18 april 2024, 20:48:12

Zitstok afstand

Gestart door aaltjen, 17 september 2007, 20:47:20

« vorige - volgende »

aaltjen

 wie kant me even helpen  mij poety heef 3 stokken in de kooi  ik heb dus een dikte stok daar zit die vaak op  bij zij  voerbak zit een rand waar hij ook op kant zitten maar als hij naar de bende stok wil dan gaat  hij een beetje geluid  geven  dan sping hij er af maar daar voor gaat hij wel  een paar keer heen en weer lopen  met of hij het niet durf  zien ik dit nu fout  ik weet niet wat ik moet doen  als ik bij jullie kooien kijk  dan zien ik dat ze ook allemaal van elkaar afstaan  wie o wie help me even  groetje aaltjen

mooi he

aaltjen

 en mij poety spring  op de stokken  die van mij vriendin  die klim en doet dat niet veel  kom dat  nog  want ik zit  altijd met zij stokken  wie kant mij helpen  ik moet ook een stok bij zij  voerbakken zetten   het  moet niet want er zit een rand aan  waar hij op  kant zitten maar dat doet die niet  ik heb een geke vogel  wie help me even  dank u

mooi he

Rianne

Hoi,

ik zou me er niet al te veel zorgen over maken. Hier klimmen ze ook niet allemaal en springen ze vaak van stok naar stok. Wat dat geluidje betekend weet ik niet.
Plaats anders een foto van je kooi, dan kunnen we even meedenken over de stok afstand :)

aaltjen

 ik maak wel een keer een foto   moet  ik  wel weten hoedat hier moet groetje

mooi he