Het Disneyteam! Alle valkjes verhuisd. Ze doen het allemaal heel goed.

Gestart door *~Jeanine~*, 25 september 2007, 00:17:18

« vorige - volgende »

Caroline

Even heel snel, mijn  eten staat op tafel.

Ik vond het geweldig gezellig vanmiddag, lieve jij, lieve mams, geweldige leuke en lieve kindjes en ..... je hebt me schandelijk verwend.  ::)

Heel erg bedankt.  :-* :-* :-*

Maar nogmaals .... had echt niet nodig geweest.  ;)

Dikke knuffel, Caroline.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kaatje

Hoi Jeanine,

Nou, ik ben inderdaad continue in de bonen ... maar het moest natuurlijk lutino gepareld popje zijn  :D :D Gelukkig hebben ze wat je zelf al schrijft dezelfde oogjes dus dan lijkt het ook niet zo erg hè  ;)

Ik ben ontzettend blij voor jullie en wat fijn om te lezen dat jullie het vandaag fantastisch hebben gehad bij Caroline ! Wat een heerlijk paasweekend gaan jullie tegemoet en je moeder kan haar geluk al helemaal niet op !!

Wat zijn jullie toch een geweldig gezin, jullie kunnen enorm goed geheimen bewaren en je man weet straks echt weer niks uit te brengen .... hihi !!

Nogmaals fijn dat jullie zo'n gezellig uitje hebben gehad en jullie Dobey lekker mee naar huis hebben kunnen nemen !

Knuffel voor jullie allemaal van Paco, Vicky, Nienah en Xena  :-* :-*

Liefs, Karin

*~Jeanine~*

Hoi Petra,

We hebben er van genoten en Dobey is echt prachtig.
Mijn moeder is super blij :D
Ze vind hem in het echt veel mooier dan op de foto ;D

Hoi Caroline,

Hier op de weegschaal was hij ook 103 gram. Geweldig he!

Hoi Debby,

We hebben het super gehad met Dobey halen.

Twinkel wordt echt een plaatje en je hebt helemaal gelijk ons weekend kan niet meer stuk :D

Groetjes en een dikke knuffel voor Duuk, Diesel, Dixie en hopelijk heel snel Daya :D

Hoi Ann,

Jij ook hele fijne paasdagen en inderdaad Twinkel heeft een hele mooie mutatie en het is ook een prachtige naam :D

Hoi Sandy,

Dankjewel. En jij ook een fijn paasweekend.

Hoi Peggy,

Dobey is echt een stuk zeg.
We hebben heel veel plezier gehad.
En de reis is gelukkig goed verlopen we hebben ons niet 1 keer verreden dus dat beloofd wat voor de toekomst  :D

Twinkel vind ik heel mooi passen bij een lutino bont gepareld poppetje en net als jij vind ik de ouders ook heel erg mooi. En mijn duimen draaien overuren en ik hoop zo dat er een Shanti bij zit we moeten geduld hebben :-\ ;D
Gaat vast goedkomen.
Mijn mannetje weet het pas als ze in de kooi zitten ;D En hij is ook super enthousiast hoor ;) Maar we vinden het gewoon geweldig om iedere keer die reactie te zien ;D

Hoi Caroline,

Wij vonden het ook super geweldig bij jullie. Jij en natuurlijk ook je man bedankt voor de gastvrijheid. En je hebt super lieve kindjes.
En ik heb je helemaal niet verwend ::)
Heel erg bedankt voor het vertrouwen dat je ons hebt gegeven dat we de zorg mogen hebben over Dobey :D
Mijn moeder gaat heel erg goed voor hem zorgen en we zullen regelmatig foto's maken en die zet ik dan natuurlijk ook op het forum ;)
Blijf jij ook op de hoogte van Dobey.

Jij ook een super dikke knuffel terug :-* :-* :-*

Hoi Karin,

hahaha mag het . Je hebt zoveel aan je hoofd de laatste tijd. En ik vind het helemaal niet erg ;)

We hebben het echt fantastisch gehad bij Caroline. Ze is echt precies zoals ik me had voorgesteld ;D

Ons geluk kan inderdaad niet meer op. Dat geld zowel voor mijn moeder als voor ons.

Bedankt voor het compliment ik ga er helemaal van blozen :)

Jij ook een dikke knuffel terug ook van Zazou, Baloo en Dobey :-* :-* :-* :-* Ook voor je valkenkindjes ;)

♥Debby♥

Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn.. ik hoop dat je moeder heel lang mag genieten van Dobey!

't is meestal zo he.. dan zijn ze op de foto al mooi maar in het echt.... WAUWWWW...

Gaaf hoor!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Annelies

Hoi Jeannine

Lekker joh Dobey bij je moeder en gelukkig is alles goed gegaan.

Ik wens jouw en je gezinnetje incl. vogels en mams een prettige pasen toe.

Liefs Annelies

Dierenfreackske

Hoi ...heel veel succes aan je ma met Dobey en ik vind het ook een stuk die Dobey ...echt een lieverd he ! Grtjs Ann

♥Debby♥

Ik vroeg me af he.. jij hebt twinkel in reservering bij Chantal maar je hebt toch ook nog reserveringen bij Caroline??

wat voor lieverds wil je er nog graag bij??

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

*~Jeanine~*

Hoi Debby,

Wij hopen ook dat mijn moeder nog heel erg lang mag genieten van Dobey. Ze geniet nu al volop :D

En het is echt waar wat je zegt. Op de foto zijn ze erg mooi maar in het echt nog veel mooier :D

Hoi Annelies,

Heel fijn dat het allemaal zo gladjes is verlopen.

En jullie ook hele fijne paasdagen toegewenst ook namens mijn moeder.

Hoi Ann,

Het is echt een super stuk en ik zal het doorgeven aan mijn moeder ;)
En Dobey heeft een heel lief karaktertje.

Hoi Debby,

Ik heb Twinkel en Shanti (cinnamon bont geparelde) bij Chantal opstaan.
En bij Caroline heb ik er nog maar liefst 5 staan :o :o

Twee bonte witmaskermannetjes (Bagheera en Gorgi)
1 poppetje zoals Perle of Lizzy van ..... (weet even niet waar Lizzy naar toe is gegaan) voor mijn moeder.
En dan nog 2 geelwangpoppetjes  :P
Maar daar moet ik nog een hele tijd op wachten dat is iets voor 2009.
Maar ik heb dus nog veel opstaan ;D
Voor de geelwangpoppetjes hebben we ook al namen ;D

Kan niet wachten op de uitbreiding ;D

Groetjes,
Jeanine

Anke

Hoi Jeanine,
Fijn dat de reis goed verlopen is en dat Dobey nu lekker bij je moeder zit.
Jij hebt dus nog heel veel uitbreidingsplannen, gaaf hoor! ;D ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*~Jeanine~*

Amanny

Hoi,

Kom hier ook even hallo zeggen  :-*

Liefs van je dochter,
Amanny.

Gemaakt door de valkenmama van Didi, Duuk en Dixie.
Heel erg bedankt.

Caroline

Lizzy & Perle (rechts)

dochters van Pablo & Coco.

Lizzy, woont bij Manon (kruimel)

Perle, de moeder van Harrie, Indy en Iwan.  :D

Papa Pablo

Mama Coco

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kaatje

Hoi Jeanine,

Heerlijk voor je moeder dat ze zo enorm geniet van haar lieverd, Dobey !! Wat leuk dat Amanny nu zelf ook berichtjes kan schrijven  :D

Je hebt heerlijk veel op je verlanglijstje staan, dus je kooi zal langzaam vullen, er is in ieder geval al één prachtig lutino gepareld popje voor jullie geboren  :D

En we blijven verder duimen dat er bij caroline twee bonte witmaskermannetjes tussen zitten voor jou en je moeder  ;)

Wat zal je moeder in haar nopjes zijn en wat zal Dobey haar een heerlijk gevoel geven !!

Nog een hele fijne tweede paasdag morgen  :-*

Liefs, Karin

*~Jeanine~*

Hoi Monmon ;D

dikke kus van mij :-*

Hoi Caroline,

Bedankt voor de mooie foto's.
Ik vind Perle zelf ook geweldig mooi.
En een Lizzy heb ik bij Chantal gereserveerd ;D Dat wordt voor ons een Shanti :D

En Pablo vind ik ook schitterrend.
Zwijmel zwijmel zwijmel.

Ik hoop dat er mooie bonte witmaskermannetjes erbij zitten bij Eros en Perle en anders bij Pablo en Coco als dat mogelijk is heet dat??

Hoi Karin,

Mijn moeder is echt super aan het genieten van Dobey.
En Amanny is helemaal in haar nopjes dat ze een eigen inlognaam heeft en ook een eigen boekje is begonnen ::) ;D

De kooi zal inderdaad langzaam gevuld worden maar ik houd het bij 8 uhm het waren er eerst 6 ::) :P

Van Twinkel zijn we in ieder geval al zeker. We duimen nu voor een Shanti bij Chantal en voor de bonte witmaskermannetjes bij Caroline dat worden Gorgi en Bagheera. En we zijn toch bezig voor mijn moeder duimen we natuurlijk voor een Perle of Lizzy dat wordt voor mijn moeder een Winky :D

Mijn moeder is echt helemaal in haar nopjes. Ze wil zo snel mogelijk een andere kooi voor Dobey ::) en in de toekomst Winky. Het valkenvirus heeft mijn moeder ook te pakken ;D

Jullie ook een hele fijne 2de paasdag morgen :-*

En een dikke knuffel/kroel voor Paco, Vicky, Nienah en Xena