Het Disneyteam! Alle valkjes verhuisd. Ze doen het allemaal heel goed.

Gestart door *~Jeanine~*, 25 september 2007, 00:17:18

« vorige - volgende »

Yvette

Hoi Jeanine

Gelukkig maar

lynette

Hoi hoi Jeannine

Mooi dagboekje en een hele mooie lieve ondeugend koppie heeft Zazou.

Bekent verhaal met een valkje kado :D Ik heb een valkje aan me vriend kado gedaan. En hij mij maar we hadden allebij snel al het valkenvirus te pakken.

Maar het zijn er inmiddels nu al 5 in 4 maanden tijd ;D
en er zijn er nog 2 in de planning.
Ze zitten in een mooie grote kooi.

Zazou:
Hey Hey
Ik vond het in het begin ook niet leuk met die spuit en bijna aan het eind van de papperiode wilde ik niet meer zonder zodra ik de spuit zag vloog ik er naar toe. hihi en trosgierst was ik al snel aan verslaafd.

Groetjes en een kroel van Bullit en de rest van mijn Kooigenootjes.


Groetjes Lynette



Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

*~Jeanine~*

Hoi Lynette,

Leuk dat je ook Zazou's dagboekje komt kijken.
Mijn man weet nog van niks haha. De grote kooi veel te groot voor 1 valkje ;) staat bij mijn moeder.
Heb mijn man foto's laten zien van Anja's valkjes en hij vond ook de lutino en cinnamon bont gepareld het mooiste.
Ik heb voor volgend jaar al twee gereseveerd.
Dus het zijn in ieder geval al 3 en als Zazou ook een pop is dan worden het er 4 ik wil er persee een mannetje erbij hebben. Alleen al voor het mooie fluiten. ;D

Ik heb je valkjes al bewonderd in je dagboekje. De kooi is inderdaad schitterend net als de bewoners van de kooi.

Bullit:
Ik doe nu ook goed mijn snaveltje open want ik wil snel groot worden en stiekem vind ik het ook wel heel erg lekker.
Een kroeltje terug ook aan je medebewoners.
Zazou.

Groetjes,
Jeanine

lynette

Hoi Jeannine,

Fluiten haha jah dat is zeker mooi :D
ik heb 3 mannen zitten en maken de mooiste fluitconcerten.
2 doen soms een kip na  ;D
Het is gewoon genieten als je ze ziet uitsloven.
en een popje kan lekker babelen en af en toe een gilletje waar ze zelf van schrikt  :o zo een maf gezicht LOL 

Ik hoop voor je dat Zazou snel zelf eet en dat deze schat lekker bij jullie kan komen vertroeteld worden en dat je deze mooie geweldige kado aan je man kan geven :D en het lange wachten beloond word.

Ik ga je dagboek zeker in de gaten houden :D

Groetjes Lynette en me valkenbende


Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

*~Jeanine~*

Hoi Lynette,

Met Zazou zal nog wel even duren. Hij krijgt nog 5 papvoedingen per dag. Dus denk dat hij sowieso niet voor de verjaardag van mijn man bij ons is, 10 oktober.
Maar dan krijgt hij alvast de lege kooi met een paar mooie foto's van Zazou erin ;D

Wel leuk die fluitconcerten. Kippen naardoen?? Laat ze maar meedoen met idols haha.

Leuk dat je ons dagboekje in de gaten blijft houden.
Dat doe ik ook bij die van jou.
Geweldig die valkenbende van je ;D

Groetjes,
Jeanine.

En natuurlijk kroeltjes van Zazou aan jullie allemaal.

Yvette

Hoi Jeanine

Kan je grote geheim voor je man nog steeds goed bewaren of heeft hij al stiekem gekeken?

*~Jeanine~*

Hoi Yvette,

Ik heb wel foto's van Zazou laten zien.
Maar gezegd dat Nadine voor iemand het valkje opvoed.
Hij vind Zazou wel prachtig. Maar hij zou nooit zelf zeggen van zoiets zou ook leuk zijn bij ons in huis.
Nadine (de schat) heeft geweldige foto's gemaakt die ik als verjaardagskaart kan gebruiken. Omdat ze denkt dat Zazou toch zeker tot eind oktober bij haar moet blijven.
Maar Nadine houd ons geweldig op de hoogte. Zo mailde ze dat Zazou zijn eerste duikvlucht had genomen vanaf de tafel naar de grond. Gelukkig heeft ze hem op tijd opgevangen.

Ik zal vanavond wel de foto's neerzetten die Nadine heeft gestuurd. Ben nu ff druk met vanalles en nog wat haha

Groetjes Jeanine en Zazou.
En ik denk dat ik dit er wel mag bijzetten.
Ook van Nadine (de super pleegmama van Zazou)

Yvette

Hoi Jeanine

Oh hij heeft dus duidelijk niets in de gaten dat het voor hem is
Maar je krijgt een valkje die al super handtam is

*~Jeanine~*

28 september 2007, 16:15:54 #53 Last Edit: 28 september 2007, 16:20:28 by Jeannine
Hoi allemaal,

Zazou eet nu 7 tot 8 ml per keer. En als hij wat ouder wordt gaat Nadine de pap ook wat dikker maken.
Ze heeft ook weer geweldig foto's gestuurd die ik even zal plaatsen.
De lieverd heeft zelf leuke foto's gemaakt die ik als verjaardagskaart ga gebruiken voor mijn man.





Dit zijn de verjaardagskaarten die Nadine heeft gemaakt.



Ik vind de foto's weer super. Maar ik ben natuurlijk wel bevooroordeeld ;D

Groetjes Jeanine,
en kroeltjes van Zazou.

Yvette

Hoi Jeanine

Zazou wordt aardig ondernemend valkje en hele leuke foto's heb je weer gekregen en ook de verjaardagskaart is ook heel geweldig
Die Nadine is een supermeid

*~Jeanine~*

Hoi Yvette,

Nadine is zeker super. Kan haar ook niet genoeg bedanken voor alle tijd die ze in Zazou steekt en ons op de hoogte houden van het wel en wee.
Als je komt spieken Nadine je bent geweldig :-*
Had trouwens één foto vergeten te plaatsen.
Ook als verjaardagskaart te gebruiken. ;D



Krijg er geen genoeg van hahaha ;D
groetjes Jeanine,
en kroeltjes van Zazou.

Nadine

k zit blozend achter de computer  ;D
Bedankt voor de complimenten  :) Ik verzorg Zazou met veel plezier natuurlijk...

Mijn valkjes Jiggly, Loeki, Bagheera



*~Jeanine~*

Hoi Nadine,

Wat leuk dat je mee doet.
Het is allemaal waar hoor.
Je verzorgt Zazou geweldig.
Als ik dingen vergeet kan je me mooi aanvullen haha ;D

We zijn maar een heeeeel klein beeetje enthousiast over de GEWELDIGE pleegmama van ons Zazoutje ;D

Groetjes,
Jeanine en de kids.

Anja

Hoi Jeanine,

Wat een leuke foto's weer. Wat een verrassing gaat dat worden.
Leuk te lezen welke valkjes je man mooi vind.

Nadine,

Je bent een superpleegmama hoor. Mijn complimenten.
Jeanine heeft het maar getroffen met je.

Groetjes Anja

Yvette

Hoi Nadine

Ik wens jou van harte welkom op dit forum
En je bent ook namens mij een superpleegmoeder van Zazou