18 april 2024, 13:04:26

Fotowedstrijd - Oktober '07

Gestart door Gerda, 1 september 2007, 12:25:34

« vorige - volgende »

Mooiste bontje

Foto 1
Foto 2
Foto 3
Foto 4
Foto 5
Foto 6
Foto 7
Foto 8
Foto 9
Foto 10
Foto 11
Foto 12
Foto 13
Foto 14
Foto 15
Foto 16
Foto 17
Foto 18

Gerda

1 september 2007, 12:25:34 Last Edit: 2 oktober 2007, 20:39:04 by Ivy
Het thema voor oktober is:
Mooiste bontje.

Heb jij een mooi bont valkje? Maak er dan een foto van!!
Want wie weet win je dan wel de fotowedstrijd van de maand oktober!

Foto 1


Foto 2


Foto 3


Foto 4


Foto 5


Foto 6


Foto 7


Foto 8


Foto 9


Foto 10


Foto 11


Foto 12


Foto 13


Foto 14


Foto 15


Foto 16


Foto 17


Foto 18



Succes allemaal!!

Gerda en Ivana

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Saar

Hoi Caroline,
Ik had het ook al gevraagd toen er gestemd mocht worden op de onderwerpen. En Ivy had dit geantwoord:

Citaat van: Ivy op 25 juni 2007, 14:26:02
Hoi Saar.
Ik denk dat ik witmasker bont voor volgend jaar bewaar als thema  :D maar voor de rest alle bontjes met rode wangetjes mogen meedoen. Dus gepareld, cinnamon ook. Geelwangen wil ik ook liever apart doen.
Er komen tzt meer mutaties bij, maar omdat er niet altijd zo veel mensen stemmen, heb ik maar een paar gekozen voor nu, anders kom je al snel voor het probleem te staan dat alles maar 1 stem heeft enzo.
Groetjes, Ivana



Groetjes Saar :-*

Mara

Hoi hoi

Ik ga eens proberen wat mooie foto's te maken van mijn bontjes. Heb toch drie bontjes, waarvan een geparelde, dus tja, er moeten toch wel wat mooi foto's van te maken zijn.

Mara

Caroline

Oh oké, bedankt Saar!!!  :D

Nou bontjes met oranje wangetjes heb ik ook genoeg (4) om leuke foto´s van te maken.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Bello

Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Ivy

... en ontvangen  :D

Hoi Caroline.
Zoals Saar al zegt, het is leukst als we bonte witmaskers apart kunnen doen. Dan hoef ik en Gerda niet zoveel nieuwe thema's te verzinnen haha. Op zich heeft bijna iedereen op het forum een bont valkje, dus ik verwacht minimaal 20 inzendingen... en straks precies hetzelfde met bonte witmaskers... :P en dan is het wel erg moeilijk kiezen als je uit 40 foto's 3 mag... vandaar dat het beter gesplitst kan worden.

Groetjes!
Ivana




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Sanne.

Hey,

Ik vind het toch wel jammer dat mensen met 1 of 2 valkjes bijna nooit mee kunnen doen.
Is het niet leuker om een thema te kiezen waarbij iedereen een foto kan insturen? Bijvoorbeeld slapen, uitrekken, gapen, etc.

Groetjes Sanne

Ivy

Hoi Sanne.
Deze thema's hebben we al eerder gehad (je kan naar Hall of fame kijken, daar zie je gelijk welke thema's al geweest zijn). Om niet steeds hetzelfde te herhalen, worden er steeds nieuwe thema's gekozen. Op de thema's wordt gestemd hier, dus je kan ook kiezen welke thema wil je als volgende doen... Tot eind van het jaar staan ze vast, vanaf januari komen er weer nieuwe thema's waarop gestemd kan worden. Heb je leuke en originele suggesties, kan je het in de topic vermelden. Natuurlijk gaan we uiteindelijk ook weer de topics die het meest gevraagd worden opnieuw doen... dus ik zou zeggen - maak een lijstje :D, maar bijvoorbeeld uitrekken hebben we nog in mei gehad, dus die zal even moeten wachten.
Groetjes, Ivana




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Anke





Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

lynette

Hallo,

ik heb een foto ingestuurt :D Ik hoop dat ik het goed heb gedaan en dat ik er aankomende maand op staat :D
Ik kan niet wachten totdat ik de rest van jullie foto's zie:D

Groetjes Lynette


Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Mara

Hoi

Ik ben nog een foto aan het zoeken....

Mara

Ivy

Hoi!
Voor mensen die al ongeduldig wachten op nieuwe foto's, ben nu op mijn werk, dus helaas moeten jullie tot vanavond wachten, maar het wachten wordt beloond! Ik heb hele leuke foto's binnengekregen van bontjes die voor de titel gaan deze maand...
Dit geeft jullie wel wat extra tijd, heb je nog niks ingestuurd, het mag nog vandaag.
De poll wordt morgen toegevoegd.
Groetjes, Ivana




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

danielle

Hoi,
Ik heb net nog een foto opgestuurd. Ik hoop dat het is gelukt en dat ik nog op tijd ben geweest.
Ik ben benieuwd naar alle foto's

Groetjes Danielle