Het Disneyteam! Alle valkjes verhuisd. Ze doen het allemaal heel goed.

Gestart door *~Jeanine~*, 25 september 2007, 00:17:18

« vorige - volgende »

*~Jeanine~*

Hallo allemaal,

Ik zal me even netjes voorstellen.
Foto's volgen onderaan het bericht.
Mijn naam is Zazou.
Ik ben een Lutino valkje en geboren op 29 augustus 2007.
Vandaag ben ik door een kennis van mijn nieuwe baasje opgehaald bij de kweker.
Mijn baasje durft mijzelf nog niet met de hand groot te brengen omdat ze daar geen ervaring mee heeft. Daarom laat ze het aan iemand over die het vaak gedaan heeft en heel lief en geduldig is.
Ik moet daar dus even blijven totdat ik helemaal zelfstandig ben. Dat duurt nog wel even.
Mijn baasje vind dit zo'n leuk forum dat ze nu al een dagboek voor mij maakt. Lief he? Verder wordt mijn nieuwe baasje goed op de hoogte gehouden en krijgt ze regelmatig een verslag en foto's toegestuurd over de mail. En die zal ze natuurlijk met jullie delen. Want ze is nu al super verliefd op mij. Kan alleen maar hopen dat dat wederzijds zal zijn.
Ik weet dat mijn baasje zelf ook drie kleintjes heeft en ook nog een man en een grasparkietje die Lady heet.
Ik hoop dat ik goed met de kindjes overweg kan. Maar kindjes ben ik wel gewent van de plaats waar ik geboren ben dus zal dat reuze meevallen. Mijn baasje zal jullie verder op de hoogte houden als jullie dat leuk vinden.
Hier komen enkele foto's van mij.






Mijn baasje vind mij een van de mooiste lutino'tjes die ze gezien heeft. Ga bijna naast me valken voetjes lopen hihihihi.
Tot de volgende keer.
:'(

Anja

Hallo Zazou en Jeannine,

Wat leuk dat jullie ook een dagboekje gaan bijhouden. Ik ga je zeker te weten volgen.
Je bent een pracht lutino hoor. Dat heeft je baasje niet overdreven.
Je hebt het maar getroffen mat zo'n lief baasje.

Groetjes Anja

Yvette

Je ben al hele knappe lutino en wist je dat al?
Je baasje heeft hele mooie foto's gemaakt van je
En zoals mijn vorige spreker al heeft gezegd dat je goed getroffen hebt met zo'n lief baasje


*~Jeanine~*

25 september 2007, 07:42:47 #3 Last Edit: 31 januari 2009, 18:31:31 by *~Jeanine~*
Hoi Anja,

Bedankt voor het compliment.
Dadelijk gaat mijn baasje nog naast haar mensenschoenen lopen van trots hihihi.
Leuk dat je me gaat volgen in mijn dagboekje :).

Hoi Yvette,

Ook bedankt voor het compliment.
Weet zeker dat mijn baasje er trots op is.
Fijn dat jullie al overtuigd zijn dat ik een lief baasje zal hebben hihi.

Tot snel maar weer.
Een kroeltje van Zazou.

En groetjes van Jeanine

Mara

Hoi Zazou en Jeannine,

Wat leuk dat jij ook boekje krijgt, Zazou. En je bent inderdaad een heel mooi lutino valkje hoor. Wordt maar gauw groot en zelfstandig, dan mag je gauw naar je vrouwtje.

mara

*~Jeanine~*

25 september 2007, 17:06:50 #5 Last Edit: 31 januari 2009, 18:32:03 by *~Jeanine~*
Hoi Mara,

Leuk dat je hier ook komt kijken.
Ik ga heel erg goed mijn best doen om zelfstandig te worden.
Want ze zijn in Heerlen met smart op mij aan het wachten.

Kroeltjes van Zazou.
En groetjes van Jeanine.

Mara

Hoi Zazou

Dus jij bent dadelijk ook een Limburgs valkje? Dat is wel mooi. Want mijn valkjes zijn ook uit Limburg. Maar je moet dan wel met een zacht g gaan praten.  ;)

Mara

*~Jeanine~*

25 september 2007, 17:59:09 #7 Last Edit: 31 januari 2009, 18:32:31 by *~Jeanine~*
Hoi Mara,

Wat leuk ook een limburgse hier.
Mijn moeder komt uit Eindhoven dus met die zachte G valt het wel mee.
En het toeval wil dat Zazou ook uit brabant komt. Hij/zij is geboren in Someren.
Hopelijk komt ons volgende valkje uit Helmond dus ook weer in Branbant.
Of wij vinden de zachte G meevallen en andere horen het wel dat kan natuurlijk ook ;D
Komen al je valkjes uit Limburg?

Mara

Hoi Jeannine

Al mijn vogeltjes zijn uit Limburg ja.  ;D Maar ik krijg volgend jaar ook twee Brabantse valkjes, en wel van een hele lieve kweekster uit Helmond.  ;D

mara

*~Jeanine~*

25 september 2007, 18:03:10 #9 Last Edit: 31 januari 2009, 18:33:05 by *~Jeanine~*
Hoi Mara,

Heet die lieve kweekster toevallig Chantal? ::)

Ben nog aan het wachten op antwoord hahaha maar daar hoop ik er eentje te kopen.

Mara

Hoi Jeannine

Die lieve kweekster heet inderdaad Chantal.  ;D

Mara

*~Jeanine~*

25 september 2007, 18:08:19 #11 Last Edit: 31 januari 2009, 18:33:33 by *~Jeanine~*
Hoi Mara,

Wat kan de wereld toch klein zijn hahaha
Weet je ook al  welk soort je gaat halen?

Zelf wil ik graag een Cinnamon bont gepareld of een lutino gepareld.

Sharon

Hallo Zazou,
wat leuk dat jij ook hier nu een boekje hebt! Ik ga jou ook lekker volgen hoor. Al de streken die je uithaalt, al je lieve kroeltjes,...
Ik wil ook nog even zeggen dat je een heel mooie naam hebt gekregen. Echt heel apart.
Wordt maar snel groot, dan kan je snel naar je baasje.

Kroeltjes
* Levi *
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


*~Jeanine~*

25 september 2007, 18:42:42 #13 Last Edit: 31 januari 2009, 18:34:04 by *~Jeanine~*
Hoi Levi,

Voor jou gaan er ook spannende tijden aanbreken. Jij krijgt ook al snel bezoek. Spannend hoor.

Ik ben ook zeer tevreden met mijn naam hahaha.

Leuk dat we elkaar gaan volgen in het dagboek. ;)

Veel kroeltjes terug,
Zazou.

*~Jeanine~*

25 september 2007, 19:57:18 #14 Last Edit: 31 januari 2009, 18:34:33 by *~Jeanine~*
Mijn verzorgster heeft net naar mijn baasje gemaild dus ff een update haha.

Nadine (de verzorgster) vind dat ik het wel goed doe. Ik snap alleen nog niet waarom ze iedere keer dat spuitje in mijn bekkie duwt :-\
Heb daarnaar geen honger meer dus laat ik dat maar toe. Nadine heeft zelf ook 3 vlakjes en die kwamen ff bij mij op bezoek. Dat was wel gezellig maar ze mochten niet lang blijven >:( Ik ben toch aardig geweest.) Misschien komen ze morgen weer wat houtsnippers van me lenen.
Verder als ik mijn kropje vol heb kijk ik graag even rond wat er allemaal te beleven valt.
Doe verder goed mijn best.