Het Disneyteam! Alle valkjes verhuisd. Ze doen het allemaal heel goed.

Gestart door *~Jeanine~*, 25 september 2007, 00:17:18

« vorige - volgende »

Marian

Hoi Jeanine,

Fijn hoor dat het zo goed met jou en de valkjes gaat :)
En dat Mushu zo'n lekkere kuskont is ;D
Indy, zijn zusje, is ook zo'n lekker wijffie :P.....zit het liefste bij je, houdt ook van kusjes, maar nog niet van kroelen met de vingers ::) Heerlijk lief en speels karaktertje :-*
Houdt Mushu wel van kroelen met de vingers?

Fijne avond en kroeltje van Indy voor Mushu :D :D
Groetjes, Marian

Kaatje

Hoi Jeanine,

Wat is Melody toch een lieverdje om te zien en wat fijn dat het disneyteam Musha volledig geaccepteerd hebben en Musha nog eens zo'n heerlijke kroelkont is  :D

Ik ben de tel een beetje kwijt maar hoeveel valkjes heb je nu inmiddels als Melody straks ook in het team zit !? Je valkjes hebben mooie gewichten, fijn dat het allemaal zo goed gaat met de valkjes  :D

Liefs, Karin

*~Jeanine~*

Hoi Marian,

Geweldig dat Indy het ook zo goed doet bij jou.

Hier kan ik echt alles doen met Mushu. Ik hoef maar bij de kooi te staan en meneertje komt naar de deur springen. Hij is liever uit dan in de kooi. Kroelen vind hij helemaal geweldig. Ik kan hem zelfs plat op zijn ruggetje leggen en dan over zijn buikje aaien :o Dat mag ik bij geen enkel ander valkje.
Hij is dus echt helemaal nergens bang voor.

Ik houd wel af en toe mijn hart vast als hij hier door de kamer gaat als een straaljager ::)
Hij begint nu ook goed te fluiten. Het bouwvakkersfluitje kan hij al en een klein stukje van happy birthsday ;D Verder doet hij graag Gorgi naar 8)

Hoi Karin,

Melody is echt een super mooi meisje. Ben heel blij dat zij naar ons mag komen.
Ik sta er zelf van te kijken dat Mushu zo'n ongelovelijk lekker ding is. Ben sowieso gewent dat ze wel tam zijn maar Mushu slaat werkelijk alles. Ik heb nog nooit zo'n gekke lieve vogel gezien. Misschien omdat hij wat jong is en veranderd het dadelijk nog. Vooralsnog genieten we lekker van hem.

Liefs Jeanine

Kimm

hoi jeanine

haha op zijn ruggetje leggen en dan over zijn buikje aaien, wat geweldig!!!
weet je zeker dat het een vogel is en geen katje? ;D
lief  hoor dat hij zo is. leuk is dat he? en heerlijk genieten daarvan!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

*~Jeanine~*

7 maart 2009, 17:09:27 #3364 Last Edit: 7 maart 2009, 20:09:17 by *~Jeanine~*
Zazou

Zazou is ons oudste valkje.
Geboortedatum 29 augustus 2007.
Het is een lutino poppetje.

Zazou is supertam en luisterd ook goed naar haar naam. Ze is heel lief en aanhankelijk. Ik heb Zazou gekocht als verjaardagscadeau voor mijn man. Het is heel frapant dat Zazou ook het liefste bij mijn man zit. Als hij er niet is zijn we allemaal goed genoeg. Zo gauw mijn man binnen komt wil ze alleen nog maar bij hem zitten. Samen eten en thee drinken is haar dagelijkse ritueel. Ik hoef er niet bij te zeggen dat Zazou ook de favoriet van mijn man is. (Hij vind haar niet het mooiste maar wel de speciaalste)

Baloo

Baloo is een een gepareld wildkleur mannetje.
Geboortedatum 1 november 2007 bij Bianca.

Baloo is niet zo dol op mensen. Hij luisterd ook absoluut niet. Hij is de echt eigen baas. Meneer gaat pas terug in de kooi als hij het wil en eerder niet. Bijten doet hij niet maar je kan hem ook niet echt pakken voor even te kroelen.
Verder is Baloo de macho in de kooi. Hij wisseld namelijk heel graag van partner ::) De meiden die voor zijn charmes zijn gevallen zijn inmiddels Zazou, Feline, Belle en Twinkel. Aandacht te kort heeft hij dus echt niet :o

Feline

Feline is ons opvangmeisje ze komt bij Anja en haar gezin vandaan en is geboren bij Caroline.
Het is een getekend cinnamon gepareld poppetje.

Feline hoor je bijna niet. Het is een hel rusitg ingetogen lief meisje. Ze stapt altijd meteen op en kroelen vind ze ook heerlijk. Ze maakt er altijd een heel lief geluidje bij. Feline moeten we alleen een beetje in de gaten houden met de lekkere dingen wat er in de kooi hangt. Ze wil nogal veel snoepen. Vliegen deed ze niet veel nu gelukkig wat meer en daardoor is ze ook niet meer zo zwaar als eerst.

Shanti

Shanti is een cinnamon bont gepareld split witmasker poppetje.
Geboortedatum 17 maart 2008 Bij Chantal.

Shanti is heel lief en heel rustig. Moet altijd even goed kijken of ik Feline of Shanti heb omdat ze uiterlijk en karakter veel van elkaar weg hebben. Shanti is iets minder geel als Feline. Shanti geeft kusjes of het de lieve lust is. Alleen zijn ze soms een beetje te hard :-\ Shanti is verder een beetje ongeduldig als de kooi opengaat wil ze meteen eruit. Duurt het naar haar mening wat te lang klimt ze er zelf wel uit om meteen naar ons toe te vliegen :D Het is een schatje.

Belle

Belle is een cinnamon geelwangpoppetje.
Geboortedatum 19 maart 2008.
Geboren bij Chantal

Belle was heel erg lief en supertam. Ja inderdaad was. Sinds ze voor de charmes van Baloo is gevallen heeft ze het niet meer zo op ons. Ik kan haar wel met de volle hand pakken en in de kooi stapt ze ook wel op. Toilettraining doorloopt ze fantastisch tot het moment dat je niet meer met haar alleen bent :( Het is een super mooi meisje met prachtige gele wangetjes. Ze is ook het enigste poppetje dat kan fluiten :)Helaas gaat Belle door het leven zonder kuif :-\
Maar ik zou haar niet willen ruilen voor eentje met kuif hoor. Ze is onmisbaar voor ons disneyteam.

Twinkel

Twinkel is een bont gepareld lutino poppetje split witmasker.
Geboortedatum 19 maart 2008
Geboren bij Chantal

Twinkel is officieel van Amanny mijn dochter. Chantal zei toen we haar haalde dat het een beetje een kattekopje was die veel aandacht nodig had. Nou dat heeft ze ook gekregen van Amanny. Twinkel is zonder te overdrijven een super lief en echt megatam valkje. Er is helemaal niks kattigs meer aan haar. Ze houd ontzettend veel van kroelen. Is altijd als een van de eerste bij de deur van de kooi. Vliegen doet ze nauwelijks. Ze blijft liever op je schouder zitten en kabbelt aan je oor als je stopt met kroelen. Het is een van de liefste valkjes die we hebben.

Gorgi

Gorgi is een gepareld witmasker mannetje.
Geboortedatum 26 maart 2008
Geboren bij Caroline.

Gorgi is de kleinste van allemaal. Ook en van de liefste. Fluiten doet meneertje alleen in de kooi. Vliegen doet hij helemaal niet. Hij zit ook niet graag op de schouder behalve bij Naschwa (mijn jongste dochter) Als hij uit de kooi is roept meneer alleen maar ieuw ieuw ieuw ;D Hij zegt ook Pretty bird net als Baloo. Gorgi is helemaal verliefd op zijn voerbak ::) De enigste buiten hem die daar aan mag komen is Mushu :) Gorgi is klein van stuk maar zeker altijd zeer aanwezig in de kooi. Het is een geweldige lieverd. Hij krijgt binnenkort familie in de kooi ;D

Vitani

Vitani is een cinnamon gepareld poppetje.
Geboortedatum 23 Juni 2008
Geboren bij Caroline.

Vitani is onze gillende keukenmeid. Af en toe zou ik willen dat ze een volume knop had en die een stuk lager willen zetten. Deze dame heeft veel pit. Ze kan ongelovelijk lief zijn als ze er zin in heeft en ook een enorme kreng zijn als ze geen zin heeft. Ze is een van de mooiste. (mijn man vind haar het mooiste) Vitani is een lekkere dikkerd. Met valkjesfilet op haar borst ;D Vitani is super eigenwijs en is ook heel nieuwsgierig. Als Baloo met iemand een nummertje maakt zit juffrouw er altijd met haar snavel erbij ::)
Ik zeg altijd Vitani is voor de duivel nog niet bang. Ze gaat echt voor niemand aan de kant. De andere weten dit inmiddels en maken dan ook zelf plaats als Vitani op hun plaats wil gaan zitten 8)

Mushu

Mushu is een getekend mannetje
Geboren bij Caroline.

Mushu is een heerlijk lief mannetje. Ik mag alles met hem doen. Mushu is helemaal niet bang. Hij stapt zowel in als uit de kooi bij iedereen netjes op. Kroelen vind hij geweldig. Mushu heeft net zo lief karakter als zijn grote zus Feline. Hij is liever uit de kooi dan erin. Fluiten gaat al heel aardig. Hij trekt het meeste op met Twinkel en Gorgi.
Ondanks dat Mushu nog niet zo heel lang hier is heeft hij wel al heel duidelijk gemaakt bij de anderen dat hij er helemaal bijhoort 8) Het is een heerlijk aanhankelijk kereltje die ik voor geen goud meer wil missen :D

Maar dat geld natuurlijk voor ze allemaal.

Nou jullie zijn weer helemaal op de hoogte.

Liefs Jeanine

Caroline

Hey meis .... wat een heerlijke update en wat een heerlijke valkjes heb je.  ;)

Fijn weekend.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Marian

Hey Jeanine,

Oh wat een super leuke en interessante update heb je geschreven :D 8)
Ik heb echt genoten van de karakterbeschrijvingen van je Disneyteam, wat een geweldige valkjes heb je :D :D
Komen er ook nog gave foto's aan? ;D ;D ;D

Fijne avond, groetjes Marian

Dierenfreackske

Hoi Jeannine, ik heb genoten van je update van je valkjes, nu weet ik weer welke mutatie ze hebben en bij wie ze vandaan komen, hele goede kwekers dus, grtjs Ann

Peggy

Wat een leuke update Jeanine. Zo ben ik in één klap weer helemaal bijgelezen  ;)
Fijn ook,dat je nieuwste aanwinst het zo goed doet en dat hij zo heerlijk tam is en nog blijer ben ik om te lezen dat het zoooo goed gaat met je mooie albinomeisje Melody  :-*

Hoop natuurlijk,dat het met jou en je gezinneke ook goed gaat.
Ik zelf ben ook niet echt vaak op het forum..de ene keer kom ik hier dgn achtereen en dan ineens weer een tijdje niet terwijl ik het wel erg leuk vind hoor maar dan komt het er gewoon niet van. Ik wil eigenlijk verschillende dagboekjes bijhouden ( waaronder die van jou ) maar het lukt me niet altijd.

Het ga je goed hè  ;) :-*

Liefs peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

*Manon*

Hoi hoi Jeanine,

Leuke update heb je geschreven over je valkjes.
Wat een leukerd is Mushu zeg, een valkje die je op de rug kunt leggen... ik moet er wel om lachen, echt leuk!!

Melody wordt prachtig hé, ze is niet anders geweest dan prachtig, na een spannende tijd komt ze heerlijk bij jullie wonen.. hopelijk mag je haar snel halen, ze doet het goed hé!  :D :D

Liefs manon

Sally

Hoi Jeanine,

Erg leuke update heb jij neergeschreven, leuk om te lezen hoe ieder zijn eigen karaktertje heeft.

Groetjes Sally

*~Jeanine~*

Hoi Caroline,

Heb zeker heerlijke valkjes. De meeste kan je dus je weet wat voor valkjes ik in huis heb ;)

Hoi Marian,

Ben op dit moment druk met vele andere dingen. Ik zal proberen om snel wat foto's te maken ;)
Al kan je ze wel allemaal in mijn handtekening zien behalve Mushu :( en dadelijk Melody ;)

Hoi Ann,

Fijn dat je genoten hebt van de update :)

Hoi Peggy,

Fijn dat je in een klap weer helemaal up to date bent ;D
Ben ook heel erg opgelucht dat Caroline de kaboutertjes erdoor heen heeft gekregen. Voor mij ook een opluchting extra want Melody is het meeste voor Amir (hij was 2 maart jarig) en Melody is mijn verjaardagscadeau voor hem :D Hij moet er alleen een beetje langer op wachten. Maar dat vind hij helemaal niet erg ;)

Zelf ben ik de laatste tijd ook veel minder op het forum. Houd bijna geen een boekje bij. :-[ Vind het wel jammer maar andere dingen gaan nu even voor.

Hoop dat het ook met jou en je gezinnetje goed gaat.
Dikke  :-* en knuffel.

Hoi Manon,

Mushu is echt een valkje apart. Hij draait in allerlei bochten om maar gekroeld te worden ;D Ik leg hem niet iedere keer op zijn ruggetje hoor. Wilde gewoon even kijken wat hij zou doen. Hij bleef heerlijk ontspannen ligeen met de pootjes omhoog en lekker kriebelen op zijn buikje.

Melody is inderdaad prachtig. Ik had haar al gezien toen we Mushu gingen halen en in het echt is ze nog mooier. Ik heb twee lutino's (1 gepareld) die hebben dus ook rode oogjes maar die oogjes van Melody zijn veel feller rood. Echt heel erg mooi. We kunnen haast niet wachten dat ze mag verhuizen. We wachten netjes op groen licht van Caroline ;)

Hoi Sally,

Ze zijn inderdaad allemaal heel verschillend. Ik hoor meestal wie er het hoogste woord heeft. Ze hebben ook ieder hun eigen geluidje. Vitani is de enigste die zo'n schel geluid heeft. Die hoor ik al gillen als ik de sleutel in het slot steek. Goed alarm voor inbrekers ;D

Liefs Jeanine

Dierenfreackske

Hoi Jeannine, hoe is het met de valkjes ? Geniet er maar van hoor! Grtjs Ann

Anja

Goedemorgen Jeanine,

Ik kom je even feliciteren met de verjaardag van je dochter Amanny.

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.