Het Disneyteam! Alle valkjes verhuisd. Ze doen het allemaal heel goed.

Gestart door *~Jeanine~*, 25 september 2007, 00:17:18

« vorige - volgende »

*~Jeanine~*

Allemaal bedankt voor jullie lieve woorden en steun.

De valkjes zijn inmiddels allemaal verhuisd.
Loop de hele dag te snotteren.
Niet alleen van verdriet ook nog eens een flinke neusverkoudheid te pakken :(

Het was behhorlijk zwaar vandaag. Heb alleen nog de lege kooi staan. Die ga ik morgen op mijn gemak helemaal schoonmaken en dan gaat die ook naar mijn moeder. Dan komen de 5 Shanti, Gorgi, Twinkel, Mushu en Feline weer in deze kooi. Toch een beetje vertrouwd voor onze schatjes. Belle, Melody en Vitani worden morgen bij mijn moeder opgehaald.

Amir en Naschwa zijn er vrij rustig onder. Heb Naschwa wijs gemaakt dat ze veel te veel rotzooi maken dat ze daarom weg moeten. Amir haakt hier prima op in. Hij houd zich nu veel bezig met Naschwa op de playstation de schat.
Amanny heeft zich wat terug getrokken. Ze moet het even verwerken. Maar heeft er wel vrede mee dat het op deze manier is gegaan.

Ga morgen voor de afleiding wat leuks met de kids doen. Het is dan toch weer een ander gezicht als ze thuiskomen en de kooi is ook daadwerkelijk weg.

Er over praten gaat nog niet echt. Dan begin ik weer te janken :'( :'( Het heeft even tijd nodig denk ik.

Wat ga ik het missen hier in huis. Zelfs het gekrijs van Vitani.
Die nu trouwens heel erg rustig is bij mijn moeder.

Jullie zijn weer helemaal op de hoogte. Heb knallende koppijn dus leg me even op de bank.

Nogmaals bedankt allemaal voor jullie meeleven.

Liefs Jeanine

Mara

Hey lieve meid

Heel veel sterkte. Ik hoop dat je een beetje kunt wennen aan de lege plek in de kamer.

Liefs

Mara

Kimm


ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Anke

Hoi Jeanine,
Ik kan me voorstellen dat je de hele dag loopt te snotteren.
Het is ook niet niks....
Veel sterkte!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Hermien

Ach meis, laat de tranen maar komen, hoor. Natuurlijk niet waar de kinderen bij zijn. Maar gewoon als je hier op het forum bent. Het is zó begrijpelijk dat je je rot voelt. En die koppijn is daar ook het gevolg van. Het is ook niet niks! Hoewel ik af en toe ook wel eens denk om mijn 'Vliegtuig' van de hand te doen (zoals laatst toen Goofy zo broeds was en de hele buurt bij elkaar krijste), maar ik moet er niet aan dènken om nooit meer door hun gezang gewekt te worden. Of als ik thuis kom er geen valkje meer is om me te verwelkomen. Nee, dit is voor jullie heel heftig en ik leef heel intens met je mee. Heel, heel veel sterkte!

Dikke knuf van mij!

Peggy

 :-* :-*

Hoop dat je een beetje kunt slapen vannacht.

Liefs peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Koos

Ik lees net jouw verhaal Jeanine,wat is dit vreselijk!
Ik wil je heel veel sterkte wensen!

Ik hoop inderdaad ook dat je een beetje kunt slapen?

  Wij zijn inmiddels allemaal een keertje door Lotje getikt...Hihihih..Nu alleen Lotje zelf nog :D :D 

*Manon*

Sterkte meis, ik denk aan je!
:-*
Liefs Manon

*~Jeanine~*

Bedankt allemaal voor jullie super lieve berichtjes.

Met de valkjes gaat het allemaal heel erg goed.
Heb gisteren bij mijn moeder lekker geknuffeld met een deel van het disneyteam.
Ben ook nog even gaan kijken bij mijn achternicht. Melody, Vitani en Belle doen het daar ook supergoed. Ze eten en drinken alledrie heel goed. Vitani kwam gelijk een kroeltje halen dat was hun nog niet gelukt.
En ook hier heeft Vitani de sterkste longen ::)

Mijn achternicht zei wel dat ze het jammer vond dat Belle een mannetje is omdat ze wilde kweken met Belle.
Ik zei dus meteen dat Belle 100% zeker een poppetje is.
"Ja maar hij fluit." En mee gaat Belle kippetje zitten ;D
Ze moet nog 6 weken wennen en dan krijgt ze een blok met de man waar ze nu apart mee zit. En bonte man split geelwang. Ben dus benieuwd.

Verder denk ik er over om dit boekje te sluiten omdat het niet meer mijn disneyteam is en ik dus ook geen valkjes meer in huis heb.

Nogmaals bedankt allemaal.

Heel veel liefs Jeanine.

Anja

Hey meis,

Fijn dat je even hebt kunnen knuffelen met een deel van je Disneyteam.

Belle krijgt over 6 weken een blok. Super zeg.

Jammer dat je je boekje gaat sluiten maar ik begrijp het wel. Heel veel sterkte nogmaals voor jullie allemaal.

:-* :-* :-* :-* :-*

Anja

Kimm

hoi jeanine,

ik ben blij voor je dat het erg goed gaat met alle valkjes. gelukkig kan jij ze nog bezoeken.
ook snap ik het als jij  je boekje wilt gaan sluiten, inderdaad jammer ;)

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Peggy

Hoi Jeanine,  fijn om te lezen meis dat het goed gaat met je disneyteam..en dat je even hebt kunnen kroelen met Vitany en andere valkjes van je super team.
enne als je dit boekje gaat sluiten dan kan je altijd nog een boekje beginnen in het buurthuis..dan buurten we daar gewoon verder  :D
Sterkte hè met het missen van je disneyteam ondanks dat ze op een goed plekkie zitten.

Liefs Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

*~Jeanine~*

Bedankt allemaal.
Ik heb nu definitief gekozen dat ik mijn boekje sluit.
Heb nog een paar keer naar alle foto's gekeken van onze lieve schatjes en dan rollen de tranen weer.
Denk niet dat ik het op het moment aankan om iedere keer over ze te schrijven. Dan maak ik het voor mezlf alleen maar moeilijker omdat ze niet hier meer zijn.

Dus dit boekje mag op slot.

Nogmaals iedereen heel erg bedankt. Jullie zijn kanjers :-*

heel veel liefs Jeanine

Kimm


ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Sally

Dag lieve Jeanine,

Ik snap het ook als je wil dat dit boekje op slot gaat, al vind ik het wel spijtig.
Maar je hebt wel gelijk, dat als je altijd weer over hun gaat schrijven het toch moeilijk blijft, omdat ze toch niet bij jou zijn..
Gelukkig kan je ze nog zien, en kan je nog met ze knuffelen. Dit verlicht het toch een beetje.

Sterkte! En een dikke knuffel voor jou.


Liefs,
Sally