16 april 2024, 08:09:15

Mannetje of vrouwtje?? (FOTO'S!!)

Gestart door Lentemorgen, 23 september 2007, 18:40:47

« vorige - volgende »

Lentemorgen

Ik neem Saffier vanavond mee naar de dierenarts om een paar veertjes uit te laten trekken voor geslachtsbepaling. Voel me nu al schuldig  :'( Ik kan het ook niet zelf doen hoor!

Ik ben wel bang voor de stress, maar volgens de dierenarts legt een gezonde vogel niet gelijk het loodje gelukkig.
Weet iemand hoelang het duurt voordat Gendika het resultaat weet?

margreet

hallo,

De veertjes eruit trekken is echt niet erg hoor, met een pincet een paar korte trekjes en het is gebeurd, houden ze niets aan over ;D ;D
Bij mij was de uitslag binnen 3 dagen binnen. Maar dat kan natuurlijk verschillen.
Ik gok ook op een mannetje.

Groetjes Margreet

Lentemorgen

Ik ben toch even naar de dierenarts geweest omdat de nageltjes ook een beetje lang waren, en ik wou even zeker weten of die geknipt moesten worden. Ook wou ik niet degene zijn die veertjes uittrekt, dus dat kwam mooi uit  ;D

Het viel me echt alles mee! Saffier heeft geen kik gegeven toen de veertjes eruit gingen. Binnen een seconde was het klaar. Ik had het zelf niet eens door.
Nageltjes knippen vond ie wat minder op zijn rug, maar het was wel even nodig. Hij blies wel even naar de dierenarts  ;D

En nu is het afwachten..  ::)

Anke





Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Ruud

mannetje....

tis net pino...die zag ook zo uit..deze is zelfs geler als pino

Lentemorgen

Nou, ik werd eergister dus gebelt door de DA. Spannend!
Maar Gendika was er zelf ook nog niet helemaal achter  ::) Ze durfden het nog niet 100% te zeggen, en wilden graag nog een paar extra veertjes hebben. (Er waren er zeker 6 opgestuurd)

Dus gisteren nog een keer terug naar de DA en weer een veer uitgetrokken. Hopelijk zijn ze er nu snel achter.