Het Disneyteam! Alle valkjes verhuisd. Ze doen het allemaal heel goed.

Gestart door *~Jeanine~*, 25 september 2007, 00:17:18

« vorige - volgende »

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*~Jeanine~*

Hoi Ann,

Ben het helemaal met je eens :D

Hoi Anja,

Echt wel het ventje heeft de smaak te pakken :D

Hoi Yvette,

Ik denk ook veel beter als mijn Baloo ;D

Hoi Caroline,

WAUW WAUW WAUW  en nog eens WAUW
Dobey doet het echt super goed.
We zijn allemaal supertrots :D

Caroline

Ik ook!!  :D

Trusten voor straks, ik ga naar mijn bedje.  :-*

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*~Jeanine~*

Anja

Hoi Jeanine,

Wowie wat een mooi gewicht. Dobey is 10 gram zwaarder dan Yesni. Zo hè.

Groetjes Anja

*~Jeanine~*

Hoi Anja,

Nou Yesni begint dan toch ook echt de goede kant op te gaan.
Voor je het wet is ze ook helemaal zelfstandig en mag ze richting Helmond verhuizen :D
Op dit moment weegt Dobey meer als Baloo en Zazou :o :o

•=Bonnie=•

Hey Jeannine :)

Gaat goed he met Dobey, hartstikke fijn!

Caroline

Ik schreef dit al bij Anja,  :P

Klopt .... 10 gram lichter dan broertje Dobey .... broertjes Spike, voorheen Gipsy en Groupie zijn ook wat lichter, broertje Gabbertje is ook meestal zo rond de 90 gram.

Pa en ma hebben beide een hele andere bouw .... mama Diégah heeft een duitse vader .... daar zijn de valken heel grof, Diégah weegt normaal ook 135-140 gram, nu door 2 nestjes en haar ziekte is ze afgevallen en weegt "maar" 120 gram, dit is voor heel erg weinig, je voelt dan ook haar borstbeen uitsteken.  :o

Papa Amor heeft een gewone bouw, hij ligt normaal zo rond de 95-100 gram.  ;)

Het is nu eerst tijd voor Sophy en dan ga ik de valkjes wegen en pappen.  ;)

Groetjessssssssss

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*~Jeanine~*

Hoi Bonnie,

Het gaat echt heel goed met Dobey.
We zijn ook allemaal harstikke blij en niet alleen voor Dobey maar ook dat Caroline het G-nestje er toch doorheen heeft gekregen. Echt super. Mijn moeder wacht nu heel rustig af tot we een datum kunnen gaan prikken met Caroline :D

Hoi Caroline,

Ik had het net bij Anja gelezen :D
Het ene valkje is nu eenmaal wat fijner gebouwd dan het ander. Zo is Zazou redelijk fors en Baloo is juist fijner gebouwd.
Hopelijk zit Diégah wel weer snel op haar gewicht van 135-140 gram. Zielig als je haar borstbeen kan voelen uitsteken :'( Met jou goede zorgen gaat het vast helemaal in orde komen :D

Ons Zazou'tje heeft een nieuwe hobby gevonden.
Ze helpt me mee met borduren :D
Ik kijk natuurlijk heel erg goed uit met de naald.
Zo gauw ik die goed in mijn hand heb trekt ze de draad mee naar boven ;D En maar op en neer lopen over het stramien dat ze weer aan de beurt is.
Baloo wil ook wel maar durft niet hahaha het is echt een watje. Ver af heeft hij een grote snavel maar hij moet keer op keer weer het onderspit delven voor Zazou.
Zazou gelooft volgens mij in GIRLPOWER  ;D ;)

moonwitch (diana)

Hoi Jeannine

Ik had ook zo'n lekkere valk die me mee hielp met borduren.
Alleen ik had kraaltjes op mijn borduur werk zitten en die plukte (probeerde) zij er steeds af.
Als ik aan het borduren was moest ik het zo leggen dat ze er niet bij kon komen.
Gelukkig help die van jou mee en verniel ze niet je borduurwerk  ;D.
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

Monky

Hi Jeanine,

Wat schattig dat Zazou meehelpt  ;D Je mag wel oppassen dat ze niet door het touwtje heengaat  ;D

Het duurt denk ik niet zo heel lang meer voor Dobey richting je moeder gaat. Wel lekker spannend zeg.

Succes met de laatste loodjes van het wachten  :P ;D

Groetjes,
Monky

Dierenfreackske

Hoi Jeannine ....wat een gekke Zazou hoor , meehelpen met bordurden , schitterend ! Fijn dat het zo goed gaat ook met Dobey ! Grtjs Ann

Sally

Hallo Jeanine,

wat super dat Dobey het zo goed doet he, voor je het weet mag ie verhuizen richting jullie mam. :)
Super spannend is dat allemaal.

En lukt het nog met de zenuwen voor de eitjes van Chantal?
Wanneer gaan die uitkomen eigenlijk?
Ik ben nog steeds voor jullie aan het mee duimen hoor. :D

Hihi die Zazou toch, wat lief dat ie je mee helpt met borduren. Dat moet wel een leuk zicht zijn.

Groetjes Sally

Annelies

Hoi Jeannine

Gefeliciteerd met Dobey dat hij het zo super doet.

Zazou borduren oh ik heb hier nog wel een schilderij liggen wat af moet, kan ik het naar haar opsturen  ;D  ;D   ;D   ;D  ;D

Liefs Annelies

Kaatje

14 maart 2008, 11:42:43 #2024 Last Edit: 14 maart 2008, 11:44:26 by Kaatje
Hoi Jeanine,

Ook jou wil ik hier nog even extra persoonlijk bedanken voor je oprechte lieve woorden, je steun en natuurlijk voor het bidden, de kaarsjes en je positieve stralen ...

Ik weet zeker dat dit Paco, maar ook mij de kracht en moed heeft gegeven om door te blijven vechten om alles positief in te blijven zien  :-* :-* Bedankt voor je trouwe bezoekjes in mijn boekje, ... je bent een echte topper meid !!

Wat enorm fijn om te lezen dat het met Dobey zo goed gaat, ... ik ben echt super en super blij voor jullie en ik kan begrijpen dat je helemaal weg bent van Dobey en jullie ook echt heel erg trots op hem zijn !!

Feliciteer je moeder maar van me en zeg maar dat ik het echt super voor haar vind en jij bent een kanjer van een meid !! Ik blijf duimen dat je kooi snel iets voller zal zijn en jij ook snel weer omringd wordt door lieve kleine valkjes !!

Geef de kinderen maar een hele dikke knuffel van ons allen en heel veel plezier als jullie bij Oma Dobey zijn  :D Fijn dat jullie Dobey ook lekker kunnen kroelen en kunnen zien, wouw ... echt berichten om heel erg vrolijk van te worden  :-* :-*

Liefs, Karin