Het Disneyteam! Alle valkjes verhuisd. Ze doen het allemaal heel goed.

Gestart door *~Jeanine~*, 25 september 2007, 00:17:18

« vorige - volgende »

*~Jeanine~*

Hoi Ann,

Je hebt het verkeerd gelezen Ann.
Er lagen bij Pimmetje en DJ 4 eitjes.
En nu inmiddels 3 donsjes :D
Inderdaad hopen op 2 zusjes :)

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi Jeannine ...ok ...zal het verkeerd hebben gelezen he ! Met al die donsjes overal , soms ben ik even mijn draai kwijt hoor !, sorry  :P ;D   Grtjs Ann



Sharon

Hoi Jeanine

wat een super nieuws dat jullie Dobey alweer overmorgen op mogen halen zeg! Dat gaat echt een super leuke en gezellige dag worden. Heerlijk begin van de vakantie is dat zeg.

En ook gefeliciteerd met de donsjes die bij Chantal zijn geboren. Ik hoop echt voor je dat er twee popjes bij zitten meid! Duimen maar!

Groetjes
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


Sally

Hallo Jeaninne,

Wat leuk dat er nu 3 donsjes zijn bij Chantal.
Spannenddd!!!. En kan je het al zien aan de mutatie of het een popje gaat zijn of niet? Of moeten jullie dan ook weer een test laten doen?

Wat een leuke foto's heeft Caroline hier gezet van Doby, hij is echt prachtig! Zaterdag komt wel heel erg dichtbij he. Leuk zeg!


Groetjes Sally

*~Jeanine~*

Hoi Caroline,

Is Dobey op papier ook nog steeds een man?  ;D ;)

Hoi Ann,

Maakt helemaal niks uit hoor ;)

Hoi Sharon,

We verheugen ons erg op zaterdag. Alleen erg vervelend dat het zo'n slecht weer is :-\ Maar we komen er wel. Dobey here we come :D

En onze duimen maken overuren. Hopelijk zit er een Twinkel en Shanti in dit nestje ::)
We zullen vast weer snel nieuws krijgen van Chantal :D

Hoi Sally,

Echt super leuk die donsjes bij Chantal en ook super spannend hahaha
Chantal kan inderdaad aan de mutatie zien wat het is. DJ en Pimmetje kunnen namelijk als het een Lutino bont geparelde is alleen een meisje krijgen en ook voor de andere mutatie die ik heb gereserveerd een Cinnamon bont geparelde is ook 100% zeker een poppetje.

Het zijn echt schitterende foto's van Dobey en zijn mama en papa. Maar we zijn ook niet anders gewent van Caroline :D
Overmorgen is volgens mij voor ons nog best ver weg hihihi morgen klikt al leuk maar vandaag dat klinkt gewoon super :D

Sally

He Jeaninne,

Ik blijf trouw meeduimen, je hebt hele mooie mutatie's gereserveerd. Lutino bont gepareld lijkt me dan ook een hele mooie mutatie, maar hoe ziet er dat uit? :$. Zoiets zou ik ons Pietje ook wel kunnen noemen, :p maar dat is cinamon bont gepareld...? Nu ik kan er allemaal niet aanuit hoor. :P Misschien heeft Chantal wel een mooie foto voor mij van een Lutino bont geparelde? ;D. 

Morgen is het zover... Weer een dagje dichterbij. ;D.
En wanneer ga je Dobey morgen halen? Dat scheelt ook wel he. Morgen voormiddag al? Middag? Namiddag? Avond? :p

Groetjes Sally

caro

Hoi Jeannine,


Wat spannend, wat er hier allemaal staat te gebeuren.

Heel veel plezier met het halen van Dobey morgen.


Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "



http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

danielle

Hoi Jeannine,
Nog maar een dagje en dan kunnen jullie Dobey ophalen  :D, spannend hoor. Is je moeder al zenuwachtig?
En gewoon al drie donsjes bij chantal  :D, wanneer weet je of er een popje bij zit. Kan het gezien worden via de mutatie of moet er een dna test gedaan worden?
Ik duim in ieder geval nog steeds mee!

Groetjes Danielle

Coco en Chantal

Hallo Jeannine en Amanny.

Ik heb echt SUPER GOED NIEUWS voor jullie. ;D

Het 4de donsje is vandaag geboren en het is 100%een ...
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D


spannend he?? hihihihi

8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)










Lutino bont gepareld popje. ;D

Ik had de camera bij, maar na een paar foto's maken was de batterij op >:( >:(,
Ik zal morgen met een volle camera naar boven lopen, wilde het vandaag niet meer doen, want 2 keer storen vind ik zielig.
Dus hier een foto van de ouders met jonkies.


Het rechtse donsje is een lutino bont gepareld popje, het lag even apart voor de foto, maar nu is hij niet scherp pfff balen zeg.


Nu is het even afwachten of er ook een cinnamon bont gepareld popje bij zit, dus we blijven nog even duimen draaien :D
Groetjes Chantal en de valkjes


Coco en Chantal

Hoi sally

Hier voor jou een foto van eerder gekweekt Lutino bont gepareld popje.




Een lutino bont geparelde valkje ziet er dus het zelfde uit als een lutino gepareld, het bont is niet te zien.
Groetjes Chantal en de valkjes


Annelies


*~Jeanine~*

Hoi Sally,

Het zijn super mooie mutaties. Ik heb inmiddels gezien dat Chantal een foto heeft geplaatst van een Lutino bont geparelde :D Het kleine donsje met rode oogjes is dus Twinkel ;D
Ik heb een tijd geleden ook een mooie foto gekregen van een Cinnamon bont gepareld poppetje ook door Chantal gekweekt die foto mag ik hier vast wel neerzetten dus dit is de tweede mutatie die we hebben gereserveerd. Maar dat is nu nog niet te zien dan moeten we echt wachten op de pennetjes en veertjes ;D





Dit is voor ons dus een Shanti :D We gaan heel hard duimen dat die ook in het nestje zit dan hebben we 2 zusjes ;D

Hoi Caro,

Heel spannend en inmiddels al ontzettend goed nieuws ;D

En plezier gaan we zeker hebben morgen als we Dobey gaan halen :D

Hoi Danielle,

Mijn moeder is meer zenuwachtig voor het rijden  als voor Dobey te halen hihihi het is echt een nuchtere branbantse.
Ze is wel overigens heel erg blij en zit al vol plannen.
Zo hoef ik haar de eerste tijd niet hier te verwachten ::) Ze wil Dobey namelijk leren praten enz enz.. Ze is dus wel heel erg enthousiast maar laat het aan de buitenkant niet zo zien ;) Maar voor ons is het zo klaar als een klontje ;D

En voor de poppetjes die ik gereserveerd heb hoeft geen DNA test gedaan te worden dat kan Chantal aan de mutatie zien :D
Heel erg lief dat je meeduimt :-*
We duimen nu dat het Twinkeltje het heel goed gaat doen en dat er hopelijk een ouder zusje bij zit die cinnamon bont gepareld is ;D

Hoi Chantal,

Geweldig nieuws  :D :D :D :D :D :D
We hebben hier een vreugde dansje gemaakt en Amanny loopt nog steeds te stuiteren ;D
Twinkel is er woohoo woohoo woohoo.
Amanny stond te jumpen en in een keer zegt ze zo. Ze weet het toch wel heel erg zeker he? Toen ik ja zei ging ze weer verder met stuiteren en jumpen. Mijn man kwam vragen wat er aan de hand is. uhm uhm we gaan morgen naar Oma hahahaha Hij heeft z'n oudste dochter nu officieel gestoord verklaard  ;D

We zijn zo ontzettend blij en duimen natuurlijk verder :D
En Chantal ondanks dat de foto niet helemaal scherp is is hij wel harstikke mooi.
Heel erg bedankt :-* :-*
Tuurlijk ook namens Amanny. Amir en Naschwa weten nog van niks ;)

Ik heb ook een foto geplaatst van het Cinnamon poppetje wat je me toen hebt gestuurd hoop dat je het niet erg vind.
Dan weet Sally wat voor mutatie ik bedoel dat Shanti wordt/is (hopen we dan)

Dankjewel Annelies.

We zijn echt helemaal door het dolle heen ;D




danielle

Hoi Jeannine,
Gefeliciteerd  :D met Twinkel!
Leuke naam ook, echt super.
Het is een hele mooie mutatie! Mooi van die gele pareltjes.

Jullie weekend kan ook niet meer stuk  ;D.

Groetjes Danielle

Coco en Chantal

Hoi Jeannine en Amanny.

Amanny ben je nog aan jumpen van plezier meisje!! haha, super dat jullie zo blij zijn.


Jeannine, ik vind het goed hoor dat je die foto hebt geplaatst. ;)

Fijn weekend en succes morgen met het ophalen van Dobey.
Groetjes Chantal en de valkjes