help Borst botje!!! en weet niet waar deze vraag moest ik zetten

Gestart door valkparkietvirus, 30 augustus 2007, 23:51:40

« vorige - volgende »

valkparkietvirus

ik voel Rocky borst botje  heel goed! wat kan ik doen ??? wil niet dat die dood gaat..hij fluit en zingt en klim overal ! wat kan ik doen om Rocky dikker maken ..en hij eet over heledag pittjes maar zonder eten in zijn buikje weeg rocky 76 gram

kan iemand mij helpen ?(hij zit nu op me schouder) hij is savond nog effe wakker

groetjes Rocky en jena en kroelltjes


»»»»»» kom naar me verhaal lezen van Rocky en Jena Groetjes en Vleugeltje en Snaveltje Rocky en Jena««««««

Lique
ik heb jou profiel plaatje gebruikt sorryXxX

Ivy

Hoi Stacey.
Weet je of Rocky langzaam afvalt of is zijn gewicht altijd zo laag geweest? Misschien is hij gewoon wat kleiner.
Als je denkt dat hij afvalt, kan je een dierenarts raadplegen, misschien heeft Rocky wormen waardoor hij dus niet aan kan komen en moet behandeld worden.
Groetjes, Ivana




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

valkparkietvirus

worem kuur heeft die gehat en voor bloed luis ook want omdat Rocky buiten sta met kooitje,,,en toen die klein was was die altijd 80 gram enzo.


..en ja Rocky is niet 30 cm ik denk zelf 24 of 23 cm


Jena is denk ik wat grooter

dus ik snap de probleem niet hij fluit hoedan ook en ja hij wil liever bij mij zijn dan in de kooi


»»»»»» kom naar me verhaal lezen van Rocky en Jena Groetjes en Vleugeltje en Snaveltje Rocky en Jena««««««

Lique
ik heb jou profiel plaatje gebruikt sorryXxX

valkparkietvirus

moet ik rocky vet mesten met een spuitje ? want togist eet die wel maar ja op een leege maag blijf die 76 gram op leeg maagje en met volle krop jah dat heb ik nooit gezien klinkt gek ..zijn kropje is even groot als dit als ik ga kijken deze foto:



hoop dat je snap


»»»»»» kom naar me verhaal lezen van Rocky en Jena Groetjes en Vleugeltje en Snaveltje Rocky en Jena««««««

Lique
ik heb jou profiel plaatje gebruikt sorryXxX

danoontje

hoiii
ik denk dat het wel goed komt hoor.
als hij maar blijft eten.
hoe oud is hij?
want als hij nog jong is vallen ze ook nog wat af in het begin.
laat hem maar veel in de kooi en eten.
is de ontlasting wel goed?
groetjess anita ;)

Dierenfreackske

Niet paniekeren hoor ! Hij is gewoon wat mager omdat het misschien een zenuwachtig type is ? Heb je DA verteld over dat ?Anders eens ontwormen kan geen kwaad he ook !!Grtjs!



Mara

Hoi Stacey

Niet meteen in paniek raken. Staat Rockey buiten? Ik dacht dat je hem binnen had staan.....Als hij buiten staat zou je eventueel ook wat extra zonnenpitten kunnen geven want het is nu ook niet echt warm buiten. Hoe zien de poepjes eruit en wat geef je hem te eten?

mara

valkparkietvirus

hij stond eerst binnen maar nu naar buiten omdat lekker weer is en omdat ik volieren heb gekregen van me ouders ..(heel groote kooi) foto zie je bij de huisbevesting van hoe ziet jou kooi uit.de foto moest wel krimpen maar hij is 1.50 lang en 1.68 hoog...maar ja Rocky is  bijna een jaar in oktober wort die 1 jaar oud,,,en Rocky is een mannetje...en ja Rocky wil altijd bij mij zitten mischien daarom dat die zenuwachtig is..en Rocky eet gewoon groote parkietvoer..en zonne pitten lus die niet echt ... :-[ Jena lus zonnepitten en Rocky niet zo ..en hij eet wel togiest en gewoone pitten ik geef ook aan hem maar dan bijt die op zonnepit en spug die weg

groetjes rocky en jena


»»»»»» kom naar me verhaal lezen van Rocky en Jena Groetjes en Vleugeltje en Snaveltje Rocky en Jena««««««

Lique
ik heb jou profiel plaatje gebruikt sorryXxX

valkparkietvirus



»»»»»» kom naar me verhaal lezen van Rocky en Jena Groetjes en Vleugeltje en Snaveltje Rocky en Jena««««««

Lique
ik heb jou profiel plaatje gebruikt sorryXxX

valkparkietvirus

vind raar dat rocky gezond is enzo aleen dat die mager is ..zucht kan goed zijn toen rocky klein was zijn kropje niet gevoel was?niet uit gerekt


gr rocky en jena


»»»»»» kom naar me verhaal lezen van Rocky en Jena Groetjes en Vleugeltje en Snaveltje Rocky en Jena««««««

Lique
ik heb jou profiel plaatje gebruikt sorryXxX

danoontje

hoii
je zegt dat hij buiten staat.kan hij snachts wel naar binnen?
of is het alleen een buiten voliere?
misschien kan je hem anders binnenhouden.
zit hij alleen of met meerdere valkjes?
groetjes anita ;)

valkparkietvirus

hij gaat avond onder schuur met deur dicht ..en Rocky en jena is aleen in de kooi heb geen huis dier meer ..en hij fluit zo vrolijk !

ik kan nie geloven  :-[ mischien heb ik arparte valkje ?

groetjes stac en ejan en rocky


»»»»»» kom naar me verhaal lezen van Rocky en Jena Groetjes en Vleugeltje en Snaveltje Rocky en Jena««««««

Lique
ik heb jou profiel plaatje gebruikt sorryXxX

Romy

Hoi

Je hoeft je geen zorgen te maken als je valkje gewoon gezond is en geen wormpjes heeft. Mijn valkje weegt ook maar 75 gram en is wat kleiner dan een ander valkje. Verder is ze gezond verklaard door de dierenarts.
Het ene valkje is al wat kleiner of groter dan het andere valkje.

Groetjes
Romy