Het Disneyteam! Alle valkjes verhuisd. Ze doen het allemaal heel goed.

Gestart door *~Jeanine~*, 25 september 2007, 00:17:18

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Jeannine

Ik begrijp dat Naschwa niet zo enthousiast is als normaal, het is ook erg vervelend hoor, om ziek te zijn.

CSI had ik al gezien, dus heb een stuk van Collateral Damage gekeken en daarna lekker naar bed.  ;) Heerlijk geslapen.

mara

*~Jeanine~*

Hoi Mara,

Ze heeft vandaag nog eens gekeken en vind ze weer zoals Naschwa zegt (heel erruuuggg moooooi) ;D
Ik verlang ook naar een heerlijk nachtje slapen. :)

Groetjes,
Jeanine.

Mara

Hoi Jeannine

Erg is het, als je nachten slecht slaapt. En vooral als je iemand bent die zijn uren slaap nodig heeft (ik ben zo'n persoon). Is Naschwa al wat beter?

mara

*Manon*

Hoi Jeanine,

Ja als ze niet lekker te pas zijn kunnen de kindjes je goed uit de slaap houden... en inderdaad Mara als je daar niet tegen kan... ik kan het ook niet en merk het gelijk aan mezelf... dan heb ik wel een heel kort lontje.. maar weet gelukkig wel waar het dan weg komt.. :-X

Beterschap voor je kindjes Jeanine!

Groetjes Manon

*~Jeanine~*

Hoi Mara,

Naschwa is gelukkig alweer een beetje opgeknapt. Maar heeft mij wel lekker aangestoken >:(. Maar dat overleven we ook wel.
Ik heb intussen al een paar mooie foto's gemaakt van Zazou en als het goed is krijg ik mijn laptop maandag of dinsdag terug. Dan zal ik de foto's ook plaatsen.

Hoi Manon,

Bedankt voor je beterschapswensen. Gelukkig heb ik niet heel veel slaap nodig ik wordt er alleen ontzettend moe van als ik niet 4 aan elkaar kan slapen. En dat is inmiddels alweer ruim 2 weken geleden :-\ Mijn man zou het met alle liefde een nachtje van mij overnemen. Het probleem is alleen dat de jongste vooral als ze ziek is alleen mama wil ;) Daar komen we ook wel weer overheen.

Groetjes,
Jeanine.

*~Jeanine~*

Hoi allemaal,

Zazou heeft zich vandaag prima vermaakt. Met name om Lady uit te dagen ::)
Begin nu toch wel het idee te krijgen dat ze elkaar beginnen te verdragen ;D
Tenminste als Zazou roept geeft Lady meteen antwoord en andersom is dat ook het geval.

Ik begin nu toch wel heel erg te twijfelen of Zazou een mannetje is. Nu denk ik eerder een vrouwtje. Ze/Hij blijft maar op 1 toon roepen en fluiten doet hij/zij ook niet. Ik weet nu gewoon niet wat ik ervan moet denken. hij/zij is geboren op 29 augustus met hoe oud beginnen ze zich (als het een mannetje is) als een macho te gedragen en te fluiten. Ik heb onderhand blauwe lippen van het fluiten ;) En Zazou draait maar wat met het koppie van waarom zou ik jij kan het toch zelf :P

Groetjes,
Jeanine.

Sharon

Hoi Jeanine,
ik ben al een tijdje niet meer in je dagboekje geweest om te reageren, dus zal ik dat bij deze nog maar eens doen.
Ik ben blij om te horen dat het goed gaat met de vogels.
En zo te horen beginnen Lady en Zazou elkaar dus ook al weer een beetje te accepteren. Dat is ook veel fijner.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


*~Jeanine~*

Hoi Sharon,

Het is niet erg als je niet altijd kan reageren. Ik kan ook niet alles bij houden. En anders zoek ik je wel op in jou dagboekje ;)

Ik zeg niet dat Zazou en Lady vrienden worden maar ze doen niet meer zo agressief tegen elkaar. En daar ben ik al heel blij mee. En over enkel weken nog meer gezinsuitbreiding. Spannend ;D

Groetjes,
Jeanine

Anja

Hoi Jeanine,
Leuk dat ze met elkaar over weg kunnen. Heb wel veel moeite om de rode letters te lezen.

Gezinsuitbreiding lees ik.......wanneer?
Mogen we hier wel de naam weten? ;D ;D :P

Groetjes Anja

Silke *

Hoi Jeanine,

Ben ook wel benieuwd naar namen  ;D
En, ik had gelezen dat je toch gaat voor een gepareld valkje van het ander nest?
Is dat dan een wildkleur geparelde of cinnamon gepareld?
Ik dacht gewoon gepareld hè?
Hoe oud is die nu?

Groetjes
Silke x

*~Jeanine~*

Hoi Anja,

Oeps ik zal geen rode leters meer gebruiken sorry!!
Wanneer de gezinsuitbreiding is weet ik nog niet precies. Zo gauw de valkjes zelfstandig zijn en mooi op gewicht blijven neem ik aan.
Ha ha ja hoor je mag van mij de naam wel weten. Het geparelde valkje wordt Belle. En voor de tweede heb ik nog geen naam. Omdat ik Twinkel toch echt wil bewaren voor de lutino geparelde van volgend jaar. Het zal ook wel weer een disney naam worden.

Hoi Silke,
De vader is bont en de moeder is een geloof ik cinnamon gepareld. Ik weet niet precies welke mutatie het is hij/zij is in ieder geval super mooi ;D en het valkje is van 1 november.
Nummer 2 weet ik helemaal nog niet welke dat wordt. Zo gauw ik meer weet zal ik het hier neer zetten.

Groetjes,
Jeanine

Silke *

Hoi Jeannine,

Dus binnen een kleine 2 weekjes kan het valkje al vliegen?  :)
De man en/of pop zullen wss wel ook nog splitten hebben, anders kunnen er enkel wildkleuren uitkomen.
Maar het zal wel een wildkleur geparelde zijn, die zijn natuurlijk erg mooi!  ;D
Ik verlang al even veel zoals jij naar de komst enzo van het nieuwe valkje!

Groetjes
Silke x

b

Hallo allemaal,

Misschien dat iemand een berekening kan maken van Elvis en Dora.
Elvis is een wildkleur man en Dora een cinnamon geparelde.
De vorige ronde hadden zij 2 lutino's, 1 lutino geparelde, 1 bonte en 1 wildkleur geparelde.

Ik zelf heb het ook al diverse malen ingetoetst, maar krijg er niets uit waar ik iets aan heb.
Dus als jullie me willen helpen, erg graag.

Groetjes Bianca

Anja

Hoi jeanine,

je mag gerust in rode letters typen hoor. Alleen moet ik er dan meer moeite voor doen om het te lezen.

Wat een mooie namen zeg. Twinkel zou ik idd ook bewaren voor het juiste valkje ;)

Groetjes Anja

*~Jeanine~*

Hoi Silke,

Ik denk dat twee weken toch wat aan de vroege kant is. Het valkje is vandaag dus 2 weken oud. Ik weet niet hoe oud een valkje is als ze uitvliegen. Ik dacht  tussen de 5 en 6 weken. Maar ik kan het ook fout hebben. Ik denk dat Bianca ons wel op de hoogte houd van alles. Vind het wel heel leuk dat je zo meeleeft ;D Ik zal aan Bianca vragen wat voor een mutatie het is. Ik weet wel dat het een geparelde is en dan houd het ook op ;D

groetjes,
Jeanine.