Op zoek naar Harisson's en Teurlings 228 in Almere

Gestart door joepie, 8 september 2007, 15:44:14

« vorige - volgende »

joepie

Hoi allemaal,

Zojuist was ik bij een dierenwinkel in Almere, die bezig is om Harrison's pellets te gaan verkopen. De eigenaar is al een poos in onderhandeling met Harrison en het zou binnen 2 of 3 maanden rond moeten zijn.

Ik heb hem meteen ook gevraagd of hij Teurlings 228 gaat leveren, en hij is geinteresseerd om de 20 kilo balen om te verpakken in emmers (ik schat een kilo of 3).

Hopelijk is dit ook voor sommigen van julie interessant.

Groetjes,

Joepie

Dafrinja

joepie

Natuurlijk mag je dat weten, maar ik dacht dat het beter is om even te wachten of die winkel inderdaad gaat leveren.

Ik zou het jammer vinden als de winkelier zijn gedachten verandert, terwijl ik dan al 'reclame' heb gemaakt. Mocht je het toch willen weten, dan stuur ik je wel een pm :).

Joepie

joepie

hoi Dafrinja,

Inmiddels ben ik erachter dat Harrison's ook via de meeste dierenartsen te bestellen is; in Almere kon ik het zo bij 2 verschillende bestellen en die hebben het in een paar dagen in huis.

Mag ik vragen waar je die handige sepia klem vandaan hebt. Vorig weekend heb ik wat staan klunzen met het standaard klemmetje, maar volgens mij ligt de sepia binnen 2 tellen op de bodem.

Groetjes,

Joepie

Yvette

18 september 2007, 23:26:00 #4 Last Edit: 18 september 2007, 23:28:03 by Yvette
Hoi Joepie

Is die winkel soms toevallig Insulinde?
En wij hebben in Lelystad ook een winkel die Harrisons verkoopt alleen nog niet voor de valkparkieten

joepie

Hoi Yvette,

Het is niet Insulinde, die zit in Almere Stad.
De dierenwinkel waar ik het over heb zit ergens in Almere Muziekwijk. Als het lukt heb ik morgen contact met ze om te vragen of ze al wat verder zijn gekomen met de onderhandelingen.

Groetjes,

Joepie