5 mei 2025, 23:33:38

????????

Gestart door p.roberti, 15 september 2007, 17:27:13

« vorige - volgende »

p.roberti

hoi
ik heb al een tijdje 2 valkparkieten en die zijn altijd los
dus ook als ik lig te slapen
ik heb een kleine krabbel op mijn pols staan
en nu heeft mijn lieve valkje die vanacht open geknauwd
toen ik er vanacht wakker van werd was het al te laat en zat er bloed op  haar snaveltje nou is mijn vraag of dit kwaad kan ik heb geen flauw idee namelijk ik hoop het niet
alvast bedankt gr. paul

Anke

Hoi,
Hoe bedoel je. Of wat kwaad kan?
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

p.roberti

hoi nou dat ze bloed van mij in haar bekkie had ik denk niet dat het kwaad kan maar is niet iets wat niet elke dag gebeurd natuurlijk beetje rare vraag eigenlijk maar ik dacht laat ik hem toch maar stellen  alvast bedankt gr. paul

Sanna

Hallo Paul,

Ik denk op zich niet dat het kwaad kan, maar ik vind dat dag en nacht los zijn nogal een gevaarlijke situatie. Want als zij dus aan jou kunnen knagen als je ligt te slapen, dan kan jij je dus ook zomaar omdraaien in je slaap. Je zou niet de eerste zijn die zijn vogel heeft doodgeslapen. En wat als je valkjes ergens van schrikken en in paniek gaan rondfladderen? Ze kunnen in blinde paniek zomaar overal tengenaan vliegen en zich behoorlijk bezeren. Ik persoonlijk zou ervoor kiezen om ze 's nachts gewoon in de kooi op te sluiten. Ze slapen toch 's nachts, het beperkt hun niet in hun vrijheid ofzo.

Groetjes, Sanna

p.roberti

bedankt voor de reactie
sorry dat ik zelf pas zo laat reageer

ik ben blij dat het geen kwaad kan.
ik heb mijn valkje nu al een jaar losvliegen en tot nu zit hij in de nacht toch altijd in zijn kooi en komt hij er pas in de ochtend weer uit maar ik begrijp wat je bedoelt en snap je standpunt
bedankt voor jullie reactie en ben blij dat het geen kwaad kan vr gr paul