat het niet uitmaakt hoelang het duurt als er maar een albinomeisje die Melody heet bij Caroline vandaan komt :)

Ik zeg heel eerlijk ik huil zelf best snel. Het was me gisteren goed gelukt om niet te gaan huilen toen ik Caroline aan de telefoon had. Maar toen Amir begon te snikken heb ik een potje meegedaan. Je probeert je altijd sterk te houden maar soms lukt het gewoon niet.

Dankjewel hier krijg ik een brok van in mijn keel.
Jij bent een topwijfie :-*

Gerda

Hoi Jeanine,

Dat gaat vaak zo, het aanhoren van slecht nieuws kun je met veel slikken aanhoren, maar als je het aan een ander moet vertellen, moet je het hardop zeggen. En vaak lijkt het dan pas tot je door te dringen. Dan pas besef je ook de volle impact!

Liefs, Gerda