Het Disneyteam! Alle valkjes verhuisd. Ze doen het allemaal heel goed.

Gestart door *~Jeanine~*, 25 september 2007, 00:17:18

« vorige - volgende »

Sharon

Hoi Jeanine,
wat een mooie foto's heb je weer gekregen van Bianca zeg, echt super. Baloo wordt met de dag mooier zeg. Het is al een heel valkje aan het worden.

En jeej!!! Je hebt eindelijk onthuld wie mijn petekindje gaat worden  ;D Ik moet je eerlijk zeggen dat ik echt zat te twijfelen tussen de oudste en de jongste van Tarzan en Jane. Ik vond de jongste ook echt zo schattig. Maar Milo vond ik gewoon net iets specialer.
Je hebt echt een prachtige naam uitgekozen voor je tweede knapperd.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


Peggy

Hoi Jeanine,
wat een vertederende jonkies zeg. Baloo en Belle ( misschien )...leuke namen hoor. Superrr dat ook jij je eerste keuze nu ook hebt,Gefeliciteerd hoor met je twee nieuwe hele mooie aanwinsten.
Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Silke *

Hoi Jeanine,

Wat pik jij toch er altijd mooie valkjes uit  ;D
Met héle mooie namen, GEFELICITEERD!
Prachtige foto's ook!

Groetjes
Silke x

*~Jeanine~*

Hoi Anja,
Dat was het zeker. En ik heb lang gezocht voor de naam maar ben er wel tevreden over ;)

Hoi Dorothé,
Dankjewel.

Hoi Sharon,
Ik had sterk het vermoeden dat je aan het twijfelen was tussen de oudste en de jongste ;D
Daarom had ik ook niks gezegd. Bianca dacht dat je toch voor Milo zou gaan. En ze heeft dus gelijk ;D
Ik vind Berlioz ook een supernaam.

Hoi Peggy,
Dankjewel :-*

Hoi Silke,
Dankjewel. :-*
De eerste  dus Baloo is echt mijn keus en Berlioz ben ik een beetje gestuurd door Bianca.
En Bianca heeft echt ons weer voorzien van schitterende foto's.

Groetjes,
Jeanine.

ManjaV

Hoi Jeannine,

Ik kom eens kijken in jouw dagboekje en zie meteen foto's van twee hele lieve donsjes. Als ik het goed begrijp, komen Balou en Belle/Berlioz jouw kant op, als ze oud genoeg zijn? :D Gefeliciteerd!

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Mara

Hoi Jeannine

Mooie foto's van je twee lieve aankomende valkjes. Echt heel erg mooi.

Mara

Anke

Hoi,
Gefeliciteerd met je nieuwste aanwinst!
Straks dus twee vriendjes voor Zazou. Dat wordt gezellig ;D
Geniet er maar lekker van!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*~Jeanine~*

Hoi Manja,
Welkom in ons boekje :D
Je hebt het goed. Ik hoop volgende maand Baloo en Berlioz te mogen ophalen. Dan komen ze mijn eigen disneyteam versterken hahaha

Hoi Mara,
Alle eer voor Bianca voor de foto's. Ze zijn echt heel mooi.

Hoi Anke,
Dankjewel.
Het wordt hier vast berengezellig.
Genieten ga ik zeker ;D

Groetjes,
Jeanine.

Sharon

Hoi Jeanine,
beregezellig... ik kan er niets aan doen, maar in combinatie met de naam Baloo moet ik gewoon aan Junglebook denken. En welk liedje dan?
Juist:

Ik ben Baloo, de bruine beer (uuuh, geparelde vogel  ;D)
Baloo de dikke bruine beer (uuuh, geparelde vogel  ;D)

Hahahaha

Liefs
sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


Anja


*~Jeanine~*

Hoi Sharon,
;D ;D ;D Waarom denk je dat ik de naam Baloo heb gekozen. Omdat het meteen een dikkertje was :)
En Berlioz heb ik voor mijn doen echt heel lang over gedaan. Was alle video's uit de kasten aan het trekken tot ik de aristokatten tegen kwam. Je weet dat ik Belle een hele mooie naam vind voor een valkje. En omdat ik geen idee heb of het een poppetje of mannetje is kwam ik uit op Berlioz. Je spreekt het namelijk uit als Belle maar dan met een YO erachter. Hihhi als ik zeker weet dat het een poppetje is kan ik die YO zo laten vallen. Al heb ik het vermoeden dat het een Berlioz is. Ik weet niet waarom :-\ Dat zal de tijd moeten leren.

Hoi Anja,
Onze Sharon is me er een ;D ;D ;D ;D ;D

Groetjes,
Jeanine.

Silke *

Hahahahaha, idd, zotte Sharon  ;D ;D ;D ;D
Hoe komt het trouwens dat Berlioz, Belle Yo uitgesproken wordt?

Groetjes
Silke x

natacha

Hallo Jeanine,

Wat een mooie donsjes zeg, amai. Je namen zijn ook geweldig. Nog eventjes geduld hebben en dan komen deze schoonheden naar je toe  ;D

Heel veel groetjes
Natacha

*~Jeanine~*

Hoi Silke,

Heb je de aristokatten we eens in het Nederlands gezien? Ze spreken daar Berlioz zo uit ;D En ik heb het natuurlijk ook nog opgezocht op het internet  ;)
Dus hoe het komt weet ik niet ik weet alleen dat het zo is. Net als met mijn naam. In België spreken ze het uit in het Frans (en zo moet het ook) maar hier in Nederland spreken ze het eerder uit in het Engels. Als Janine. En dat is het dus weer niet. Maar ik vind het sowieso geen mooie naam dus maak me er verder niet druk om hahaha.

Hoi Natacha,

Ja nu is het weer wachten ;D
Jij weet er alles van omdat je immers ook een tijdje heb moeten wachten op Luna.
Maar ik wordt heel goed op de hoogte gehouden en krijg vaak foto's van Bianca en dat maakt het wachten wel aangenamer. En ik heb Zazou en Lady ook nog. ;)

Groetjes,
Jeanine.



Silke *

Hoi Jeanine,

De aristokatten heb ik wel als eens gezien in het nederlands, maarum, dat is lang geleden  ;D
Hoe spreek je je naam dan wel uit?

Groetjes
Silke x