2 mei 2025, 20:17:14

Demi

Gestart door Yvette, 23 september 2007, 20:42:28

« vorige - volgende »

Sjimmie

Als Demi nog prima kan leven, zonder al teveel pijn dan is toch zo'n hondenbuggy een prima oplossing  :D?
Waarom dan in laten slapen, inderdaad iemand die invalide is slaap je ook niet in waarom dan wel zo'n hond helemaal niet nodig  :)

Sjorsje :-)

Yvette

6 juni 2008, 19:40:10 #46 Last Edit: 3 juli 2008, 03:17:20 by Yvette
Ik was vanmiddag even in het WC aan het werk en ik heb Demi in haar buggy meegenomen maar ik moest ook even 1 boodschap halen in de supermarkt heb ik haar met die buggy meegenomen in de winkel en vervolgens heeft 1 cassiere het gezien wat in de dichte buggy zat maar ze vond het heel erg leuk en deze cassiere ken ik al heel erg lang

En na die boodschap en het werken ben ik met haar naar het Stadspark gegaan kon ze daar eventjes lopen en haar behoeftes doen en vervolgens weer naar huis en daar heeft ze de hele tijd in haar buggy liggen te slapen

Sjimmie

Zo te lezen is ze wel dol op d'r buggy  :D

Yvette

6 juni 2008, 21:20:00 #48 Last Edit: 3 juli 2008, 03:17:38 by Yvette
Hoi Sjimmie

Ze is inderdaad helemaal gek op haar buggy en je kan haar geen grote plezier meedoen dan met de buggy op eruit trekken als ze maar geen hele eindes hoeft te lopen

Sjimmie

Ideaal voor zo'n hondje!  :D

Yvette

6 juni 2008, 22:30:27 #50 Last Edit: 3 juli 2008, 03:17:59 by Yvette

Hoi Sjimmie

Ik vind het alleen voor Demi ideaal maar voor aantal honden vind ik net als de meeste mensen ook onzin om een hond in een buggy te stoppen

Sjimmie

Ja inderdaad, een gezonde hond die nog lekker kan rennen en spelen moet je dat niet gaan ontnemen door 'm in 'n buggy te gaan stoppen.
Maar voor hondjes die wat slechter te been zijn is het echt geweldig  :D

Yvette

6 juni 2008, 22:42:01 #52 Last Edit: 3 juli 2008, 03:18:19 by Yvette
Hoi Sjimmie

Of het moet zeer jonge puppy of zeer oude hond dan vind ik ook wat anders

Sjimmie

Ja idd, daar is het ook geschikt voor  :D

Ze hebben het helaas niet in de maat voor mijn grote hond (duitse dog, die tegen de 1m aanzit..) die zakt er dan al meteen doorheen haha.
Als die oud wordt zou dit wel wat voor 'm zijn  ::)

Yvette

7 juni 2008, 07:37:26 #54 Last Edit: 3 juli 2008, 03:18:45 by Yvette
Hoi Sjimmie

Die van mij gaat tot 25 kilo

Sjimmie

Tsjaaaaa, mijn hond weegt zo'n 75 kg dus die zakt er natuurlijk meteen doorheen  :P

Yvette

7 juni 2008, 12:46:57 #56 Last Edit: 3 juli 2008, 03:19:10 by Yvette
Hoi Sjimmie

Dat is inderdaad 50 kilo teveel
Gelukkig heeft jouw hond niet nodig zo'n wagentje

Maar ik vind op zich ideaal - ik kan een eind mee gaan wandelen dat is gelijk heel erg goed voor mijzelf zonder dat ik Demi afbeul en haar poten overbelast dan moet ik meer aan de pijnstillers spenderen en dat is weer niet gezond voor haar nieren - en ik mag ook met haar op deze manier komen waar een hond eigelijk helemaal niet mag komen - en zoals in de dierentuinen belast ik andere mensen niet met mijn hond

Sjimmie

ja inderdaad ideaal dus hé  ;D :D

Yvette

7 juni 2008, 19:42:53 #58 Last Edit: 3 juli 2008, 03:19:32 by Yvette
Ik heb vandaag zo'n anderhalf uur met haar gelopen naar het bos van huis tot huis en vervolgens naar AH gegaan om even een boodschap samen met Demi en zij natuurlijk weer naar binnen geweest en ook bij de fietsenmaker geweest en daar ook weer
Toen ze gelijk dat mijn buggy niet op de fiets past - ik was daar eerder geweest voor de buggy om te kijken en te vragen of hij past achterop de fiets met zo'n buggydrager

Yvette

8 juni 2008, 17:18:49 #59 Last Edit: 3 juli 2008, 03:35:21 by Yvette
Vandaag weer naar het bos met Demi en zij natuurlijk weer in haar buggy
Maar deze keer bijna 2 uur geweest
Zelfs 2x bekende gezien en eentje moest wel even om grinniken