Het Disneyteam! Alle valkjes verhuisd. Ze doen het allemaal heel goed.

Gestart door *~Jeanine~*, 25 september 2007, 00:17:18

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi Jeannine ....hopelijk kan je vanacht weer weer rustig in je bedje slapen  ;)  Fijn dat Twinkel weer beter is , echt super !!
Grtjs Ann

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

♥Debby♥

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

*~Jeanine~*

Hoi Kim,

Lief van mijn hubby hé?  ::)
Heb een poging gedaan om in mijn eigen bed te slapen :-\

Hoi Marian,

Bedankt  :-*
Je merkt echt niks meer aam Twinkel.
Ga haar in het weekend douchen dan is het wondje heel goed ingedroogd.

Hoi Ann,

We zijn allmaal harstikke blij dat Twinkel helemaal hersteld is van die afschuwelijke bloedpen.

Hoi Caroline,

Dankjewel :-* :-* :-*

Hoi Debby,

Helaas niet maar dat had niks met de valkjes te maken.
De jongste van ons is ook ziek dus moet bij papa en mama slapen. Zij slaapt en wij niet :-\ ::)
Amir vannacht ook nog ziek geworden dus kan m'n lol op hier. :-X
De griep heeft ons huishouden helemaal in z'n greep :'(
Hoop dat hij snel weer verdwijnt.

Maar met de valkjes gaat het helemaal prima. Ze gaan allemaal hun gangetje. Twinkel merk je helemaal niks meer aan. Dus ook goed nieuws.
Het enige minder goede nieuws is dat Vitani tijdelijk zonder staart door het leven gaat. Alle staartveren zijn afgebroken >:( :'( Maar weet dat ze weer een hele mooie staart terug krijgt bij haar oudere zus Jamie van mijn moeder is het ook gebeurt en ze heeft weer een prachtige staart. Gewoon de rui maar afwachten.
Hoop dat ze dan wat rustig is want als je ziet wat voor een capriolen ze uithaalt  ::) Soms moet je met Vitani je hart vasthouden.
Denk dat Caroline haar heeft ingefluisterd dat ze een acrobate is of zoiets :P ;D Want ze gedraagd ze zich echt wel ;D ;D

Liefs Jeanine

Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Sally

Hihi, Ocharme Vitani toch.
almaar goed dat alles nog mooi terug groeit he ;)

Dierenfreackske

Hoi Jeannine , arme meiss , is het allemaal van de rui afgebroken ?? Ik hoop dat ze snel weer haar nieuwe
staartveren terug heeft !  Nu kan ze alleen maar mooier worden he , Wacht maar tot ze haar nieuwe veren heeft , dan gaat ze pas echt supermooi zijn ! Grtjs Ann

Diaantje

Hoi Jeanine,

Ben blij dat het beter gaat met Twinkeltje..ach....
wat een opluchting...

Bah dat iedereen net nu ook ziek wordt bij jou in huis, hoop dat ze snel weer beter zijn.

Beterschap meid!!!!

Dagboek Tjippy en Yuki

Dierenliefde is een wonder,
deze vriendschap is heel bijzonder.

Marian

Goedemorgen Jeanine,

BETERSCHAP....voor iedereen :)
Och jee :o.....zonder staart.....lijkt me erg onhandig voor Vitani ::)......is het gekomen door een ongelukje ???...of kan  het zo soms door de rui komen??? :-\ :P

Lekker wat opknappen vandaag hè ;) :D

Groetjes, Marian

Anja

Hoi Jeanine,

Hoe gaat het hier? Zijn de zieke weer beter? En hoe is het ni met Twinkel en Vitani?

Liefs Anja

Caroline

Ik zat nog even te denken .... als je het durft  ;) kun je ook alle afgebroken staartveren er stuk voor stuk uit trekken .... gewoon 2-3 per dag met een korte krachtige ruk .... dan komen ze vééééél eerder terug.  ;) De rui kan goed nog maanden duren, als je ze verwijderd heeft ze binnen 6-8 weken een nieuwe staart.  ;)

Beterschap lieverds!!  :-*

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi Jeannine , wat fijn dat het hier ook goed gaat met de disney team valkjes ! Grtjs Ann

*~Jeanine~*

Hoi Sally,

Op ten duur groeit er natuurlijk weer een hele mooie staart terug ;)

Hoi Ann,

Nee de staart is niet door de rui afgebroken. Als ze in de rui zijn vallen de veertjes gewoon uit dan breken ze niet af. Vitani turnt graag en dat loop niet altijd goed af en dan donderd ze naar beneden zo zijn de staartveren afgebroken ;)

Hoi Diaantje,

Twinkel is weer helemaal de oude gelukkig :)

De griep heerst op dit moment en als de een begint dan gaat het vaak in een kringetje helaas :'(

En dankjewel :-*

Hoi Marian,

Dankjewel.

En de staart van Vitani komt door haar turnkunsten ::)

Helaas nog niet echt opgeknapt van de griep maar dat komt wel ;)

Hoi Anja,

De zieken zijn nog steeds niet in orde. De kids gelukkig wel. Alleen wil het bij Alaaeldin en mij maar niet weg gaan. Heb inmiddels nauwelijks een stem en daar wordt handig gebruik van gemaakt door de kids >:( Als je dan iets zegt "Ja mama piep maar lekker verder hihihihi :( " Maar ik ga wraak nemen alleen weten de kids dat nog niet :P
Met Twinkel gaat het weer prima :D
Vitani heeft nog steeds geen staart ::) En ze blijft gewoon hardnekkig door gaan met turnen ::) 8)

Hoi Caroline,

Ik had gisteren hier al gelezen en dacht oke dan probeer ik dat maar.
Dus pak ik onze Vitani.
En ze keek me echt zo aan van. "Wat ga jij in hemelsnaam met mij doen?" Op het moment dat ik een afgebroken staartveer wilde pakken doet ze zo lief haar koppie omlaag en haar prietgeluidje voor een kroeltje. Ja toen kon ik het niet meer.
Doe straks wel een nieuwe poging.
En jaaaaaaaaaaa ik weet het ik ben een watje ::)

en dankjewel voor het advies en beterschapswens :-*

Hoi Ann,

Dat is zeker fijn :D

Liefs Jeanine

Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*~Jeanine~*

Hoi Caroline,

Ik heb al 2 afgebroken staartveren van Vitani uitgetrokken.
Volgens mij vond/vind ik het moeilijker dan dat zij het vind.
Ze heeft geen kik gegeven maar vind 2 stuks op 1 dag wel meer dan genoeg. Morgen nog maar 2 doen en dan nog 1 keer drie dan zijn ze allemaal weg en kan de nieuwe staart eerder doorkomen.
Ze laat zich nu lekker kroelen door Zazou :D
Hoop alleen dat ze haar turnschoentjes in de wilgen hangt  ::)en zich gaat gedragen als een mooi lief valkje. Ik voel over haar hele lijfje alweer wat pennetjes komen. Dus de eerste echte rui heeft ze nu wel gehad  :) En kan heel trots vertellen dat de parels even mooi zijn gebleven. Het is echt een super schoonheid :D

Liefs Jeanine