16 april 2024, 22:43:24

Bloed aan eitje

Gestart door _san_, 16 september 2007, 16:41:10

« vorige - volgende »

_san_

Hallo,

Mijn valkparkiet Rocky (dachten eerst dat het een mannetje was ;D)  heeft gisteren een eitje gelegd, en die zat grotendeels onder het bloed. Kan dit kwaad bij haar? Het eitje was dan ook aardig groot. En ze doet nu best wel moeilijk met poepen. Kan het zijn dat het van binnen gewoon kapot is of zo. Dat het haar pijn doet om te poepen??

Groetjes Sandra


Rianne

Hoi Sandra,

dat kan inderdaad zo zijn. Heb je al contact gehad met een vogelarts? Er moet wel even naar gekeken worden voor het gaat ontsteken.

_san_

Heejj

Nee ik heb nog geen contact gehad met de vogelarts. Ik zou morgen gelijk even bellen;)
Maar er zit volgens mij alweer een eitje aan te komen. Ze gedraagt zich flink broeds en is weer flink de boel aan het verschuiven op de bodem.


Rianne

Dat zou best kunnen, ze leggen om de dag een ei. Houd haar maar goed in de gaten en als er weer bloed bij zit, meteen een vogelarts bellen!

_san_

heejj

Ze heeft weer een eitje gelegd gisteravond;) maar zat gelukkig geen bloed aan.

Dierenfreackske

Wel goed in de gaten houden dat ze goede ontlasting heeft he en ook voor infectie's hoor ! Grtjs



_san_

Jaa zou ik doen ;)   ik let er altijd op of de ontlating goed is ;)  maar ik heb daar ook nog een vraagje over. Soms heeft ze een tijdje zo dat als ze wil poepen er eigenlijk alleen maar vocht uitkomt. Is dit normaall ???

groetjes