Het Disneyteam! Alle valkjes verhuisd. Ze doen het allemaal heel goed.

Gestart door *~Jeanine~*, 25 september 2007, 00:17:18

« vorige - volgende »

*~Jeanine~*

Hoi Peggy,
We hadden de auto van mijn zus geleend en daaar kan de achterbank helemaal weggeklapt worden dus het ging net ;D

Het is echt een super megakooi. Dan heb ik wee plaats voor nog meer valkjes ;D

Het is echt superleuk shoppen bij Bianca leeker rustig alles bekijken. Ik kom nu niet meer snel in de dierenwinkel heb namelijk ook het voer bij Bianca gekocht 25 kilo ;D
Ik zal morgen een foto maken van het speeltje wat ik dit keer heb gekocht. Maar ik ben nog niet klaar hoor. Als mijn moeder het koppeltje gaat halen is mijn beurs ook weer wat bijgevuld en kan ik nog wat uitzoeken voor mijn disneyteam ;)
Ik heb de speeltjes gezien die jij hebt gekocht. Zijn ook heel erg mooi. En de kooi die je hebt gekocht vind ik ook supermooi.

De nieuwe kooi staat nog bij mijn moeder. Die gaan we van de week om huizen. We waren weer langer bij Bianca gebleven dan de bedoeling was dus ook later thuis.
Als de kooi hier is en ingericht en mijn valkjes zitten ingeburgerd dan maak ik foto's voor te showen. Maar het ken een weekje duren maar het komt wel dat beloof ik.

En het koppeltje dat naar mijn moeder gaat zijn ook hele mooie valkjes en het mannetje is supertam. Moest wel lachen toen Bianca zei tegen mijn moeder heb je iets met dit valkje?
Mijn moeder uit zich namelijk niet zo. Ze zegt nogal snel ja doe maar vind ik mooi enz enz.
Maar op de terug weg heeft ze het bijna nergens anders over gehad dan over haar toekomstig koppeltje :D
We gaan hun in de carnavalsvakantie halen. Ik er nu al naar uit.

Hoi Caroline
Ik loop ook overal achter hoor. Als je even ziek bent geweest is het niet meer bij te houden ::)

Leuk dat je de foto's super vind
Het koppeltje is van mijn moeder niet van mij.

Groetjes,
Jeanine.

Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*~Jeanine~*

Hoi Debby,

Er kunnen inderdaad heel veel valkjes in maar ik wil er echt niet meer dan 6 erin hebben.
Anders wordt het me toch te vol.
Maar ja ik heb dan nog altijd 3 te gaan.  ;D

Hoi Anke,

Het is echt een gave kooi.
Volgens mij in het echt nog mooier dan op de foto  ;D

Groetjes,
Jeanine.

Caroline

Oeps foutje ....  ::) ik las het al .... je moeder krijgt een koppeltje, ik las jij neemt een koppeltje van je moder over.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*~Jeanine~*

Peggy

Hoi Jeanine,
doe maar rustig aan hoor...ik zie de foto's van je nieuwe ingerichte kooi vanzelf wel een keertje verschijnen.

Leuk om te lezen dat je moeder helemaal happy is met haar toekomstige koppeltje  ;D

Gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

*~Jeanine~*

Hoi Peggy,

Ja mijn moeder is echt superenthousiast ;D

Ik heb vandaag nog wat foto's gemaakt ook nog van Lady.
Vanavond zet ik ze op de laptop en dan plaats ik ze morgen hier ;)

Groetjes,
Jeanine.

Dierenfreackske

Hoi Jeanine, leuk ..alweer foto's , ik kijk er al weer naar uit hoor ! Grtjs Ann

Yvette

Hoi Jeanine

Ik heb voor ook eentje gemaakt als een voorbeeldje en als je dit wilt kan ik ook voor jou een aantal handtekeningen maken

Handtekening 1

Dierenfreackske

Hoi Jeanine ...wat een leuke handtekening heeft Yvette ook voor jou gemaakt ! Heel mooi he !
Super hoor Yvette !
Leuk dat je ook mijn boekje gevonden hebt !
Hoe is het met het Disneyteam ? Ik ben al benieuwd om je kooi eens te zien maar doe maar rustig hoor ! Ik zal ze wel eens te zien krijgen ! Ga je echt ook zes valkjes houden  ?Wat
leuk zeg ! Het wordst een echt groot disneyteam ! Grtjs Ann

*~Jeanine~*

Hoi Yvette,

Ik vind deze ook heel erg mooi.
Bedankt Yvette je bent een schat.
Echt super dat je dit voor me doet.
Moet ik je anders wat foto's mailen of kan je gewoon in mijn dagboekje zoeken?
Nogmaals heel erg bedankt voor alle moeite  :-*

Hoi Ann,
Echt super ja.
Ik ga je boekje zeker bijhouden ;D
Met het disneyteam gaat alles supergoed.
De kooi staat nog bij mijn moeder dus nog even geduld.
Ik ga in ieder geval niet over de 6 heen.
Maar voorlopig blijven er eventjes 3.

Groetjes,
Jeanine.

Yvette

Hoi Jeanine

Het was zeker wel een verrassing voor je dat je eens ook een handtekening hebt gekregen
En heel erg graag gedaan en jij bent ook een grote schat

Je mag van mij de leukste foto's even naar mijn mailen en ik ga ook proberen om de leukste foto's even opzoeken in je dagboek

*~Jeanine~*

Hoi Yvette,

Een super verrassing waar ik heel erg blij mee ben.
Mijn jongste is vrij dus als ik dadelijk een rustig moment voor mezelf heb ga ik foto's uitzoeken en dan zal ik die naar je sturen.
Alvast heel erg bedankt :-*

Groetjes,
Jeanine.

*~Jeanine~*

Hallo allemaal,

Het ziet er hier naar uit dat de inspanningen van Baloo eindelijk worden beloond.
Zazou moest eerst niks van Baloo weten maar zoekt hem nu steeds vaker zelf op en dat sinds gisteren.
Berlioz gaat ook nog wel naast Zazou zitten maar niet meer zo vaak als eerst. Hij gaat nu meer zijn eigen gang.
Wat kunnen valkjes toch vernaderlijk zijn zeg.
Hier heeft Zazou het natuurlijk voor het uitkiezen en Baloo en Berlioz hebben regelmatig bonje. Ik hoop dat dat wel minder wordt. Vind het altijd zielig als ze zo tekeer tegen elkaar gaan.
Het was denk ik beter als Berlioz een poppetje was geweest :-\ Maar dat kunnen we niet veranderen. Het zal wel goed komen als er nog een vrouwtje bij komt :D

Yvette

Misschien is Berlioz beetje jaloers geworden op Baloo en Zazou dat ze goed met mekaar kunnen vinden