Het Disneyteam! Alle valkjes verhuisd. Ze doen het allemaal heel goed.

Gestart door *~Jeanine~*, 25 september 2007, 00:17:18

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Jeanine,

Hoe is het hier?

Naschwa de griep gehad. Dat heerst op het moment nogal.
Op het werk wordt de ene na de andere ziek.

Je hebt het groene licht van Caroline gehad en de valkjes opgehaald. Hoe is het met de nieuwelingen? Doen ze het goed?

Liefs Anja

♥Debby♥

Hoi jeannine.. waar ben je meid?? je boekje zakt wel heel ver weg nu!!

HOop dat alles goed met jou en je gezin gaat.. en natuurlijk ook met de valkjs..

Groetjes!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

*~Jeanine~*

30 september 2008, 13:11:38 #2807 Last Edit: 30 september 2008, 13:14:23 by *~Jeanine~*
Hoi Caroline,

Met Rexie gaat het supergoed. En met de andere trouwens ook ;)

Hoi Ann,

Het gaat prima met alle valkjes :D

Hoi Karin,

Er wordt er altijd wel eentje ziek als we terug komen uit Egypte. Gelukkig gaat het allemaal goed.

Zazou is gewoon veel aangekomen omdat ze veel te weinig heeft gevlogen toen we weg waren. Ze weegt nu weer 123 gram en dat vind ik heel erg netjes.

Een dikke knuffel terug voor jou en je valkenkindjes :-* :-*

Hoi Anja,

Naschwa is inmiddels al aan de volgende griep begonnen :-\ Maar voor de rest gaat het prima. En de nieuweling Rexie doet het supergoed bij mijn moeder. Kan niet wachten dat wij weer aan de beurt zijn ;D

Hoi Debby,

Ik leef nog!!!
Heb gewoon een superdrukke maand achter de rug. Voor ons was het namelijk Ramadan. En mijn hubby heeft veel vrienden die hier zonder vrouw en kinderen zijn. Dus iedere dag een hoop volk over de vloer en dan sta ik zo lang in de keuken (Egyptisch koken) toen had ik gewoon geen puf meer om achter de pc te kruipen.
Gisteren was de laatste dag van de Ramadan en vanaf vandaag heb ik het dus een stuk minder druk :P ;D :D

Met ons en de valkjes gaat het dus super goed.
Bedankt voor het vragen naar ons :-*

p.s: Mijn complimenten voor de mooie handtekeingen die ik heb gezien. Echt super :o

Zazou is inmiddels 1 jaar geworden op 29 augustus en wat doet onze Baloo? Hij gaat vreemd >:( >:(
Mooi verjaardagscadeau zeg :(
Meneer eet van 2 walletjes.
Hij wipwapt met zowel Zazou als Feline :-X

En als Baloo met Feline een nummertje maakt gaat Gorgi voor ze zitten om allemaal melodietjes te fluiten het gek mannetje. ;D

Ik probeer snel weer foto's te maken.

Heel veel liefs.

Dikke knuffel voor jullie allemaal :-*

♥Debby♥

Hoi Jeanine,

Leuk om weer van je te horen.. en inderdaad.. de Ramadan.. wat zul jij het druk gehad hebben zeg.. maar natuurlijk ook wel gezellig altijd.. veel mensen over de vloer!

Fijn dat het met de vogels allemaal goed gaat.. dat is fijn te horen!

Ik hoop dat je weer wat rust krijgt nu en dat we je weer wat vaker tegenkomen! lijkt me gezellig..  :)

Annelies

Hoi Jeannine

Welkom terug meid en waar kan je niet beter ontspannen na zo'n drukke maand als hier op het forum.

Blij dat alles goed gaat bij je  ;)

Groetjes Annelies

lynette

Hoi Hoi

wat leuk om weer wat te lezen van jou.
En wat een nieuws Baloo die van 2 walletjes eet.
Dat dee Bullit in het begin ook en trok toen toch weer naar zijn Angel. Ik denk gewoon dat hij wat ervaring wil opdoen  ;D

"En als Baloo met Feline een nummertje maakt gaat Gorgi voor ze zitten om allemaal melodietjes te fluiten het gek mannetje."

Hahaha dat is hier ook voorgekomen met Diego die wilde zelfs een handje helpen.  ;D Gekke kippen.

De ramadan loopt toch af met een groot feest of heb ik dat mis? In ieder geval heb jij het er erg druk mee gehad. Dan geloof ik zeker dat je geen energie heb om even achter de pc te kruipen.

Hopelijk is Naschwa snel van de griep af en hopen dat niemand dit overneemt ij jullie.

Groetjes Lynette

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Caroline

Hoi hoi, ik kom even snel gedag zeggen, ben nog even druk druk druk.  :D

Ik wist waarom je weinig tot niet online was maar ben blij dat je er weer bent, gezellig!!!  ;)

Knuffel voor alle lieverds terug.  :-*

De blokken hangen er weer in dus ..... duimen voor allemaal moois.  ;) :P

Dikke kus voor je lieve kindertjes en jou.  :-*

Oh mams, niet vergeten.  :-*

Doeiiiiiiiiiiiiiiiiii!!  ;D ;D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*~Jeanine~*

Hoi Debby,

Ja het was een super drukke maand.(vaak twee a drie keer per dag koken ::) )
Eerlijk gezegd ben ik blij dat het weer voorbij is  :-[

En ik heb het nu een stuk minder druk.
Dus je gaat me tot vervelends toe tegenkomen ;) ;D

Hoi Annelies,

Inderdaad voor een beetje ontspanning is het forum ideaal :D

Hoi Lynette,

Wat Baloo betreft ik weet niet of Zazou het pikt dat hij het nu ook met Feline doet. Vandaag gaat ze iedere keer ergens anders zitten als Baloo komt. Mmmmmmmmm de tijd zal het leren.

En het klopt inderdaad dat de ramadan afloopt met het "suikerfeest"
Maar hier in Nederland merk je er eigenlijk niet zoveel van. Gewoon een dagje niks doen. In Egypte is het dan veel leuker daar wordt "echt" gefeest.
En met dit rotweer ga je ook niet snel ergens naar toe.

Naschwa doet het al wat beter al denk ik dat ze mij wel heeft aangestoken :-\ Hoop dat het niet gaat doorzetten.

Hoi Caroline,

Hoe kan het ook anders dan dat je het druk druk druk hebt hihiihihi

De groetjes en  :-* zijn overgebracht ook aan ons mam.

En onze duimen gaan weer overuren maken. Ben benieuwd naar je nieuwe boekje :D ;)
[/font
]

Kaatje

Hoi Jeanine,

Ja ik geloof het direkt dat je een behoorlijk drukke maand achter de rug hebt, ook wel gezellig natuurlijk maar inderdaad een hoop werk om al dat lekkere eten op tafel te krijgen  ;)

Fijn dat het zo goed gaat met de valkjes, en owh owh, ... die Baloo is me er eentje zeg  :o

Zazou is weer prachtig op gewicht, het gaat lekker bij jou  :D

Wel vervelend dat Naschwa met de volgende griep begonnen is, nu moet ik wel zeggen dat het weer deze week flink is omgeslagen en ik het zelfs niet echt warm vind, maar eerder koud. Nog even en ik zet de verwarming lekker aan als dit zo blijft  :P

Fijn om je nu weer lekker wat vaker te zien, .... welkom terug meid  :-*

Liefs, Karin

*~Jeanine~*

Hoi Karin,

Gelukkig is de rust wedergekeerd ;D

Baloo is er inderdaad eentje. Naschwa zag het toevallig vandaag. Ze noemde Baloo een stoute vieze gemene jongen  ;D ;D ;D Dat hij het maar even weet hihihihi

Zazou is op dit moment flink in de rui en ziet er niet echt uit. :-\ Maar ben wel blij dat ze iets van haar gewicht kwijt is geraakt.
25 oktober is ze alweer 1 jaar bij ons wat vliegt de tijd toch. :o

Ik heb de verwarming ook al een paar keer aangedaan vooral sávonds is het vies koud.
Naschwa knapt langzaam maar zeker weer op.

En ik ben heel blij om weer terug te zijn heb het forum echt heel erg gemist. Bedankt voor je warme welkom terug :-*

Dikke knuffel voor jou en je valkenkindjes :-* :-* :-*

♥Debby♥

Goedemorgen Jeanine!

Ik hoop dat je van de week tijd hebt om foto's te maken.. ik ben eerlijk gezegd de tel een beetje kwijt geraakt en zou echt niet weten hoeveel valkjes en welke mutatie's enz enz enz.. ben door omstandigheden ook een tijdje afwezig geweest namelijk..

En verwacht je nog meer valkjes? of is jouw team nu compleet?? en hoe is het met Naschwa?

allemaal vragen.. haha...

*~Jeanine~*

Goedenmiddag Debby  ;D ,

Ik ga er gewoon tijd voor maken dat beloof ik ;)

Maar ik zal je vast vertellen hoeveel valkjes we hebben. Dat zijn er 8.
Zazou een lutinopoppetje
Baloo een wildkleur gepareld mannetje (de parels zijn allemaal weg  :'( )
Feline een primrose gepareld poppetje ( was eerst Yesni van Anja en Lisa )
Shanti een cinnamon bont gepareld poppetje
Belle een cinnamon geelwang poppetje
Twinkel een bont gepareld lutino poppetje (het nestzusje van Shanti)
Gorgi is een gepareld witmasker mannetje
En als laatste Vitani zij is een cinnamon gepareld witmasker poppetje.

En ja ik verwacht nog 4 valkjes. Een albinomeisje en een primrose getekend witmasker mannetje (net als Kouros van Caroline, die ook bij Caroline zijn gereserveerd)
En tot slot twee geelwangetjes. En dan denk ik dat mijn team compleet is maar ik zeg nooit nooit ;)

Met Naschwa gaat het weer een stuk beter. s'avonds en s'nachts hoest ze nog best veel maar madame is koortsvrij en wil morgen naar school. Dus gaat ze morgen weer naar school.

En vragen mag altijd hoor ;)

Groetjesssssssss

♥Debby♥

WAUWWWW dan heb je straks 12 valkjes in huis?? Dat zal een vliegveld zijn zeg als ze los zijn..  :D

Je hebt wel mooie mutatie's hoor.. ben reuze benieuwd naar de foto's!!

Fijn dat Naschwa weer opknapt.. als ze zelf willen dan zal het wel goed zitten.

Ik had vanmorgen Bente thuis met buikpijn maar die gaat nu mooi weer naar school.. die is mij veels te levendig en wil niet in bed blijven dus hoppa... schoolziek noem ik dat.. hahaha..

Nou, ik hou in de gaten of de foto's verschijnen.. leuk!

*~Jeanine~*

Hoi Debby,

Ik heb foto's gemaakt.
Helaas niet allemaal gelukt (maak foto's met de mobiel)
Maar beloofd is beloofd.
Ik ga ze dadelijk plaatsen.

Bente dus een beetje schoolziek :P
Daar heeft mijn zoon ook een handje van aan ::)
Helaas voor de kids hebben Mama's daar een soort radar voor hihihi

Over kinderen gesproken de foto's moeten een paar minuten wachten.
Eerst mijn kindertjes toespreken want de kleinste is weer aan het rondspoken :-\

Groetjesssssssssss

*~Jeanine~*

Hier komen dan eindelijk weer eens foto's van mijn schatjes.
Sorry dat jullie zolang hebben moeten wachten. :-[