Het Disneyteam! Alle valkjes verhuisd. Ze doen het allemaal heel goed.

Gestart door *~Jeanine~*, 25 september 2007, 00:17:18

« vorige - volgende »

Yvette

Hoi Zazou

Vervelend he die spuitjes in je snaveltje
En als je goed je best blijft doen met je papje wordt je straks hele sterke valkje

Anja


Dus jij kent Onze Chantal ook. Wat een kleine wereld zeg.
Ik heb 8 valkjes van Chantal.

En Zazou als jij goed van het spuitje eet dan mag je mss snel naar je vrouwtje toe.
Je doet al heel goed je best lees ik wel.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Zazou

Jij doet goed je best zeg. Ga zo door.

Hoi Jeannine

Ik krijg twee oudere valkjes van Chantal, Foefer een opvangvalkje en zijn popje Punky,  hij is een donkere wildkleur en zij is volgens mij een lutino...of ik moet me even vergissen, kan ook....

mara

*~Jeanine~*

25 september 2007, 20:46:42 #18 Last Edit: 31 januari 2009, 18:35:48 by *~Jeanine~*
Hoi Yvette,

Ik blijf zeker heel goed mijn best doen. Maar mijn verzorgster en mijn baasje willen eerst dat ik helemaal zelfstandig zaadjes ga eten voordat ik mag gaan verhuizen naar Jeanine. Dus ondanks dat nare spuitje blijf ik heel goed mijn best doen.


Citaat van: Anja op 25 september 2007, 20:13:12

Dus jij kent Onze Chantal ook. Wat een kleine wereld zeg.
Ik heb 8 valkjes van Chantal.


Groetjes Anja


Hoi Anja,

Nee ik kan Chantal nog niet. Zazou komt uit Someren. Maar omdat ik hier op het forum heb gelezen dat je een valkje beter niet alleen kan houden, hebben we besloten om er nog een bij te halen. En omdat ik nog aan het bijlezen ben op het forum. Ook jou dagboek over je 11 Y-tjes. En je bent zo enthousiast over Chantal ben ik gaan kijken op haar site en hoe ze het doet is voor ons ideaal en Helmond is niet heel erg ver uit de buurt van Heerlen daarom willen we bij Chantal een valkje gaan kopen. Het liefst een Cinnamon bont gepareld of een lutino gepareld. Heb al gemaild dus moet maar ff afwachten op antwoord.

Hoi Mara,

Ik blijf goed mijn best doen. ;)

Nou ja maakt ook niet veel uit. je weet in ieder geval dat je weer verrijkt wordt met 2 valkjes. Leuke namen trouwens.

Allemaal kroeltjes van Zazou.
En groetjes van Jeanine.

Sharon

Hoi Zazou,
doe maar goed je best hoor! Laat dat spuitje maar lekker zijn werk doen. Goed eten hoor! En wordt maar vlug zelfstandig, dan kan je fijn naar je nieuwe lieve baasje toe.

Kroeltjes
* Levi *
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


*~Jeanine~*

26 september 2007, 20:40:35 #20 Last Edit: 31 januari 2009, 18:36:27 by *~Jeanine~*
Hoi Sharon,

Ik doe heel erg goed mijn best. Mijn verzorgster is best trots op me. Ze heeft mijn baasje laten weten dat ik al steeds beter ga eten ;D

Op dit moment krijgt Zazou nog 5 pap voedingen per dag van 4 a 5 ml. Zazou is vandaag precies 4 weken oud. Dus duurt het nog wel ff voordat Zazou naar ons kan verhuizen.

Lang alleen blijven doet Zazou in ieder geval niet. Ik heb al twee valkjes bij Chantal gereserveerd voor volgend jaar. Een lutino gepareld haar naam wordt Twinkel en een Cinnamon bont gepareld en haar naam wordt Belle.
Blijf toch bij de disneynamen hangen hahaha.

Zo gauw ik weer foto's heb van Zazou zal ik ze hier ook weer neerzetten.

Groetjes,
Jeanine en kroeltjes van Zazou.

Anja

Citaat van: Jeannine op 25 september 2007, 20:46:42
Hoi Yvette,

Ik blijf zeker heel goed mijn best doen. Maar mijn verzorgster en mijn baasje willen eerst dat ik helemaal zelfstandig zaadjes ga eten voordat ik mag gaan verhuizen naar Jeanine. Dus ondanks dat nare spuitje blijf ik heel goed mijn best doen

Allemaal kroeltjes van Zazou.
En groetjes van Jeanine.



Hoi Zazou,

Heeeeeeel verstandig van je baasje en de verzorgster hoor.
Jij wordt vast een groot en lief valkje.
Ik ben nu al benieuwd naar de foto's.

Groetjes Anja

Yvette

Het is inderdaad heel verstandig van jullie

*~Jeanine~*

26 september 2007, 21:05:41 #23 Last Edit: 31 januari 2009, 18:37:02 by *~Jeanine~*
Hoi Anja en Yvette,

We zijn wel erg ongeduldig. ;)
Maar dat mag niet ten koste gaan van Zazou.
Dus die paar weken wat het gaat duren houden we ook nog wel vol ;D
Daarnaa hebben we hopelijk nog jaren samen.

Groetjes,
Jeanine en Zazou.

Coco en Chantal

Hallo Jeanine

Ik dacht laat ik ook even in je dagboekje kijken  ;D

Nou het staat genoteerd hoor je 2 reserveringen voor volgend jaar ;)

O dus Zazou is nog maar 4 weekjes oud, wel een schatje hoor op de foto te zien.


Groetjes Chantal en de valkjes


*~Jeanine~*

26 september 2007, 22:31:46 #25 Last Edit: 31 januari 2009, 18:37:47 by *~Jeanine~*
Citaat van: Coco en Chantal op 26 september 2007, 21:57:37
Hallo Jeanine

Ik dacht laat ik ook even in je dagboekje kijken  ;D

Nou het staat genoteerd hoor je 2 reserveringen voor volgend jaar ;)

O dus Zazou is nog maar 4 weekjes oud, wel een schatje hoor op de foto te zien.





Hoi Chantal,

Leuk dat je ook even in het dagboekje komt kijken.
Super dat ik al kan reserveren voor volgend jaar :D

Dan is Zazou ook nog niet zo heel erg oud dus denk ik dat ik het beste kan wachten op de valkjes van jou. Hopelijk valt het wennen dan ook nog erg mee.

Je ziet ik moet nu ook nog een tijdje wachten ;)
Geduld is een schone zaak zullen we maar zeggen ;D

De kinderen vonden de foto's ook geweldig. Dus bedankt Chantal. Ze konden met een gerust hart gaan slapen en dromen over valkjes.

Groetjes Jeanine de kids en Zazou

Anja

Hoi Jeanine,

Jij hebt het virus ook al te pakken. Voor je het weet heb jij er ook 11.
Ik begon ook met 1 valkje en 1 is zo zielig en alleen.................tja nu heb ik er 11 en sta ik op de reserveringslijst voor nr 12.

Groetjes Anja

*~Jeanine~*

26 september 2007, 22:58:04 #27 Last Edit: 31 januari 2009, 18:38:27 by *~Jeanine~*
Hoi Anja,

Jij bent het eigenlijk wel schuld hoor ;D
Ik ben je dagboek aan het lezen ben op bladzijde 71.
En je valkjes zijn zo mooi.
Maar ik wilde het eigenlijk wel bij 3 of misschien 4 valkjes laten.
Als Zazou een pop is worden het 4 valkjes en als het een mannetje is dan 3. Omdat het 100% zeker is dat de volgende 2 poppetjes zijn.
Heb ze al gereseveerd bij Chantal.
Maar ja zeg nooit nooit hahaha.

Groetjes Jeanine en Zazou.

Anja

Hoi Jeanine,

Jaaaaaaaaaaaaa daaaaaaaaaaaaaaaag lekker makkelijk hè mij de schuld geven ;D ;D ;D ;D ;D
Ben jij helemaal vooraan in mijn boekje begonnen. Wow ik voel me helemaal vereerd hoor.

Groetjes Anja

*~Jeanine~*

27 september 2007, 08:03:47 #29 Last Edit: 31 januari 2009, 18:39:09 by *~Jeanine~*
Hoi Anja,

Ja hihihihi moet toch iemand de schuld geven.
Maar het is wel in positieve zin hoor ;)

Inderdaad helemaal vooraan begonnen in je dagboekje. Waar ik op dit moment ben is Yeuntje je laatste aan winst hihihi.
Maar er zijn inmiddels weer 3 erbij ;D.
Ik geniet vooral van je foto's en droge commetaar erbij.
Douchefoto's geweldig mooi om te zien.
Van de valkjes van jou vind ik Yiba en Yella het mooiste.
Maar ieder valkje heeft iets speciaals hoor. :D
Ga straks weer lekker verder lezen ;)

Groetjes Jeanine en Zazou