28 april 2024, 01:09:08

Demi

Gestart door Yvette, 23 september 2007, 20:42:28

« vorige - volgende »

Yvette

16 december 2007, 20:20:38 #15 Last Edit: 3 juli 2008, 03:41:12 by Yvette
Hoi Mara

Ze komt uit het asiel in Lelystad bij Martin Gaus vandaan waar ik destijds gewerkt hebt en daar kwam ik tijdens een van de werkzaamheden daar haar tegen het was meteen verliefd op het eerste gezicht en dit was toen ook bij Demi zo


Maar ik zal jullie even vertellen waarom ze in de wintermaanden last heeft van haar pootje

December 2000 heeft ze dankzij een Bullterrier die haar uit de fietsmand sleurde een gebroken voorpoot opgelopen ook aantal ernstige bijtwonden in de nek gehad
En gelukkig had mijn eigen DA in dat weekend dienst en ze gaven eigenlijk niet veel meer voor dat ze dit drama nog zou overleven maar er was toch een wonder gebeurd en ze blijf leven en toen moest ze voor de gebroken poot naar het dierenkliniek in Emmeloord door een orthopedische chirurg een operatie ondergaan en die heeft zo'n titanium plaatje erin gezet en dit wordt in de koude wintermaanden heel erg koud  en ze moest eigenlijk ook 2x geopereerd worden aan die poot waarvan de laatste niet helemaal goed is gekomen

En dan kan ze op frequente momenten weleens mank gaan lopen

Dierenfreackske

Wat erg Yvette !!! Ik vind het zo moedig dat je haar hebt geadopteerd !! Een collega ( vriendin) heeft tot vorig jaar ook in het asiel gewerkt en gewoond en ze kon het ook niet meer aanzien en heeft drie honden die ze normaal moest laen inslapen nog een kans gegeven en nu hebben ze een gelukkige zorgeloze oude dag bij haar en haar vriend die nog in het asiel werkt !! Ik vind het zo lief wat zij allemaal doet ook voor ze !!! Je hebt echt ook een goed hart hoor !!! grtjs Ann



*Yvon

Hoi Yvette

Is het dan misschien geen idee om voordat je naar buiten gaat een kindersok om haar pootje tedoen en dan van die kleefverband(vaker te gebruiken) omheen zodat het goed blijft zitten.
Misschien helpt dat wel een beetje.  :)

Groetjes Yvon



Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Mara

Hoi Yvette

Onze Oscar komt ook het asiel, net zoals Tarzan onze oude Keeshond, ik vind het goed als mensen een hond uit het asiel nemen.

Je zou inderdaad eens kunnen proberen wat Yvonne zegt, dat is een goed idee.

Mara

Yvette

18 december 2007, 16:47:57 #19 Last Edit: 3 juli 2008, 03:41:44 by Yvette
Hoi Ann

Dank je wel

Hoi Yvon en Mara

Het is wel een idee met de kindersok

Anja

Hoi Yvette,

We wensen jou - en hen die jou omringen
het allerbeste voor het nieuwe jaar
geluk in grote en in kleine dingen
maar bovenal: gelukkig met elkaar!




Yvette

30 december 2007, 18:34:53 #21 Last Edit: 3 juli 2008, 03:43:21 by Yvette
Aan alle lezers van dit boekje wensen Demi en ik jullie vooral een gezond 2008


Yvette

25 mei 2008, 22:49:47 #22 Last Edit: 3 juli 2008, 03:43:40 by Yvette
Even een update

Ik heb zoals jullie al weten in het dagboekje van Joepie een hondenbuggy voor mijn geliefde Demi gekocht via internet
En de rede is namelijk zo dat Demi de laatste tijd minder ver kan lopen dan jij eigenlijk wilt dan gaat ze wat trager en heel erg mank lopen dan moet ik dan haar gaan dragen en dat is niet altijd bevordelijk als je vreemde honden tegenkom en ook heel erg slecht voor de hierachie onder de honden

En ze hier erg blij en dolgelukkig mee dat een stukken niet meer hoeft te lopen en keurig in haar buggy blijft liggen/zitten
En omdat mijn buggy niet achterop mijn fiets past moet ik helemaal naar het bos lopen die gelukkig bij op een loopafstand is en heel erg goed voor mijzelf dan heb ik zelf behoorlijke beweging gekregen
En gisteren ben ik zelfs samen met haar in AH mee naar binnen geweest en daar binnen heb ik de buggy dichtgemaakt met de gaasdoek die aan de voorkant zit
Het personeel hebben niet eens opgemerkt dat in de buggy een hondje erin zat

Yvette


Kimm

hoi yvette,

ik zie dit nu voor het eerst :-[ maar wat een leuk schattig hondje is demi!

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Yvette

25 mei 2008, 23:26:19 #25 Last Edit: 3 juli 2008, 03:44:15 by Yvette
Hoi Kim

Allereerst van harte welkom in Demi's dagboekje
En dank je wel voor je compliment

Yvette

28 mei 2008, 00:07:49 #26 Last Edit: 3 juli 2008, 03:44:35 by Yvette
Ik kwam van een clubavondje weer thuis en wat schets tot mijn verbazing zat Demi in haar buggy die achter de bank stond en daar ze ook de hele tijd in gebleven totdat ik haar moest uithalen voor een avondloopje volgens mij kan ze daar wel uren in blijven liggen/zitten

Kimm

och wat lief zeg!zij vind het dus wel een fijne buggy anders gaat zij er niet in liggen.

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Yvette

28 mei 2008, 18:01:56 #28 Last Edit: 3 juli 2008, 03:45:03 by Yvette
Hoi Kim

Demi vindt inderdaad haar buggy geweldig en ze gaat heel erg graag in liggen
En zelfs op commando gaat ze ook erin stappen

Dierenfreackske

Heerlijk toch , grtjs Ann ;D ;D