23 juli 2025, 04:19:55

.~*Stardust*~. ..Happy New Jear!!!!

Gestart door lynette, 18 september 2007, 19:44:45

« vorige - volgende »

Sanna

Gefeliciteerd met Angel der ei :D.
Zijn je andere eitjes niks meer geworden??

Groetjes, Sanna

Dierenfreackske

Hoi....gefeliciteerd met het eitje van Angel hoor ! Grtjs Ann

*~Jeanine~*

Hoi Lynette,

Gefeliciteerd met het eerste eitje van Angel  :D

Anja

Gefeliciteerd met het eitje van Angel.

Groetjes Anja

Sally

Hallo Lynette,
Hoe gaat het hier met jou, en met de valkjes?

Groetjes Sally

lynette

Hoi Hoi

Ben een tijdje niet op het forum geweest.
Had het erg druk druk druk
ben op vakantie geweest en nu een heerlijke update

De eitjes van Angel en Bullit waren onbevrucht helaas broedde Bullit ook niet mee en zat Angel de gehele tijd op haar eitjes.
Eind juli krijgen ze een nieuwe kans en krijgen een eigen kooi en blok en hoop dat ze het dan wel goed doen samen.

Zorro en Crystal hebben 2x een nestje met 4 eitjes gehad allemaal onbevrucht.
Vandaag gekeken in het blok en vond ik 2 eitjes van hun en ga van de week schouwen en hoop een verassing te vinden.

Coco en Leyla hebben 3 eitjes waarvan 1 bevrucht (23-04-08)
hier zit nog veel beweging in en hoop over iets meer als een week een donsje te verwachten.

Vandaag was ik even snel de voliere in gedoken en was 2 valkjes kwijd dit waren krummel en Beau en tot verbazing kwam krummel uit een blok met Beau achter haar aan. Er lag nog geen eitjes maar verwacht deze spoedig.

Met Hope gaat het lekker ze zit nu bij de rest in de voliere en ze vind het heerlijk en ziet dat ze het goed naar haar zin heeft en kroelt veel met Sunny

Shila en Diego zitten lekker met Angel en Bullit in de kooi boven en Bullit en Diego zijn aan het kijken wie de baas is en bekvechten er flink op los Gelukkig blijft het bij bekvechten maar hou die 2 pubers goed in de gaten.

Groetjes Lynette en me beestenbende

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Sanna

Citaat van: LyNNy op  4 mei 2008, 14:41:45
Vandaag was ik even snel de voliere in gedoken en was 2 valkjes kwijd dit waren krummel en Beau en tot verbazing kwam krummel uit een blok met Beau achter haar aan. Er lag nog geen eitjes maar verwacht deze spoedig.

;D ;D ;D

Haha, vertel me nou nog maar eens dat die beesten niet op het uiterlijk afgaan :D. Beau heeft gewoon weer een lekkere geparelde pop uitgekozen, die stinkerd! Nou, ik ben ontzettend blij dat hij zijn draai lijkt te hebben gevonden. Ik hoop dat je gauw eitjes zult vinden.

Groetjes, Sanna

lynette

Krummel en Beau

..................................................Hebben 1 eitje..........................................

Sanna

Hehehehe, ze zetten er vaart achter ;D. Gefeliciteerd hoor, ik ben ontzettend blij dat Beau zo goed uiteindelijk terecht is gekomen ;).

Groetjes, Sanna

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

lynette

Tik Tik en barstjes in het ei van Coco en Leyla

wat is dat toch een byzonder gehoor!!!!!  Wauw

Sanna

Ooo wat spannend!! Jij hebt binnenkort donsjes ;D
(hoe zien Coco & Leyla er ook al weer uit? ::))

lynette

2 wildkleurtjes :D:D hihi echt spannend hoop morge ochtend een pinksterdonsje te verwachten hihi

Dierenfreackske

Hoi ...gefeliciteerd hoor ! Whaaaaahaaaaaaaa....een pinksterdonsje , leuk he ! Grtjs Ann

lynette

Jaa echt hahah vind het zooooo spannend heb net weer gekeken en heb het donsje horen piepen Whaaaa

Hoop morgen echt een donsje te verwachten  ;D ;D ;D