28 maart 2024, 09:40:54

Zit stil, vorige keer was het het einde

Gestart door Raymond, 18 september 2007, 11:05:03

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Ray

Heel veel sterkte met het verlies van Gizmo. Een vraagje, laat je nog sectie verrichten op Gizmo?

Mara

Anke

Hoi Ray,
Wat naar dat je Gizmo hebt moeten verliezen :(
Ik wens je heel veel sterkte!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Ray,

Heel veel sterkte met het verlies van Gizmo.

Groetjes Anja

Raymond

Citaat van: Mara op 18 september 2007, 16:23:47
Hoi Ray

Heel veel sterkte met het verlies van Gizmo. Een vraagje, laat je nog sectie verrichten op Gizmo?

Mara


Nee, dar heb ik niet echt bij nagedacht en daar heeft de arts het ook niet over gehad.


Klik op de banner voor onze website

Klik hier voor ons huidige dagboekje

Dierenfreackske

Wat erg Ray....heel veel sterkte ook van ons !! Grtjs !!



Mara

Citaat van: Ray op 18 september 2007, 22:19:51
Citaat van: Mara op 18 september 2007, 16:23:47
Hoi Ray

Heel veel sterkte met het verlies van Gizmo. Een vraagje, laat je nog sectie verrichten op Gizmo?

Mara


Nee, dar heb ik niet echt bij nagedacht en daar heeft de arts het ook niet over gehad.


Hoi Ray

Het is ook niet iets waar je op zo'n moment aan denkt hoor, maar omdat je DA niet kon zeggen wat er aan de hand was...

mara

danielle

Ook namens mij heel veel sterkte met het verlies van je valkje!
Het is inderdaad erg onbegrijpelijk, omdat het zo snel is gegaan.
Ze zijn soms zo goed in het verbergen van ziektes, dus neem het je zelf ook niet kwalijk. Heel veel sterkte!

Groetjes Danielle

Free2fantasise

Veel sterkte met het verlies ook voor de partner van het valkje. Onbegrijpelijk hoe snel het soms kan gaan.  :o

Sanna

Hallo Ray,

Heel veel sterkte met het verlies van Gizmo. Het is zo waardeloos dat het altijd zo snel gaat met vogels! Zelfs wanneer je meteen al de dierenarts had gebeld is de kans klein dat hij het gered haar hoor, geef jezelf alsjeblieft niet de schuld. Valkparkieten zijn prooidieren en laten pas wat merken wanneer ze doodziek zijn. Ik heb het zelf ook meegemaakt, je kunt gewoon helemaal niks doen. Ik hoop dat je een beetje troost kunt vinden bij je andere valkjes.

Sanna

Saar

Sterkte met t verlies van je valkje :(
Groetjes Saar :-*