28 april 2024, 12:42:43

Kweken

Gestart door pietie, 18 september 2007, 21:24:22

« vorige - volgende »

Sanna

Hoi,

De eerste foto is een beetje moeilijk te zien, maar bij de tweede foto moet ik me toch heel sterk vergissen als dat geen geparelde lutino is. Prachtige mutatie, heb ik zelf ook 1 keer gehad. Dat linker kleintje op de derde foto, heeft die een geel kuifje? Want dan zou die bont zijn. Met een grijs kuifje is hij waarschijnlijk wildkleur.

Groetjes, Sanna

pietie

Citaat van: Sanna op 31 december 2007, 12:26:29
Hoi,

De eerste foto is een beetje moeilijk te zien, maar bij de tweede foto moet ik me toch heel sterk vergissen als dat geen geparelde lutino is. Prachtige mutatie, heb ik zelf ook 1 keer gehad. Dat linker kleintje op de derde foto, heeft die een geel kuifje? Want dan zou die bont zijn. Met een grijs kuifje is hij waarschijnlijk wildkleur.

Groetjes, Sanna


De kleinste (linker op 3e foto) heeft nog geen kuifje, nog even afwachten :P

Peewee! :D

Silke *

HoiHoi,

Nu zat ik ook te kijken en denk ook dat het een geparelde lutino is! Hij/zij heeft rode oogjes, dus zowiezo een lutino! En gepareld, denk ik ook wel  :D

pietie

Citaat van: Silke * op 31 december 2007, 16:55:57
HoiHoi,

Nu zat ik ook te kijken en denk ook dat het een geparelde lutino is! Hij/zij heeft rode oogjes, dus zowiezo een lutino! En gepareld, denk ik ook wel  :D


wauw cool!  ;D :D

Peewee! :D

Silke *

Ja best wel  :)
Ben eens benieuwd wat de andere jonkies zullen worden  ;D

pietie

Citaat van: Silke * op 31 december 2007, 18:25:56
Ja best wel  :)
Ben eens benieuwd wat de andere jonkies zullen worden  ;D


2 Lutino's (gepareld) de 2 oudste
1 Wildkleur gepareld de jongste heeft donkere veertjes en krijgt nu ook gele veren en onderaan de kuif (op de hoofdhuid) heeft hij/zij ook gele veertjes

Peewee! :D

pietie

Gisteren is de oudste van het stel uit het blok gekomen, nu 4 weken en 3 dagen.
Maar ik kom net uit school en dan zie ik dat ze allemaal eruit zijn :o
Maar ik vind de kleinste nog wel jong om al eruit te komen, die is nu 3 weken en 5 dagen.
Gaat dit wel goed?

Peewee! :D